ثروتمند مکزیکی می گوید: بهترین سرمایه گذاری بیت کوین است

ریگاردو سیلیانس (Ricardo Sailnas) نظریه سرمایه گذاری در بیت کوین را به دقت مورد نقد و بررسی قرار داده است. او دومین فرد ثروتمند در تمام مکزیک است و باور دارد که در شرایط فعلی بهترین سرمایه گذاری بیت کوین خواهد بود.

او در مصاحبه با Cointelegraph اعلام کرد که اولین بیت کوین خود را در سال ۲۰۱۳ خریداری کرده  است. زمانی که این ارز تنها ۲۰۰ دلار ارزش داشت. بر اساس ادعاهای او دارایی بهتری برای سرمایه گذاری وجود ندارد.

این سرمایه گذار بزرگ بیت کوین های خود را تا زمان انفجار قیمت ها در سال ۲۰۱۷ حفظ کرد. در ادامه او با رسیدن قیمت به ۱۷ هزار دلار دارایی خود را فروخت و کمی بعد با کاهش قیمت این رمزارز به ارزش کمتری بیت کوین را خریداری کرد.

 او به شوخی در اینباره می گوید که: «ما همیشه به صحنه جرم باز می گردیم.» هرچه باشید بهترین سرمایه گذاری بیت کوین است.

 ثروت سیلیانس

او در حال حاضر چیزی در حدود ۱۰ درصد سرمایه نقدی خود را در بیت کوین نگهداری می کند. او برنامه ای برای فروش این دارایی ندارد. او اعلام کرده است که احتمال برای ۵ تا ۱۰ سال دارایی خود را دست نخورده نگه می دارد.

در حالی که او درآغاز با هدف استفاده از بیت کوین برای انجام معاملات خود به این بازار پیوسته بود، اما رفته رفته به ارزش بالای این ارز پی برده و آن را به عنوان راهی برای سرمایه گذاری انتخاب کرد. او کاملا متقاعد شده است که این ارز آینده را برای او به ارمغان می آورد.

بر اساس گفته های سیلیانس این دارایی از محبوبیت بالایی در کشورهای آمریکای لاتین برخوردار است. چرا که ارز های بدون پشتوانه در این بخش از کشور به شدت درگیر تورم شده اند و ارزش آنها به شدت کم شده است. بنابراین بهترین سرمایه گذاری بیت کوین است.

 به عقیده او آنچه که در ونزوئلا و آرژانتین شاهد آن هستیم فاجعه ای است که به دنبال فروپاشی ارزهای بدون پشتوانه روی داده است. این اتفاق زمانی روی می دهد که چشم های شما به پوچ و بی ارزش بودن ارزهای سنتی باز می شود. و این اتفاقی است که دراین کشورهای روی داده است. همین امر سبب شده است که افراد بیشتری به دنبال فرصت های تازه ای برای سرمایه گذاری باشند.

 او در ادمه به این مسئله اشاره کرد که بیت کوین به سادگی در نتیجه انقلاب پول از حالت فیزیکی به دیجیتال ایجاد شده است. بیت کوی از بایت ها و بیت ها تشکیل شده است. اما بهترین اتفاقی که روی می دهد این است که نمی توان این ارز را تغییر داد.

دست آخر

 همانطور که مشاهده می کنید، هر روز بر تعداد کسانی که بیت کوین را به دارایی های خود اضافه می کنند، افزوده می شود. این نکته را به یاد داشته باشید که این ارز می تواند نتایج درخشانی را برای شما در پی داشته باشد. با در نظر گرفتن نکاتی که در این مقاله و دیگر مقالات سایت رمزارز مارکت به آن اشاره شده است. به نظر می رسد که این ارز بهترین دارایی برای اندوخته های شماست.

 برای بهترین سرمایه گذاری بیت کوین و این ارز را به سبد پرتفوی خود بیفزایید. این ارز آینده شما را به کلی متحول می کند. با در نظر گرفتن این حقیقت دیگر نکته ای برای به خاطر سپردن بر جای نمی ماند. تنها چیزی که باید به یاد داشته باشید این است که این ارز می تواند دارایی شما را چندین برابر کند. از تورم بگریزید  و دارایی خود را در محل امنی ذخیره کنید. این همان چیزی است که به عنوان یک سرمایه گذار در انتظار آن بوده اید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/mexico-s-second-richest-man-says-bitcoin-is-his-best-investment-ever

Comments (0)
Add Comment