افزایش غیر مترقبه قیمت بیت کوین همه را حیرت زده کرد

بیت کوین درکمال ناباوری و پس از رسیدن به ۱۷۶۰۰ دلار به ۱۹ هزار دلار رسید.  افزایش غیر مترقبه قیمت بیت کوین نوید روزهای خوشی را در بر دارد. به نظر می رسد که این ارز به روند افزایشی خود ادامه می دهد.

قیمت بیت کوین از تاریخ ۱۳ دسامبر روند افزایشی را در پیش گرفته است. قیمت این ارز به بیش از ۱۹۲۰۰ دلار رسیده است. این در حالی است که قیمت این رمزارز روز جمعه به ۱۷۶۰۰ دلار رسیده بود. افزایش تقاضا برای خرید بیت کوین در این بخش نشان می دهد که بیت کوین برای بازه ای هرچند کوتاه به کف قیمت ها رسید.

 زمانی بیت کوین در حوالی ۱۷۷۰۰ دلار روند نزولی را آغاز کرد، تحلیل گران متوجه افزایش حجم خرید در بازارهای Coinbase  و Bitfinex شدند. به محض اینکه قیمت بیت کوین به کمتر از ۱۷۷۰۰ دلار نیز می رسد. بیت کوین روند بازیابی را آغاز کرد.

آیا بیت کوین روند افزایش تازه را پیش گرفته است؟

تحلیل گران بر این باور هستند که از نظر منطقی بازه ۱۷۰۰۰ دلار می تواند کف قیمت بیت کوین باشد. این سطح قیمتی نقش حمایتی را بر عهده دارد.

بازیابی قیمت بیت کوین از این بازه اخبار خوبی را در بر دارد. به نظر می رسد که کف قیمت در اصلاحات از این نیز بیشتر است. قیمت بیت کوین در ادامه مسیر صعودی و با رسیدن به قیمت ۱۸۸۰۰ به افزایش غیر مترقبه قیمت بیت کوین ادامه داد است. به نظر می رسدکه ازدحام نهنگ ها  در این بازه این قیمت را به سطح مقاومت تازه ای بدل کرده است.

قیمت بعدی بیت کوین

 در بازه زمانی کوتاه مدت باید دو فاکتور را برای تعیین قیمت این رمزارز در نظر داشته باشیم. نخست آنکه Cointelegraph  به طور مستمر گزارش کرده است که فشار فروش بیت کوین بسیار قابل توجه است.

به نظر می رسد که بیت کوین به روند صعودی ادامه می دهد. احتمال این که بیت کوین از سطح مقاومت ۱۹۴۰۰ دلار نیز عبور کند بسیار زیاد است. فشار فروش در حال کاهش است. افزایش غیر مترقبه قیمت بیت کوین نیز در همین راستا روی داده است.

 خرید و فروش در بیت کوین را به آینده موکول نکنید. خرید بیت کوین امروز دارایی شما را در آینده چندین برابر خواهد کرد. با ما در رمزارز مارکت قیمت بیت کوین را به دست آورده و در این بازار سرمایه گذاری کنید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/did-bitcoin-just-bottom-btc-reclaims-19k-as-new-rally-gains-steam

Comments (0)
Add Comment