قیمت بیت کوین با بازاری به ارزش ۴۰۰ میلیارد دلار رکورد سال ۲۰۲۰ را شکست

افزایش ارزش بازار قیمت بیت کوین، خبر خوب برای کسانی که در انتظار فروش آن و شاید خبری ناخوشایند برای کسانی است که به دنبال فرصتی برای خرید این رمز ارز هستند.

قیمت بیت کوین رکورد سال ۲۰۲۰ را شکست

قیمت بیت کوین به دنبال یک افزایش ناگهانی به بالاترین نرخ خود در سال ۲۰۲۰ رسید، اما در ادامه این ارز دیجیتال راه بازگشت را در پیش گرفت.

بیت کوین به تازگی به قیمت ۱۳۳۵۰ به فروش رسید. در همین راستا بسیاری از آلت کوین ها روند صعودی را پیش گرفتند. اما بازار از زمانی که بیت کوین این بازه قیمتی را تجربه کرده است، بازار بی حرکت بر جای مانده است. در حال حاضر ارزش کلی بازار رمز ارز چیزی در حدود ۴۰۰ بیلیون دلار است.

آخرین وضعیت بازار کریپتو کارنسی

به گزارش CryptoPotato نخستین رمز ارز جهان از بالاترین بازه قیمتی خود در ماه آگوست سال ۲۰۲۰ پیشی گرفته است. این ارز در این تاریخ ارزشی برابر به ۱۲۵۰۰ دلار داشت؛ اما امروز بیت کوین به بازه ۱۳۲۰۰ رسیده است. در ادامه و پیرو خرید و فروش ، این رمز ارز با اندکی کاهش به ۱۳۰۰۰ دلار رسید.

 در تاریخ ۲۵ اکتبر نوسانات به روند عادی خود بازگشته و بیت کوین در آستانه ثبت رکوردی تازه است. این بار این ارز بازه قیمتی ۱۳۳۵۰ را پشت سر گذاشته است. آخرین این رمز ارز ۱۳۳۶۲ دلار بوده است.

 درست مانند روال همیشگی، این بار نیز حهش آن با مخالفت شدید بازار روبه رو شد و اندکی کاهش داشت. نمودارها خبر از تشکیل نمودار سر و شانه (head and shoulders) می دهند. اگر این خبر به حقیقت بدل شود، این احتمال وجود دارد که پادشاه رمز ارزها از بالاتری قیمت خود در تمام طول تاریخ، یعنی از مرز ۲۰ هزار دلار نیز تجاوز کند. شما در ایران میتوانید با استفاده از خدمات رمز ارز مارکت اقدام به خرید یا فروش بیت کوین با خیالی آسوده بنمایید.

پیش بینی ها به کجا میرد ؟

اگر پیش بینی ها درست باشد، بیت کوین در مسیر دستیابی به این قیمت باید بازه های ۱۳۴۲۰، ۱۳۸۱۵ و ۱۴۰۰۰ را پشت سر بگذارد.

احتمال افزایش قیمت بیت کوین تا ۲۰ هزار دلار

افزایش شدید و روندی صعودی را در این بازار حرکت آلت کوین ها را هم باعث شده. آلت کوین های جون اتریوم و ریپل نیز جهش یافته اند. اتریوم با نزدیک شدن به قیمت ۴۲۰ دلار با بالاترین قیمت خود ظرف ۷ هفته گذشته رسیده است. ریپل نیز به دنبال خبر افزایش فروش بیت کوین به ۰.۲۶ دلار رسیده است.

 البته هر دوی این رمز ارزها در ادامه با کاهش قیمت نیز روبه رو بوده اند. اگر در فکر خرید بیت کوین یا فروش دارایی های خود هستید بهتر است اخبار را در نظر داشته باشید.

 منبع

https://cryptopotato.com/bitcoin-breaks-new-2020-high-as-total-market-cap-tops-400-billion-market-watch/

Comments (0)
Add Comment