نحوه دریافت بیت کوین رایگان

به جرات می ‌توان گفت در حال حاضر بیت کوین پرارزش‌ترین ارز موجود در دنیا است و تقاضای آن روز‌به‌روز افزایش می‌یابد، اگر تا به الان در این حوزه فعالیت داشته‌اید احتمالا از ساز‌و‌کار این شبکه و تراکنش‌های مطلع هستید و می‌دانید دریافت بیت کوین کار ساده‌ای نیست. اما آیا راهی برای دریافت بیت کوین مجانی وجود دارد؟ در ادامه احتمال مثبت بودن این سوال و نحوه دریافت بیت کوین رایگان را بررسی خواهیم کرد.

نحوه دریافت بیت کوین رایگان و راه‌های ممکن

چگونه بیت کوین مجانی به دست آوریم

چند روش برای دریافت بیت کوین بدون هزینه وجود دارد، اما اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، بعید به نظر می‌رسد که بتوانید سود قابل ملاحظه ای از این روش‌ها بدست آورید.

بیشتر فعالیت های رایج برای دریافت بیت کوین رایگان عبارتند از:

  • فاست بیت کوین
  • برنامه‌های پاداش بیت کوین
  • تکمیل ریز وظایف یا میکروتسک‌ها
  • برنامه‌های وابسته
  • کار برای بیت کوین

در ادامه به بررسی مختصر موارد اشاره شده خواهیم پرداخت.

 نحوه دریافت بیت کوین رایگان به وسیله وبسایت‌های فاست بیت کوین

فاست‌های بیت کوین وب‌سایت‌هایی هستند که هر چند دقیقه مقدار کمی بیت کوین پخش می‌کنند. این یک تجارت بیت کوین بر اساس پرداخت برای کلیک است که به روش زیر عمل می‌کند: یک فاست بیت کوین بازدیدکنندگان وب سایت را برای افزایش تبلیغات جذب می‌کند و به این ترتیب به بازدیدکنندگان پاداش می‌دهد. مسلم است شما باید مسدود کننده‌های تبلیغات در مرورگر خود را غیرفعال کنید و آماده باشید تا با تعداد زیادی از تبلیغات مواجه شوید.

در ادامه می‌توانید چند مورد از مورد اعتماد‌ترین وبسایت‌های فاست بیت کوین را ببینید:

  • Cointiply
  • Moon Bitcoin
  • BonusBitcoin
  • FreeBitco.in
  • Bitgames.io

جوایز بیت کوین

اپلیکیشن‌های پاداش بیت کوین (cashback) بهترین راه برای کسب بیت کوین رایگان است. هر زمان که چیزی را به صورت آنلاین خریداری کنید، می‌توانید از یکی از برنامه‌های زیر استفاده کنید تا درصدی از خرید خود را به صورت بیت کوین پس بگیرید:

-Fold app

– Lolli

– BitcoinRewards.com

– Coin Rebates

– Pei

تکمیل ریز وظایف برای دریافت بیت کوین رایگان

تکمیل میکروتسک‌ها (وظایف کوچک) ، بازی‌ها یا سایر فعالیت‌ها، اشکال دیگری از فاست‌های بیت کوین هستند. به عنوان مثال، شما با حل کردن یک معما یا برنده شدن در یک بازی مقداری بیت کوین دریفات خواهید کرد، البته در خلال این فعالیت‌ها تبلیغاتی به شما نمایش داده‌ می‌شود. به این ترتیب نه تنها برای دیدن تبلیغات پاداش دریافت می‌کنید بلکه سرگرم هم خواهید شد، پس اگر وقت اضافی دارید و می‌خواهید سرگرم شوید و بیت کوین هم دریافت کنید این نحوه دریافت بیت کوین رایگان می‌تواند یک پیشنهاد ویژه برای شما باشد.

نکته همه اینکه ، ما در رمز ارز مارکت فقط ترجمه این مقاله را انجام داده ایم و از صحت آن بی اطلاعیم .

Comments (0)
Add Comment