رقابت جهانی صرافی گیت Gate.io در حال راه‌اندازی است

رقابت جهانی صرافی گیت (Gate.io) حالا در حال راه‌اندازی است. در حقیقت این رقابت، رقابت فیوچرز تریدینگ جهانی ۲ میلیون دلاری صرافی گیت بوده که به‌صورت زنده برگزار می‌شود.

رقابت جهانی صرافی گیت Gate.io

  • رقابت فیوچرز تریدینگ جهانی (GFTC) صرافی گیت (Gate.io) امیدوار است که بتواند به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رقابت‌های تریدینگ سراسر دنیا، علاقه‌مندان ارزهای دیجیتال را از سرتاسر جهان گرد هم آورد.
  • ثبت نام اولین افراد در تاریخ ۱۵ام دسامبر ۲۰۲۱ آغاز می‌شود. شما هم در صورت تمایل، می‌توانید از طریق این لینک ثبت نام کنید: https://www.gate.io/futures/competition?ch=CT12

اولین رقابت فیوچرز تریدینگ جهانی صرافی گیت (GFTC) رسما در تاریخ ۱۵ام دسامبر ۲۰۲۱ برای ثبت نام اولیه باز خواهد بود. این رقابت با استخر جایزه‌ای ۲ میلیون دلاری، اولین و بزرگ‌ترین رقابت فیوچرز تریدینگ دنیا محسوب می‌شود. گروهی از افراد که رتبه برتر را در «مرحله نهایی گروهی» کسب کنند، می‌توانند تا ۱.۶ میلیون دلار جایزه را از استخر برنده شوند.

صرافی گیت نیز مانند اولین رقابت فیوچرز تریدینگ این پلتفرم، مبالغ سنگینی را در این رویداد سرمایه‌گذاری کرده است. این صرافی امید دارد که علاقه‌مندان به این زمینه را از سرتاسر جهان برای رقابت جهانی صرافی گیت Gate.io گرد هم آورد. به‌علاوه، تعداد زیاد پاداش‌هایی که در این مسابقه وجود دارد بدان معناست که شما می‌توانید به‌راحتی تنها با شرکت در این رقابت، یکی از آن‌ها را برنده شوید.

«ماری تاتیبوئت» مدیر ارشد بازاریابی صرافی گیت گفت: «اولین نمایش جذاب و دیدنی سال ۲۰۲۲ در راه است. ما بادقت تمام رویداد GFTC را از هر جنبه برنامه‌ریزی کرده‌ایم. افراد در گذشته از طیف گسترده محصولات و خدمات این صرافی همچون بیش از ۱,۲۰۰ کوین و توکن در دسترس برای ترید، زنجیره گیت (GateChain) و جعبه جادویی NFT (NFT Magic Box) شگفت‌زده شده‌اند. محصولات قرارداد صرافی گیت نیز رشد تصاعدی بسیار خوبی در طول سال گذشته داشته و به یکی از پنج محصول برتر در سرتاسر جهان تبدیل شده است.

چطور وارد این رقابت شویم؟

صرافی Gate.io قصد دارد تا در وهله اول، تجربه فیوچرز تریدینگ را به هر کاربری نشان دهد. تنها کافی است که در Gate.io ثبت نام و سپس حسابی با ۲۰۰ USDT یا بیشتر باز کنید. به همین راحتی می‌توانید در استخر جایزه ۲ میلیون دلاری آن شرکت نمایید.

دسترسی به طیف وسیعی از جفت‌های قراردادی

صرافی Gate.io، یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های این صنعت شناخته می‌شود. این صرافی تقریبا ۱,۲۰۰ ارز دیجیتال را برای ترید در پلتفرم خود به شما ارائه می‌دهد. این ارزها شامل بیش از ۲۰۰ جفت قراردادی و بیش از ۱۸۰ جفت با USDT هستند. فرقی ندارد که به چه توکنی علاقه‌مند هستید، Gate.io احتمالا کوین موردنظر شما را در لیست توکن‌های خود دارد.

بزرگ‌ترین استخر جایزه در میان صرافی‌ها (با مزایای اضافه)

«مسابقه نهایی گروهی» رقابت جهانی صرافی گیت Gate.io دارای استخرهای جایزه است. این استخرها تا ۱.۶ میلیون دلار و استخر جایزه «مسابقه نهایی فردی» نیز تا ۴۰۰,۰۰۰ دلار هستند. علاوه بر استخر جایزه، جوایز دیگر این رقابت شامل پاداش‌های قرارداد، نسخه محدود توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) اپن پانکز (OpenPunks) و غیره می‌شود.

جزئیات رقابت فیوچرز تریدینگ جهانی گیت (GFTC)

مدت ثبت نام این رقابت از ۲۲ام دسامبر ۲۰۲۱ تا ۱۷ ژانویه ۲۰۲۲ است. رقابت نیز از ۷ ژانویه تا ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ برگزار می‌شود. اطلاعات کامل این رقابت:

  • جایزه ثبت نام نفرات اول: کاربران جدیدی که ثبت نام کنند ۱۰ USDT دریافت می‌کنند، در حالی که کاربرانی کنونی که ثبت نام می‌کنند، ۵ USDT دریافت خواهند کرد. «کاپیتان گروه» که کاربران جدید را برای پیوستن به گروه دعوت می‌کند نیز برای هر کدام ۱۰ USDT دریافت خواهد کرد.
  • مسابقه نهایی گروهی: ۸۰% از کل استخر جایزه با حداکثر سهم ۱.۶ میلیون دلار.
  • مسابقه نهایی فردی: ۲۰% از کل استخر جایزه با حداکثر سهم ۴۰۰,۰۰۰ دلار.
  • نسخه محدود NFTها: در رقابت شرکت کنید تا بتوانید شانس برنده شدن NFT نسخه محدودی با ارزش ۳۷,۰۰۰ دلار برنده شوید.
  • رأی‌دهی و اشتراک‌گذاری: قهرمان «مسابقه نهایی گروهی» را به‌درستی حدس بزنید و ۱۰,۰۰۰ دلار دیگر به‌دست آورید.

درباره رقابت جهانی صرافی گیت Gate.io

اولین رقابت فیوچرز تریدینگ صرافی Gate.io، استخر جایزه قابل گسترشی تا ۲ میلیون دلار را به شما ارائه می‌دهد. این رقابت از: مسابقه نهایی گروهی، مسابقه نهایی فردی، پاداش‌های نفرات اولیه، NFTها، پاداش‌های رأی‌دهی و بسیاری از پاداش‌های دیگر تشکیل شده است. تریدرهای جهانی می‌توانند از طریق وبسایت رسمی رقابت، در آن ثبت نام کنند. شما هم می‌توانید از طریق سایت زیر ثبت نام کنید:

https://www.gate.io/futures/competition?ch=15CT

درباره صرافی گیت Gate.io

صرافی Gate.io یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال پیشگام با بیش از ۹ میلیون کاربر در ۱۹۰ کشور از سرتاسر جهان است. این صرافی، بیش از ۱,۲۰۰ کوین و توکن را برای ترید با استفاده از اسپات، فیوچرز، مارجین و همچنین تریدینگ قرارداد به شما ارائه می‌دهد.

این صرافی به‌علاوه، محسولات مالی غیرمتمرکزی را از طریق هایپو دیفای (HipoDeFi)، خدماتی را از طریق والت Wallet.io، سرمایه‌گذاری‌هایی را از طریق گیت لاب (Gate Labs) و پلتفرم زنجیره گیت (GateChain) را نیز در اختیار شما می‌گذارد. این شرکت همچنین لیست یکپارچه‌ای از محصولاتی همچون پلتفرم IEO استارتاپ، بازار جعبه جادویی NFT، وام‌های ارز دیجیتال و بسیاری از دیگر محصولات را هم به شما عرضه می‌کند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/17/gate-ios-2m-global-futures-trading-competition-is-live/