آیا نزدیک شدن به رکورد سال ۲۰۱۹، قیمت بیت کوین را به وحشت انداخته است؟

با مشاهده افزایش قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰ روند متفاوتی را در خرید و فروش این ارز مشاهده می کنیم. این رمز ارز مسیری در جهت عکس وال استریت را در پی گرفته و رو به رشد است.

این رمزارز اخیرا قیمت ۱۳۸۵۰ دلار را ثبت کرده و در آستانه عبور از رکورد این ارز در سال ۲۰۱۹ است.  این درحالی است که دیگر آلت کوین ها همچنان ثابت بر جای مانده یا در منطقه قرمز هستند. اینطور که به نظر می رسد، میزان تسلط بیت کوین به بیش از ۶۲.۵ ردصد رسیده است.

 هفته طلایی برای بیت کوین

بیت کوین به عنوان رمز ارز اولیه  طی ۱۰ روز گذشته در حال تاخت و تاز بوده است. این امر ثبت دو رکورد را در هفته گذشته در پی داشته است. اینطور که به نظر می رسد این ارز دو نقطه اوج به مبلغ ۱۳۲۲۰ و ۱۳۳۶۰ دلار را بر عهده گرفته است.  ظرف ۲۴ ساعت گذشته قیمت بیت کوین از این بازه نیز فراتر رفته و به ۱۳۷۶۰ رسید.

 بیت کوین همین جا متوقف نشده است. گاو های بازار رمز ارز چند ساعت قبل تمام تلاش خود را برای افزایش قیمت این ارز به کار گرفتند و آن را به بازه ۱۳۸۶۵ دلار رساندند.

اکنون بیت کوین در آستانه عبور از رکورد ۱۳۸۸۰ دلار است، این مبلغ بالاترین نرخ این ارز در سال۲۰۱۹ بوده است.

مقاومت بازار قیمت ارز را کاهش داد و به ۱۳۶۵۰ دلار رساند. مکس کیسر (Max Keiser) در این حین بیش از هر زمان دیگری روی پیش بینی ۲۸ هزار دلاری قیمت بیت کوین تاکید کرد.

افزایش قیمت بیت کوین

بیت کوین درحالی روند صعودی را در پیش گرفته است که وال استریت روزگار خوشی را پشت سر می گذارد. شاخص S&P 500 و دائو جونز روز جمعه در بازه قرمز بسته شده اند. این درحالی است که اندکی به بازه سبز نزدیک شده است.

وضعیت کلی بازار رمز ارز

 افزایش ۴ درصدی قیمت بیت کوین تاثیری روی آلت کوین ها نداشته است. اینطور که به نظر می رسد، اکثر آنها در مقایسه با رمز ارز های بزرگ دنیا ارزش خود را از دست داده اند.

افزایش بهای بیت کوین

در حقیقت اوضاع برای دیگر ارز های دیجیتال چندان که باید و شاید مناسب نیست. دیگر آلت کوین ها هر روز با کاهش ارزش خود روبه رو هستند. همین امر سبب شده است که تسلط بیت کوین در بازار رمز ارز به شدت افزایش پیدا کند.

ارزش سرمایه کل بازار بیت کوین طی هفته گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است. این میزان در دو ماه گذشته بی سابقه بوده و طی ۲۴ ساعت گذشته این میزان به ۶۲.۶ درصد رسیده است.

اگر  برای خرید بیت کوین به دنبال فرصتی  بوده اید، باید کمی دیگر منتظر بمانید. اکنون زمان مناسبی برای فروش بیت کوین است. برای اطلاع از آخرین قیمت بیت کوین به سایت رمزارز مارکت مراجعه کنید و سرمایه گذاری در این  بازار را آغاز کنید.

منبع

https://cryptopotato.com/crypto-market-watch-is-bitcoin-scared-of-the-june-2019-highs

Comments (0)
Add Comment