قیمت بیت کوین و آلت کوین در کنار دائو سوار بر گاو می تازند

بیت کوین به ۱۹۴۰۰ دلار رسیده است. آلت کوین ها نیز سه رقمی شده است. شاخص دائو نیز به بالاترین سطح خود رسیده است. این شاخص اکنون ۳۰ هزار دلار را تجربه می کند. به نظر می رسد گاوها تمام گوشه و کنار بازار را در دست گرفته اند. تعیین قیمت بیت کوین و آلت کوین اکنون به گاوها بستگی دارد.

روز سه شنبه گاوها نشان دادن که بیش از هر زمان دیگری کنترل بازار رمزارز را در دست گرفته اند. قیمت بیت کوین در این روز به ۱۹۴۱۸.۹۷ دلار رسید. از این گذشته ۱۰ آلت کوین نیز بالاترین رکورد خود در سال ۲۰۲۰ را تجربه کردند.

 در این بین استلر لومنس (Stellar Lomens) و ریپل (XRP) به ترتیب ۵۳ و ۳۸ درصد افزایش داشتند.

قیمت آلت کوین

همه چشم انتظار ثبت رکورد تازه بیت کوین هستند. با وجود انتظارات ها و هیجاناتی که در فضای بیت کوین مشاهده می شود، به نظر می رسد که بسیاری از سرمایه گذاران قابلیت های ارزشمند بازار سنتی را به کلی از یاد برده اند.

درست در همان روزی که بیت کوین بالاتری قیمت خود از سال ۲۰۱۷ را ثبت کرده است، شاخص دائو نیز ۴۰۰ واحد افزایش داشته است. اکنون قیمت سهام این شاخص برابر است با ۳۰۰۴۶ دلار. شاخص نزدک و S&P 500  نیز به ترتیب با ۱.۶ و ۱.۳ درصد افزایش این شاخص را همراهی کرده اند.

قیمت بیت کوین و آلت کوین

عوامل تاثیر گذار بر قیمت رمزارز

بر اساس تحلیل های به عمل آمده در بازار عوامل متعددی بر بهبود وضعیت بازار اثرگذار بوده اند:

  • معرفی سه واکسن موثر برای درمان بیماری کووید ۱۹؛
  • کاهش نرخ بهره به دستور بانک قدرال رزور آمریکا؛
  • ·          احتمال بروز دومین موج اقتصادی؛
  • ·          افزایش سرعت انتقال قدرت از ترامپ به بایدن.

این عوامل در کنار یکدیگر شرایط را برای بهبود بازار مساعد کرده است. در زمان نگارش این خبر شاخص S&P500 و شاخص نزدک در حال افزایش هستند. به نظر می رسد که روند صعودی این شاخص ها در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

اگر بخواهیم عملکرد این شاخص ها را در مقایسه با همین تاریخ در سال گذشته بسنجیم، می بینیم که شاخص دائو رشد ۶.۸۴ درصدی، شاخص S&P500  رشد ۱۰.۷۳ درصدی را تجربه کرده اند. با وجود اینکه این میزان افزایش، سود خوبی را برای سرمایه گذار در پی خواهد داشت، اما بیت کوین در مقایسه با سال  گذشته رشد ۱۶۶.۶۷ درصدی را تجربه کرده است.

قدرت خرید بیت کوین

رفتار متفاوت اتریوم

جالب است که اتریوم در هفته گذشت در مقایسه با بیت کوین عملکرد بهتری داشته است. این رمزارز به دنبال افزایش قیمت ها رکورد تازه ای را برای خود به ثبت رسانده است. اکنون این ارز به قیمت ۶۲۳ دلار معامله می شود.

بیت کوین و آلت کوین

معمولا قیمت بیت کوین و آلت کوین هایی مانند اتریوم از سوی رسانه های زیر نظر است. اما در هفته گذشته متوجه شدیم که به هیچ عنوان نباید از بازاز آلت کوین های موجود در بازار غافل باشیم.

اتریوم و بیت کوین افزایش فوق العاده داشته اند اما مقایسه میزان افزایش دیگر آلت کوین ها در مقایسه با سال گذشته نشان می دهد که این ارزها نیز روند صعودی را پیش گرفته اند.

قیمت آلت کوین های روز

در ۲۴ ساعت گذشته تعداد توییت های منتشر شده در مورد آلت کوین ها به شدت افزایش پیدا کرده است. جفت ارز آلت کوین های بازار رمزارز با بیت کوین، اتریوم و دلار افزایش پیدا کرده است. افزایش قیمت بیت کوین دیگر آلت کوین ها را نیز به همراهی دعوت کرده است. در این شرایط سرمایه گذاران بسیاری دارایی خود را در این ارزها سرمایه گذاری کرده اند.

 آیا شما نیز برای سرمایه گذاری در بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال آماده هستید. این نکته را به یاد داشته باشید که روند صعودی همچنان به مسیر خود ادامه خواهد داد. تنها کسانی آینده را در اختیار دارند که به موقع با این ارز همراه شده باشند. برای خرید بیت کوین و دیگر آلت کوین ها با ما در رمزارز مارکت همراه باشید. ارز مورد نظر را در سریعترین زمان خریداری کنید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-altcoins-and-the-dow-set-record-highs-as-bulls-run-the-market

Comments (0)
Add Comment