نحوه خرید بیت کوین با پی پل در سال ۲۰۲۰ + جزییات کامل

اگر قصد ورود به بازار بیت کوین را دارید و همچنین از یک حساب پی پل و پول مورد نیاز برای خرید بیت کوین را در آن، بهره‌مند هستید، می‌توانید روند خرید را به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان دنبال نمایید، اما باید مرافب کلاه‌برداران باشید. در ادامه نحوه خرید بیت کوین با پی پل شرح داده شده است.

نحوه خرید بیت کوین با پی پل و eToro

با بررسی روش‌های خرید بیت کوین با استفاده از پی پل، می‌توان گفت ساده‌ترین راه برای خرید بیت کوین استفاده از پتفرم eToro است. eToro تا سال ۲۰۱۹ در ابتدا به عنوان بازار CFD شناخته می‌شد، اما اکنون به کاربران این امکان را می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمام بیت کوین مورد نظر خود را خریداری نمایند.علاوه بر این، این پلت فرم کیف پول eToro بومی خود را راه اندازی کرده است که در آن می توانید Bitcoin ، Ethereum ، XRP ، Litecoin و سایر رمزارزها را خریداری و مدیریت نمایید.

علاوه بر این ، eToro یکی از نوآورترین پلتفرم‌های معاملات اجتماعی است که دارای یک رابط بصری و کاربر پسند است و به شما امکان می‌دهد در مورد سایر بازارها اطلاعات کسب کنید و همچنین با سایر معامله‌گران تبادل و تجارت کنید. بنابراین، به طور کلی بهترین مکان برای سرمایه گذاران مبتدی است.

تجارت مستقیم با افراد علاقه‌‌مند

وب‌سایت هایی که تجارت مستقیم بیت کوین را تسهیل می‌کنند به شما کمک می‌کنند تا با شخصی که قصد فروش بیت کوین را دارد و پی پل را به عنوان روش پرداخت می‌پذیرد، در تماس باشید. وبسایت‌‌هایی مثل Paxful و LocalBitcoins از این دست وبسایت‌ها هستند.

برای استفاده از خدمات این وب‌سایت‌ها ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس، با استفاده از ابزارهای جستجوی این وب سایت، میزان بیت کوین مورد نظر خود برای خرید و همچنین امکان معامله با استفاده از پی پل را به عنوان گزینه پرداخت ترجیحی خود انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که شرایط خاص معامله را با فروشنده انتخابی خود بخوانید. سعی کنید سوابق فرد مورد نظر را در خرید و فروش بیت کوین بررسی کنید و به دنبال افراد قدیمی‌تر در این بازار بروید.

“وام” بیت کوین

Golden Bitcoin Cryptocurrency on a computer board. Macro shooting. The concept of cryptocurrency with coins, bitcoin on a computer processor. New cryptocurrency, three coins Bitcoin and computer duties.

XCoins وب سایتی است که یک سیستم وام‌دهی بیت کوین را مدیریت می‌کند و به موجب آن به دارندگان بیت کوین اجازه می‌دهد ارز رمزنگاری شده خود را به خریداران بالقوه پی پل، وام دهند. با این حال، شما باید هزینه وام دهنده آن‌ها را که حداقل ۱۵٪ است پرداخت کنید. به طور کلی این روش می‌تواند بسیار گران باشد.

در صورتی که می‌خواهید از این نحوه خرید بیت کوین با پی پل استفاده کنید، پس از خرید، سکه‌های شما در کیف پول XCoins شما ذخیره می‌شود، توصیه می‌شود بیت‌کوین‌های خود را به کیف پول شخصی خود منتقل نمایید.


بیشتر بخوانید

Comments (0)
Add Comment