بهترین روش های خرید بیت کوین با پی پل که باید بدانید

مقدمه روش های خرید بیت کوین با پی پل

همانطور که از عنوان مطلب متوجه شدید در این مقاله سعی داریم تا بهترین و ایمن‌ترین روش های خرید بیت کوین با پی پل را به شما نشان دهیم. اما چرا از کلمه ایمن استفاده کردیم؟ موضوعی وجود دارد و آن این است کلاهبردارانی هستند که بیت کوین را با پی پل از شما خریداری می‌کنند و سپس ادعا می‌کنند که چیزی دریافت نکرده اند و به این صورت پولی دریافت نمی‌کنید، بنابراین همیشه مواظب کلاهبرداران بیت کوین باشید.

روش های خرید بیت کوین با پی پل

۱.    خرید بیت کوین با eToro

 eToro اخیراً کیف پول رمزنگاری مخصوص خود را منتشر کرده است که به شما امکان می‌دهد بیت کوین، بیت کوین کش، Ethereum ، Litecoin ، Dash و Ripple را مستقیماً از پلتفرم آن تهیه نمایید. این بستر معاملاتی به شما امکان می‌دهد بیت کوین را با پی پل خریداری کنید اما باید آن‌ها را در کیف پول eToro ذخیره کنید تا بتوانید آن‌ها را در جای دیگر خرج کنید یا برای افراد دیگر ارسال کنید.

  • از طریق پی پل و Virwox بیت کوین خود را خریداری کنید

Virwox یک صرافی جهانی مجازی است. با استفاده از پی پل می‌توانید یک ارز مجازی به نام SLL ، خریداری کنید و سپس آن را با بیت کوین معامله کنید. با این حال، Virwox مبلغی را که می‌توانید در ابتدا از طریق پی پل یا کارت اعتباری واریز کنید محدود می‌کند، هزینه‌های معامله بسیار بیشتر از حد معمول است. از طرفی Virwox معاملات کاربران جدید را تا ۴۸ ساعت به تأخیر می‌اندازد.

  • خرید بیت کوین از طریق LocalBitcoins

یکی از بهترین روش های خرید بیت کوین با پی پل استفاده از وبسایت LocalBitcoins است که به شما امکان یافتن افرادی را می‌دهد که در مجاوریت شما بیت کوین می‌فروشند و آنها قوانین خود را در مورد اینکه کدام روش پرداخت را می‌پذیرند تنظیم می‌کنند و این بدان معناس که ممکن است فردی را برای مبادله پیدا کنید که بتوانید با استفاده از پی پل خرید خود را انجام دهید.

۴.    خرید بیت کوین با استفاده از Wirex و PayPal

Wirex شرکتی است که کارت‌های اعتباری مجازی و فیزیکی بیت کوین را در اختیار شما قرار خواهد داد و  از آنجا که این کارت مانند سایر کارت‌های اعتباری است، می‌توانید از کارت Wirex با حساب پی پل خود استفاده کنید.

۵.    با استفاده از Paxful  بیت کوین خود را تهیه کنید

Paxful به طرز خارق العاده‌ای به LocalBitcoins شباهت دارد، اما کوچکتر و کمتر شناخته شده است. هنگام ایجاد حساب‌، روش پرداخت ترجیحی و مبلغی را که می خواهید خریداری کنید انتخاب و یا فروشنده‌ای را به صورت دستی انتخاب می کنید یا به Paxful اجازه می‌دهید یکی از این موارد مناسب را برای شما پیدا کند. اشکال در این زمینه نرخ بالای ارز و احتمال کلاهبرداری است.

بیشتر بخوانید

Comments (0)
Add Comment