آگهی تازه ای برای جلب سرمایه گذار در بازار بیت کوین

Grayscale تبلیغات تلویزیونی خود را آماده کرده است. در حال حاضر تعدادی از شبکه های بزرگ این آگهی را پخش می کنند. این شرکت در زمینه مدیریت دارایی فعالیت می کند و به دنبال سرمایه گذار در بازار بیت کوین است. بری سلبرت (Barry Silbert) مدیر عامل این شرکت اعلام کرد که آگهی ۳۰ ثانیه ای این شرکت در رسانه های تصویری بزرگ سراسر کشور نمایش داده می شود.

در این آگهی از سرمایه گذاران خواسته می شود که کوله بار قدیمی خود را در بازار طلا به زمین بگذارند. و بیت کوین را به سبد دارایی خود بیفزایند. در دنیای دیجیتال دیگر نباید اجازه دهید که طلا کوله بار شما را سنگین کند. همچنین در این آگهی به این موضوع نیز اشاره شده است که:

«آینده از آن رمزارزهایی مانند بیت کوین است. آنها ایمن هستند. حد و مرزی برای آنها وجود ندارد و برخلاف طلا می توان از آن ها در موارد متعددی استفاده کرد»

کمپین نه به طلا

Grayscale کمپین #dropgold یا «دست برداشتن از طلا» را از ماه می آغاز کرده است. در آن زمان قیمت بیت کوین برابر با ۵۴۰۰ دلار بود. تعدادی از موسسات سرمایه گذاری به دنبال شروع این کمپین به بازار بیت کوین روی آورند.

 از آن زمان تاکنون موسساتی مانند JPMorgan Chase، Deutsche Bank، Citigroup وGuggenheim به بازار بیت کوین و دیگر رمزارزها روی آورده اند. شرکت JPMorgan Chase و Deutsche Bank از جمله شرکت هایی بودند که دارایی های خود را از بازار طلا به بازار بیت کوین انتقال دادند.

مدیر عامل شرکت Citigroup پیشبینی کرد که قیمت بیت کوین ظرف ۱۲ ماه آینده به ۳۱۸ هزار دلار می رسد. در همین حال شرکت Guggenheim نیز الحاقیه ای را با سازمان بورس آمریکا امضا کرد و ۵۰۰ میلیون دلار بیت کوین را دارایی های خود در Grayscale افزود.

 به گزارش کوین تلگراف کمپین Grayscale توجه عده زیادی را جامعه بیت کوین جلب می کند. انتشار این خبر شباهت زیادی به ادعای مریل لینچ (Merrill Lynch) در روزنامه نیویورک تایمز در سال ۱۹۴۸ دارد. درآن زمان گفته های او توجه همه را به بازار سهام جلب کرد.

سرمایه گذار در بازار بیت کوین

در شرایط فعلی ارزش بیت کوین به مراتب بیشتر از دلار درواقع یک بیت کوین ۱۰.۵۳۹ اونس طلا دریافت می کنید. این میزان در سه سال گذشته بی سابقه بوده است.

در آخر

 خرید و فروش بیت کوین بیش از هر زمان دیگری مورد استقبال قرار گرفته است. رسانه های خبری بزرگ از ارجحیت این رمزارز بر دلار و طلا سخن می گویند. همین امر سبب شده است که تعداد سرمایه گذارانی که به این بازار روی می آورند نیز روز به روز در حال افزایش است. بهتراست همین امروز برای خرید بیت کوین وارد عمل شوید و رمزارز را به دارای های خود بیفزایید. رمزارز مارکت شما را در این راه همراهی می کند. رمزارز را به سبد دارایی خود اضافه کنید و همه تخم مرغ های خود را در بازار طلا و دلار انباشته نکنید. آینده از آن ارز دیجیتال است.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/grayscale-dusts-off-their-dropgold-campaign-with-fresh-ad-push

Comments (0)
Add Comment