بررسی CRYPTOTAG به همراه تمامی جزییات موردنیاز

مقدمه بررسی CRYPTOTAG

در این مقاله به صورت کلی به بررسی CRYPTOTAG می‌پردازیم، نکات مثبت و منفی آن را مورد بررسی قررا می‌دهیم و قیمت آن را نسبت به قابلیت‌های آن مورد سنجش قرار می‌دهیم.

CRYPTOTAG چیست؟

CRYPTOTAG یک صفحه‌‌ی تیتانیومی برای حفظ seedهای کیف پول رمزارزی شماست.

آز آنجایی که مسئولیت حفظ امنیت کیف پول شما با خودتان است، بسیاری از مردم نگران نگهداری از seedهای خود هستند که البته قابل درک است. از این رو شرکت Zeus این محصول بی‌نهایت مقاوم را برای ثبت این seedها ارائه کرده است.

مشخصات ظاهری CRYPTOTAG

ابعاد ۳۵*۲۶*۹ سانتی متر، وزن حدود ۳.۶ کیلو گرم، تعداد صفحه ۲ عدد، تعداد کلمات قابل پشتی بانی ۴۸ عدد (۲*۲۴). این دستگاه به راحتی با سیستم‌های BIP39 از جمله Ledger، Trezor و KeepKey همخوانی کامل دارد.

نکات مثبت CRYPTOTAG

  • یک تانک بی‌نظیر: CRYPTOTAG به شما کمک می‌کند که این کلمات را بر روی یکی از سخت ترین فلزات شناخته شده حک کنید. این صفحه بسیار مقاوم علاوه بر مقاومت باور نکردنی در مقابل آسیب‌های فیزیکی، نسبت به آب، آتش، زنگ زدگی و پوسیدگی نیز مقاومت بالایی دارد.
  • راحتی در استفاده: یکی از نکات مثبت این محصول استفاده ساده و بدون دردسر آن است. حک کردن کلمات بر روی تیتانیوم شاید کار آسانی به نظر نرسد اما خب با استفاده از ابزارها و آموزش‌های بسیار ساده این کار برای شما بسیار آسان خواهد بود.
  • قیمت: این دستگاه با قیمت ۱۹۰ $ ارائه شده است که با توجه به امکانات و همچنین لوازم همراه آن که شامل دو عدد صفحه تیتانیومی، یک سندان، چکش مخصوص، محافظ پرده گوش و یک بسته کبریت مارک CRYPTOTAG است، قیمت بسیار قابل قبولی به نظر می‌رسد.
  • زیبا، ظریف، مقاوم: کیفیت بالای این محصول حتی در لحظه باز کردن این محصول توجه شما را به خود جلب می‌کند. ظرافت و زیبایی این محصول بیان‌گر دقت بالایی است که تولید کنندگان آن برای طراحی آن به خرج داده‌اند.

مطالب دیگر را بخوانید

نکات منفی CRYPTOTAG

  • به دلیل قیمت نسبتا بالا، این محصول گزینه‌ی خیلی مناسبی برای کسانی که صاحب کمتر از ۱۰۰۰ $ رمزارز هستند، خیلی محصول مناسبی به حساب نمی‌آید. برای این افراد، کیف پول‌های مجازی گزینه‌ی مناسب‌تری به نظر می‌رسد.
  • نگهداری از CRYPTOTAG: گرچه این صفحه از کلمات شما محافظت می‌کند، اما نگهداری از این صفحه به عهده شماست، البته دسترسی به اندوخته رمزارز شما تنها با داشتن آن ممکن نیست، اما راه های پیچیده و دشواری برای آن وجود دارد.
  • یک‌بار مصرف: همانطور که می‌دانید بدلیل سیستم خاص استفاده از این محصول، تنها قابلیت یک بار استفاده از آن وجود دارد.

جمع بندی نهایی: بررسی CRYPTOTAG

با توجه به تمام نکات گفته شده، این محصول قطعا ارزش قیمت آن را دارد و چنانچه شما یک استفاده کننده پروپا‌ قرص رمزارزها هستید که مالک میزان قابل توجهی رمزارز هستید این محصول یک گزینه‌ی عالیست.

بیشتر بخوانید

Comments (0)
Add Comment