نکات پیش از خرید بیت کوین که همه افراد باید بدانند

مقدمه نکات پیش از خرید بیت کوین

احتمالا شما هم با مشاهده افزایش ارزش هر روزه بیت کوین با خود فکر کرده‌اید که شاید بد نباشد در این زمینه سرمایه‌گذاری کنید و مقداری بیت کوین بخرید. اما پیش از هر چیز نیاز است تا به صورت کامل با ساز و کار این شبکه آشنا شوید و این موضوع در یک روز تحقق نمی‌یابد، در این مطلب قصد داریم نکات پیش از خرید بیت کوین را تشریح نماییم، پس با ما همراه باشید.

نکات پیش از خرید بیت کوین و توصیه‌های اولیه

بیت کوین شما را یک شبه ثروتمند نخواهد کرد

قبل از هر اقدامی در جهت خرید باید به این موضوع واقف باشید که بیت کوین دارای بازدهی ثابت و تضمین شده نیست و این موضوع به بی‌ثباتی ارزش این رمزارز مربوط می‌شود. بنابراین اگر قصد سرمایه‌گذاری در این تجارت را دارید نباید همه‌ سرمایه خود را به خرید بیت کوین اختصاص دهید، چرا که بیت کوین هنوز در ابتدای راه خود است و هیچ کس هنوز نمی‌داند این شبکه می‌تواند موفق شود یا خیر.

مراقب کلاهبرداران باشید

شما احتمالاً در مورد هک و کلاهبرداری‌های پیرامون فضای ارزهای رمزپایه شنیده‌اید. فقط در سال ۲۰۱۸، هکرها موفق به سرقت تقریبا ۱.۷ میلیارد دلار شده‌اند. اما آیا این به معنای ناامن بودن بیت کوین و ارزهای رمزپایه است؟ نه دقیقا.

بیشتر هک‌های ارز رمزنگاری شده به دلیل وجود حفره‌های امنیتی در صرافی‌های رمزارزها اتفاق می‌افتد. هر مبادله رمزنگاری یک کیف پول داخلی دارد که در آن می‌توانید بودجه رمزنگاری خود را ارسال و دریافت کنید. این صرافی‌ها یک مکان نسبتاً مناسب برای نگهداری بیت کوین‌های شماست. شما می‌توانید آن را در هر زمان بفروشید، و برای تنظیم کیف پول رمزنگاری خود نیازی به هیچ کاری ندارید، از طرفی وجوهات همیشه در دسترس شما هستند. به طور کلی می‌توان گفت آن‌ها مانند بانک‌های دنیای رمزنگاری هستند.

 با این حال، یک مسئله وجود دارد. وجوه ذخیره شده در صرافی‌های رمزار دقیقاً متعلق به شما نیست و این بدان معنی است که صرافی‌ها هیچ کلید خصوصی که مالکیت شما بر بیت کوین را ثابت کند به شما نمی‌دهند. بنابراین، ممکن است به دلیل سوء مدیریت و حتی کلاهبرداری سرمایه خود را از دست بدهید.

کیف پول بیت کوین مخصوص خود را تنظیم کنید

اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، آن را در حساب صرافی نگه ندارید. یاد بگیرید که چگونه کیف پول بیت کوین خود را راه‌اندازی کنید یا به سادگی یک کیف پول سخت افزاری بخرید، تنظیم کردن یک کیف پول بیت کوین یکی از مهم‌ترین نکات پیش از خرید بیت کوین است و  به شما کمک می‌کند تا امنیت خود را به حداکثر برسانید و از هر گونه ریسک احتمالی جلوگیری نمایید.

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز می توانید از رمز ارز مارکت بیت کوین با ارزان ترین قیمت تهیه بفرمایید.

بیشتر بخوانید

Comments (0)
Add Comment