عقب نشینی قیمت بیت کوین بعد از رسیدن به ۱۹۵۰۰

قیمت بیت کوین پس از رسیدن به ۱۹۷۵۰ دلار کاهش ۲.۵ درصدی را تجربه کرد. عقب نشینی قیمت بیت کوین دلایلی را در بر دارد.

 قیمت این رمزارز در تاریخ ۱۴۵ دسامبر به بیش از ۱۹۵۰۰ دلار رسید. در بازار بایننس قیمت این ارز به ۱۹۷۰ دلار رسید.  با این حال ظرف سه ساعت قیمت این ارز با ۲.۵ درصد کاهش به ۱۹.۰۵۰ دلار رسید. بیت کوین در ادامه موفق شد قیمت ۱۹۶۰۰ دلاری را از آن خود کند. اما در همان سطح و به دلیل فشار فروشی که از جانب نهنگ ها به بازار وارد می شود کاهش پیدا کرد.

روند گاوی

روند صعودی برای بیت کوین دور از انتظار نبود

به گزارش Cointelegraph  در تاریخ ۱۲ دسامبر اندیکاتور های فنی نشان دهنده آن بودند که بیت کوین به قیمتی بیش از ارزش واقعی خود به فروش می رسد. در آن زمان قیمت بیت کوین به کمتر از ۱۷۶۰۰ دلار رسیده بود.

 نمودار شمعی چهار ساعته نشان می دهند که واگرایی گاوی نشان می دهند که فشار فروش رمزارز بسیار طاقت فرساست.

 قیمت بیت کوین به سرعت روند صعودی را از سر گرفته و به بیش از ۱۸۸۰۰ دلار رسید. بیت کوین به روند خود ادامه داده و در نهایت قیمت ۱۹۵۷۰ دلار را ثبت کرد.

افکار منفی بیت کوین را به جلو راند

نرخ سرمایه گذاری آتی در بازار بایننس و دیگر پلتفرم های فروش کهش پیدا کرده است. این رویداد همزمان با افزایش قیمت بیت کوین روی داده است.

 نرخ سرمایه گذاری در قراردادهای آتی به بازه منفی رسیده است. به این ترتیب به احتمال زیاد فشار فروش بیت کوین افزایش پیدا می کند. همین امر می توانند توجه خریداران را به بازار بیت کوین جلب کند.

بدبینی به بیت کوین

یک معامله گر ناشناس بدون Byzantine General میزان فروش در روند صعودی افزایش پیدا کرده است. رسیدن به ۱۹۳۰۰ دلار می تواند میزان فروش را در بازار افزایش دهد. پس از این قیمت باید در انتظار قیمت ۱۹۳۰۰ دلاری بیت کوین باشیم.

بازار شاهد حضور نهنگ هاست

با وجود روند صعودی میزان سفارش های فروش در بازه ۱۹۵۰۰ رو به افزایش است. نهنگ ها به دنبال رسیدن به سود هستند. همین امر سبب شده است که تعداد نهنگ های حاضر در  بازار از هر زمان دیگری بیشتر شود. از زمانی عقب نشینی قیمت بیت کوین به کمتر از ۱۹۱۰۰ دلار، به نظر می رسد که سطح مقاومت تازه ای در بازه قیمتی کمتر از ۱۹۴۰۰ دلار در حال شکل گرفتن باشد.

اگر بیت کوین در بازه زمانی کوتاه مدت بالاتر از ۱۸۸۰۰ دلار باقی بماند، برنده میدان خواهد بود. حفظ این سطح نوید ایجاد بازار گاوی و ادامه روند صعودی بیت کوین است.

 با ما در رمزارز مارکت همراه باشید و اطلاعات خود را درباره این رمزارز افزایش دهید. این نکته را به یاد داشته باشید که برای به سود رسیدن باید دانش خود را در زمینه رمزارز افزایش دهید. رمزارز دارایی آینده است. این ارز سرمایه شما را از گزند تورم نجات می دهد. این دارایی را برای سرمایه گذاری های خود در نظر داشته باشید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/3-reasons-bitcoin-just-dropped-after-failing-to-break-19-5k-again

Comments (0)
Add Comment