ارزش بیت کوین در چند قدمی اوج است

جفت ارز بیت کوین و دلار به ۱۸۰۰۰ دلار رسیده است. به این ترتیب این ارز تنها ۱۵۰۰ دلار تا آخرین رکورد خود فاصله دارد.

بیت کوین در تاریخ ۲۰ نوامبر از ۱۸۷۵۰ دلار افزایش پیدا کرد. گویا افزایش ناگهانی قیمت این ارز پس از روند صعودی اخیر سرمایه گذاران بیشتری را به بازار دعوت کرده است.

بیت کوین در آستانه ثبت رکورد تازه ای است

به نظر می رسد که بیت کوین پس از رسیدن به قیمت ۱۸۴۲۰ دلار همچنان به روند افزایش خود ادامه می دهد.

در زمان انتشار این خبر ارزش بیت کوین برابر با ۱۸۸۱۷ دلار بوده است. اکنون این ارز تنها ۱۲۵۰ دلار از رکورد سال ۲۰۱۷ فاصله دارد.

آلت کوین ها نیز به دنبال افزایش قیمت بیت کوین رکورد تازه ای را ثبت کرده اند. بسیاری از این ارزها اکنون قیمتی را تجربه می کند که تاکنون سنجیده نشده است.

به نظر می رسد که بازار در شرایط فعلی از هر زمان دیگری قدرت مندتر است. احتمال اینکه به زودی به قیمت ۲۰ هزار دلاری یا شاید بالاتر را نیز تجربه کنیم، بسیار زیاد است. این نکته را فراموش نکنید که بازار بیت کوین می تواند شما را در ادامه روند صعودی به جایگاهی برساند که دیگر نگران ارزش دارایی های خود نباشید. در این مسیر با بیت کوین همراه باشید.

به یاد داشته باشید که برای حضور در این بازار به چیزی بیشتر از نقدینگی نیاز خواهید داشت. باید از آخرین آمار و اطلاعات به دست آمده در حوزه بیت کوین مطلع باشید. با ما در رمز ارزمارکت زودتر از هر کس دیگری در جریان آخرین تغییرات قیمت قرار می گیرید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/path-to-20k-bitcoin-price-now-wide-open-after-previous-resistance-breaks

Comments (0)
Add Comment