رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

راهنمای مبتدیان برای استراتژی‌­های معامله ارز رمزنگاری شده

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

مقدمه معامله ارز رمزنگاری شده

معامله ارز رمزنگاری شده، یک فعالیت ریسکی و پرسود است، اما نه برای همه. در تجارت رمزنگاری، پول تضمینی وجود ندارد و اگر کسی خلاف این گفت باید تا آنجا که امکان دارد از او دور شوید.

معامله ارز رمزنگاری شده

معامله ارز رمزنگاری شده

نوسانات قیمت، دامپ­ها، طرح­های Ponzi، کلاهبرداری­ها، هک­ها و نظارت محدود بر مقررات، تجارت سودآور رمزنگاری را منحصر به معامله­ای گران، ریسک­پذیر و سطح بالا کرده است.

در این مطلب رایج­ترین استراتژی­های معاملات ارزهای رمزنگاری شده را به شما نشان می­دهیم که می­توانید بلافاصله در معاملات رمزنگاری خود، آنها را اعمال کنید.

تجزیه و تحلیل فنی (TA)

برای ورود به معاملات رمزنگاری شده، بهتر است حداقل اصول آنالیز فنی را یاد بگیرید. احتمالا در ابتدا نگاه به نمودارها و شناسایی سطوح اصلی قیمت، احمقانه به­نظر برسد، اما اگر تجربه قبلی در بازارهای فارکس و سهام دارید، می­دانید در مورد چه چیزی صحبت می­کنم. برخلاف فارکس و بورس، که سطح قیمت تقریبا از روش­های تحلیلی فنی تعیین شده، پیروی می­کنند، مرز تجارت رمزنگاری به طرز چشمگیری سرکش­تر بوده، حرکت قیمت­ها بسیار ناپایدارتر است.

مطالب دیگر را بخوانید

استراتژی­های معامله ارز رمزنگاری شده

هودل

Hodl یک استراتژی اساسی دراز مدت تجارت رمزنگاری، برای هر مبتدی است. اصل استراتژی Hodl یعنی خرید ارز رمزنگاری شده با پتانسیل، ایمن نگه داشتن آن برای مدت طولانی، به امید فروش آن با قیمت­های دیگر است. فروش می تواند بعد از یک سال، چند سال یا حتی یک دهه اتفاق بیفتد.

نوسان معاملات

نوسان معاملات در واقع یک حرکت سریع در زمان مناسب است. هدف ساده است، کسب سود بیشتر در هنگام نوسانات بازار رمزنگاری.

نکته اصلی این است که قبل از هر معامله­ای، نقاط متوقف کردن ضرر و سطح سود را تخمین بزنید و به آنها پایبند باشید.

تجارت روزانه

Daytraders افرادی هستند که با معالمه ارز رمزنگاری شده، بیشتر وقت خود را صرف تجارت می­کنند. آنها هر روز ده­ها معامله مختلف انجام می­دهند به این امید که بتوانند حرکت مطلوبی را بدست آورند.

در بازار رمزنگاری، Daytradersها باید به نمودارها بچسبند و حرکت قیمت را از نزدیک دنبال کنند، آماده باشند تا ضررها را کاهش داده و معاملات فوری را ببندند.

جمع ­بندی

معامله ارز رمزنگاری شده

اینها اصلی­ترین استراتژی­های معامله ارز رمزنگاری شده هستند که می­توانید از آنها استفاده کنید. همه آنها از نظر مهارت TA، تجزیه و تحلیل بنیادی، توانایی تصمیم­گیری دقیق و کاهش خطرات، متفاوت هستند. اگر بخواهید زمان و تلاش کافی را به آنها اختصاص دهید، می­توانید همه این مهارت­ها را یاد بگیرید.

بیشتر بخوانید

Leave A Reply

Your email address will not be published.