سرمایه گذار بیلیونر می گوید بیت کوین طلا را نیز پشت سر می گذارد

اگر از آن دسته از افرادی هستید که روی افزایش قیمت طلا شرط بسته اند، باید بدانید که بیت کوین به احتمال زیاد از طلا نیز بهتر عمل می کند.

استنلی دراکنمیلر (Stanley Druckenmiller) رویکرد خود را در مورد بیت کوین تغییر داده است و می گوید بیت کوین از پتانسیل بالایی در آینده برخوردار است.

 این سرمایه گذار در صحبت با CNBC گفته است اگرچه بیشتر به سرمایه گذاری در بازار طلا علاقه داشته است، اما تعدادی بیت کوین را نیز خریداری کرده است؛ البته هیچ کس نمی داند که او چه تعداد بیت کوین در اختیار دارد. او در ادامه افزود:

 « بیت کوین به طبقه ای از دارایی ها تعلق دارد که از جذابیت بالایی برخوردار هستند. در آینده این ارز ارزش بیشتری پیدا خواهد کرد. اکنون بیش از ۱۳ سال است که نام این ارز را می شنویم و اکنون این ارز به عنوان یک برند به ثبات رسیده و شناخته شده است.»

عقاید پیشین دراکنمیلر

اوراق سفید بیت کوین در هالوین سال ۲۰۰۸ منتشر شد. اولین بلاک این ارز اوایل سال ۲۰۰۹ استخراج شد. اما دراکنمیلر به تازگی وارد بازار این ارز شده است. بنابراین بهتر است برای اشتباهاتی که در محاسباتش انجام داده است او را محکوم نکنیم. او در ادامه افزود که سرمایه گذاری در بازار طلا را بیشتر می پسندد.

 «میزان طلایی که در اختیار دارم به مراتب بیشتر از بیت کوین هایی است که خریداری کرده ام. اما اگر بخواهم صادق باشم، اگر پیش بینی ها در خصوص طلا درست باشد، بیت کوین به مراتب عملکرد بهتری خواهد داشت. چرا که میزان نقدینگی در بازار این رمزارز بیشتر است.»

ارزش کل دارایی های دارکنمیلر به بیش از ۴.۴ میلیارد دلار می رسد. این سرمایه گذار سال گذشته اعلام کرده بود که به توجه به نوسانات بالای بیت کوین نباید در این ارز سرمایه گذاری کرد.

او به دنبال کاهش ارزش دلار و دیگر ارزهای بدون پشتوانهT طلا را به عنوان اندوخته ای ارزنده معرفی کرد. اما رشد بی سایقه بیت کوین و آینده ای درخشانی که در پی دارد او را به سرمایه گذاری در این بازار علاقه مند کرده است.

 نظر شما در این باره چیست؟ شما کدام دارایی را به سبد سرمایه خود می افزایید. آیا بیت کوین در آینده طلا را از میدان به در خواهد کرد؟در این صورت آیا هنوز می خواهید به روند خود ادامه دهید یا آماده ورود به این بازار هستید. ما در رمزارز مارکت دانش و تجربه خود را با شما به اشتراک می گذاریم.

لازم به ذکر است شما در هر لحظه از شبانه روز میتوانید اقدام به خرید یا فروش بیت کوین در سایت رمز ارز مارکت با بهترین قیمت بازار ایران بنمایید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-may-pay-out-more-than-gold-says-billionaire-investor

Comments (1)
Add Comment