ارز دیجیتال کاردانو به سومین رمز ارز با ارزش تبدیل شد

ارز دیجیتال کاردانو، ارز دیجیتال مهمی است که دانستن اطلاعات آن در این زمینه به شما در سرمایه گذاری کمک بسیاری می‌کند. این ارز دیجیتال از ارزهای بسیار موفق است. کاردانو تاکنون به پیشرفت‌های بسیاری رسیده و شبکه خود را توسعه بخشیده است. حالا این ارز به سومین ارز دیجیتال ارزشمند بازار رمز ارزها تبدیل شده است. این نیز به آن دلیل است که ارزش بازار آن از تتر و بایننس کوین، پیشی گرفته است. با ما همراه باشید تا امروز این ارز دیجیتال و رتبه اخیر وی را با هم بررسی کنیم.

ارز دیجیتال کاردانو

ارزش بازار کاردانو (Cardano) با توکن آدا (ADA) از ارزهای دیجیتال تتر (Tether) و بایننس کوین پیشی گرفته است.

جامعه ارزهای دیجیتال بی‌صبرانه منتظر اعلام تاریخ راه‌اندازی قراردادهای هوشمند کاردانو است. بر اساس گفته «چارلز هاسکینسون» بنیان‌گذار کاردانو، این تاریخ روز جمعه اعلام خواهد شد. به‌همین دلیل نیز قیمت کاردانو افزایش شدیدی داشته است. این افزایش شدید قیمت، باعث شده است که توکن آدا بر تتر و بایننس کوین غلبه کند و به سومین ارز دیجیتال با ارزش دنیای رمز ارزها تبدیل شود.

اعلام دقیق تاریخ راه اندازی قراردادهای هوشمند کاردانو

در ۱۱ آگوست، «چارلز هاسکینسون» بنیان‌گذار کاردانو گفت که تاریخ دقیق راه‌اندازی قراردادهای هوشمند این ارز دیجیتال، همین جمعه اعلام خواهد شد.

او گفت:

«ما با این تاریخ بسیار راحت هستیم و من فکر می‌کنم این تاریخ، یک تاریخ معقول باشد که بتوان به‌موقع به آن رسید. من گمان می‌کنم که جامعه ارزهای دیجیتال از آن بسیار خوشحال خواهند شد.»

به‌دلیل همین انتظار بی‌سابقه از تاریخ راه‌اندازی قراردادهای هوشمند کاردانو، ارزش بازار ارز دیجیتال کاردانو از بایننس کوین نیز پیشی گرفته است. بر اساس اطلاعات «CoinGecko»، ارزش بازار کنونی کاردانو ۶۳,۷۶۹,۵۱۴,۶۷۴ دلار است. در حالی که ارزش بازار بایننس کوین ۶۱,۲۷۰,۸۹۱,۰۴۱ دلار است. ارزش بازار این ارز دیجیتال همچنین از تتر نیز عبور کرد. ارزش بازار تتر در حال حاضر ۶۳,۷۲۷,۶۱۲,۳۰۵ دلار است. کاردانو در حال حاضر سومین ارز دیجیتال با ارزش در دنیای رمز ارزهاست.

جمع بندی

ارز دیجیتال کاردانو، از ارزهای دیجیتال مهم است که دانستن آن به شما کمک بسیاری می‌کند. این ارز از ارزهای مهم و موفق دنیای رمز ارزهاست. هم‌اکنون نیز این ارز با توکن آدا به سومین رمز ارز با ارزش تبدیل شده است. این نیز به آن دلیل است که ارزش بازار کاردانو توانسته است از ارزهای بزرگی همچون تتر و بایننس کوین، پیشی بگیرد. ما امروز دلایل این موفقیت را به‌طور کلی بررسی کردیم. آیا به‌نظر شما این ارزش بازار در حالت صعودی باقی می‌ماند؟

Comments (0)
Add Comment