جدیدترین شریک‌های ویچین، همه چیز درباره آنها

ویچین یک پلتفرم رمزارز مختص قراردادهای هوشمند است که بر مدیریت زنجیره تأمین تمرکز دارد. این رمزارز به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد تا سنسورهایی مانند برچسب های RFID را به محصولات خود اضافه کنند که سپس می توانند داده ها را در توکن ویچین ضبط کنند. این رمزارز با تمرکز بر روی همکاری با پروژه‌های متفاوت توانسته است بطور قابل توجهی ارزش مالی و همچنین استفاده از توکن خود را قوت بخشد. در این مقاله به بررسی جدیدترین شریک‌های ویچین می‌پردازیم.

اتحاد بهداشت حیوانات و ایمنی مواد غذایی چین

در ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۰، این اتحادیه با همکاری بیش از ۱۳۰ برند (برندهایی مانند والمارت و مکدونالد و…)، به لیست روزافزون جدیدترین شریک‌های ویچین پیوست.

تولید چیپ ست برای کفش‌های فصل آخر بازی تاج و تخت

لازم به ذکر است که ویچین در این پروژه تنها نبوده است و برندهایی مانند HBO، Adidas و SBGT نیز در این کمپین مشارکت داشته‌اند که این امر اعتبار فراوانی به ویچین بخشید.

 این کفش‌های منحصر به فرد برای طرفداران خاندان استارک، لنیستر، و تارگرین و همینطور نایت کینگ طراحی شده است. طراحی کفش‌ها توسط طراح ارشد SBTG انجام شده و توسط آدیداس تولید شده‌اند.این کفش ها همچنین دارای تراشه های ردیابی با کیفیت بالا هستند. مطالب مرتبط را بخوانید.

همکاری با والمارت یکی از بزرگترین فروشگاه‌‌های زنجیره‌ای

والمارت یک خرده فروشی چند ملیتی آمریکایی است که به زنجیره‌های خرده فروشی‌های خود معروف است.

والمارت در حال حاضر لقب بزرگترین خرده فروش مواد غذایی در ایالات متحده و جزو پنج فروشگاه برتر در چین را به خود اختصاص داده است. شعب چینی والمارت، با کمک توکن بلاکچین ویچین برنامه ردیابی بلاک چین را در ژوئن ۲۰۱۹ آغاز نمودند. بیشتر بدانید.

شرکت گاز شانگهای چین از شریک‌های ویچین

این رمزارز درحال تلاش است اعتبار خود را هرچه سریع تر در چین افزایش بخشد.

به عنوان مثال ، بنیاد ویچین به انجمن چای آنهویی پیوست و توسط رسانه های دولتی در چین تبلیغ شد. در سال ۲۰۱۸ ، Shanghai Gas ، ENN Energy Holdings و ویچین یک پروژه برجسته برای مرکز ذخیره سازی و توزیع گاز طبیعی مایع در Zhoushan ارائه دادند.

DNV GL یک سازمان ثبت شده دارای مجوز ثبت نام نروژی است و شهرت فوق العاده ای در صنعت زنجیره تأمین نیاز مشتری دارد و ۲۱ درصد سهم بازار جهانی را در اختیار دارد.

ویچین و DNV GL مشارکتی را اعلام نمودند که تمرکز آن بر وضوح اطلاعات محصولات و تأمین کنندگان زنجیره تأمین برای افزایش کارایی است.

Comments (0)
Add Comment