افت قیمت بیت کوین همه را حیرت زده کرده است

 افت قیمت بیت کوین تا ۱۷۲۵۰ دلار امید تحلیل گران مبنی بر دستیابی به بالاترین بازه را مایوس کرد. این رمزارز در یک دقیقه ۱۰۰۰ دلار کاهش قیمت را تجربه کرده است. به این ترتیب باید گفت که بیت کوین امروز کاهش ۱۱ درصدی را چشیده است.

قیمت بیت کوین به کمتر از ۱۷۲۵۰ دلار رسید

اطلاعات به دست آمده از بازار Cointelegraph نشان می دهد جفت ارز بیت کوین و دلار چهارشنبه نوسانات شدیدی را پشت سر گذاشته اند. بیت کوین قیمت ۱۹۵۰۰ دلاری را تجربه کرد و در ادامه روند نزولی را پیش گرفت.

کاهش قیمت بیت کوین

بسیاری از تحلیل گران اعلام کرده بودند که روند افزایشی بیت کویت به دنبال صحبت های برایان کلی(Brian Kelly) و تونی ویس(Vays Tony) روی داده است. این دو نفر پیش بینی کرده اند که قیمت بیت کوین به ۱۴۰۰۰ دلار کاهش پیدا می کند.

در همین حال بسیاری از معیارها روند اصلاح قیمت ها پیش بینی کرده اند. شاخص ترس و طمع همچنان بالترین رکورد ماه نوامبر را در اختیار دارد.

افت قیمت

حجم فروش در بازارهای معاملاتی افزایش پیدا کرد است

کاهش ناگهانی قیمت بیت کوین حجم زیادی ازجایگاه های فروش  را روانه بازار کرده است. سرمایه گذارانی که تا این لحظه بیت کوین های خود را خارج از بازار نگهداری می کردند، اکنون دارایی خود را در بازار ذخیره می کنند. آنها امیدوار هستند که با رسیدن قیمت به ۲۰ هزار دلار به سود برسند.

جریان نقدینگی به بازار طی ساعات گذشته به شدت افزایش پیدا کرده است. به این ترتیب مشخص است که نهنگ ها بیت کوین های خود را به بازار بازگردانده اند. برخی از تحلیل گران همچنان به ادامه روند صعودی بیت کوین امیدوار هستند.

روند کاهشی قیمت بیت کوین

شاخص های بنیادین بیت کوین از ادامه روند صعودی حمایت می کنند. دشواری استخراج این رمزارز ظرف مدت سه روز ۷.۳ درصد افزایش داشته است. هش ریت نیز به روند صعودی ادامه می دهد. در زمان نگارش این خبر قیمت بیت کوین اندکی افزایش پیدا کرد و به ۱۷۹۰۰ دلار رسیده است.

خرید و فروش بیت کوین همواره با فراز و نشیب هایی همراه بوده است. در این که آینده از آن بیت کوین است شکی نیست. اما بسیاری از افراد برای کسب سود در بازه زمانی کوتاه مدت وارد این بازار می شوند. بنابراین کاهش تدریجی قیمت بیت کوین می تواند آنها را به فروش این دارایی ترغیب کند. اما حقیقت این است که این ارز به روند صعودی خود ادامه خواهد داد. برای پی بردن به آخرین قیمت بیت کوین با ما در رمزارز مارکت همراه باشید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-suddenly-drops-11-as-whales-move-btc-to-exchanges

Comments (0)
Add Comment