مقامات مکزیک با کارتل هایی روبه رو هستند که ارزش بیت کوین را می دانند

یکی از مقامات مالی کشور مکزیک از نبود نیروی نظامی کافی در من شکایت کرده است. به نظر می رسد که کارتل های برای پولشویی های خود به ارزش بیت کوین روی آورده اند. دولت در مبارزه با این جرایم ناکام مانده است. این موضوع به چالش تازه ای برای مقامات مکزیک بدل شده است.  

مقامات آمریکایی پرو همین موضوع از افزایش استفاده از بیت کوین برای پولشویی توسط کارتل ها اشاره کرده است. آمریکای لاتین این بار میزبان بیت کوین هایی است که برای جرایم به کار گرفته می شوند. در تاریخ ۸ دسامبر گزارش هایی از سوی رویترز به دست رسیده است. وزیر اقتصاد مکزیک سنتیگو نیتو (Santiago Nieto) به این نکته اشاره کرده است که کارتل ها برای امور خود از بیت کوین استفاده می کنند.

 دولت برای مبارزه با این موضوع محدودیت هایی را برای مبلعغ تراکنش هایی که از کشور خارج می شود در نظر گرفته اند. مقامات امیدوار هستند که این اقدام بتواند تا حدی از ادامه فعالیت کارتل ها جلوگیری کند.

 مقامات در آوریل سال ۲۰۱۹ قاچاقچیان انسان را دستگیر کرده اند. ایگناسیو سانتایو (Ignacio Santoyo) به همراه خواهرش چیزی در حدود ۲۲ هزار دلار بیت کوین در بازار محلی خریداری کرده است.

 بیت کوین و کارتل ها

به نظر می رسد که مقامات دولتی مدارک مورد نیاز برای بازداشت این مجرمان را در اختیار نداشته است. سازمان مبارزه با مواد مخدر اعلام کرده است که میزان کلاه برداری های انجام شده در این کشور از ۷۴۱ میلیون دلار به ۲۳۴ میلیون دلار کاهش پیدا کرده است. این امر نشان می دهد که کارتل بیش از هر زمان دیگر از ارزش بیت کوین برای پولشویی استفاده می کنند.

ارزش بیت کوین توجه سرمایه گذاران بزرگ، موسسات مالی و کارتل های مکزیکی را به خود جلب کرده است. این ارز هویت افراد را ناشناس نگه می دارد و ارزش دارایی های آنها را در برابر تورم حفظ می کند. به نظر می رسد که این ارز بهترین دارایی برای ذخیره سرمایه شماست. برای خرید بیت کوین و اطلاع از قیمت بیت کوین با ما در رمزارز مارکت همراه باشید. اطلاعات خود را درباره این بازار افزایش دهید و سرمایه گذاری در بورس را آغاز کنید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/mexican-authorities-struggle-to-keep-up-as-cartels-embrace-crypto

Comments (0)
Add Comment