پیتر شیف می گوید حباب بیت کوین از همیشه بزرگ تر شده است

پیتر شیف (Peter Schiff) با انتشار خبری در صفحه توییتر گفته است که حباب بیت کوین از همیشه بزرگ تر شده است. این رویکرد با افزایش میزان اعتماد یقین کاربران به این رمزارز همراه بوده است.

پیتر شیف همواره به بازار بیت کوین ظنین بوده است. او فرد سرشناسی در دنیای رمزارز و مالک نخستین و تنها والتی است که به کاربر اجازه می دهد، رمز عبور خود را بی هیچ نگرانی فراموش کند.

 او مدعی است که برخلاف پیش بینی های قبلی او که ناکام بوده اند، این بار بیت کوین به معنای واقعی کلمه در آستانه مرگ است.

 شیف کمی پس از اصلاح قیمت ها در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۲۰ توییتی حاوی نظرات خود را منتشر کرد. او در این توییت از تفکرات خود در خصوص این رمزارز محبوب سخن گفته است و حباب بیت کوین را نازک‌تر از هر زمان دیگری به تصویر کشیده است.

 از نظر او چیزی به ترکیدن این حباب باقی نمانده است. او در ادامه اینگونه شرح داد که میزان اعتماد و یقین خریداران به این ارز، یادآور حباب دات کام یا بحران املاک در سال ۲۰۰۶ است.

«اگر بخواهید با توجه به میزان اعتماد و یقین مردم به این ارز اندازه حباب بیت کوین را بسنجید، حباب بیت کوین بزرگترین حبابی است که تاکنون مشاهده شده است. دارندگان این ارز به مراتب بیشتر از خریداران خانه در سال ۲۰۰۶ یا سرمایه گذاران دات کام به موفقیت خود باور دارند. آنها باور دارند که احتمال شکست آنها وجود ندارد.»

افزایش قیمت بیت کوین

تاثیر پیتر شیف و بازار کله شق بیت کوین

هیچ معیار مشخصی برای اندازه گیری میزان یقین مردم به بیت کوین وجود ندارد. بنابراین مشخص نیست که شیف چگونه توانسته این معیار را اندازه گیری کند. با این حال تجربیات گذشته نشان می دهد که هر زمان که شیف ادعا می کند حباب بیت کوین درحال انفجار است، قیمت بیت کوین به شدت افزایش پیدا می کند.

در تصویری که در صفحه بلاک چین ردیت به اشتراک گذاشته شد توییت شیف مورد ارزیابی قرار گرفت. این سرمایه گذار سرشناس به نوعی سوژه خنده ای در بازار رمزارز است. چراکه همیشه ادعاهایی برخلاف جهت قیمت بیت کوین را منتشر می کند.

آخرین اظهارات شیف مبنی بر آن است که این توکن در آینده نزدیک به زیر ۱۰ هزار دلار سقوط می کند. او مخاطبان را برای بحث در این باره گرد خود جمع کرد و به بررسی وخامت سقوط بیت کوین پرداخت. توییت او سکه شانسی برای بیت کوین بود. و این ارز مسیر خود را به سمت ثبت رکوردی تازه پیش گرفت.

آیا سوزنی طلایی حباب بیت کوین را می ترکاند؟

شیف شهرت خود را به دلیل پیش بینی بحران مالی سال ۲۰۰۸ به دست آورد. به احتمال زیاد این بحران یکی از دلایلی بود که ساتوشی را به فکر ایجاد بیت کوین انداخت.

 شیف می گوید که عملکرد بیت کوین و افزایش و کاهش سریع قیمت این ارز بسیار نمادین است. این ویژگی ها شباهت زیادی به یک حباب دارد نه بازاری که به تازگی در مسیر رشد قرار گرفته است.

شیف مدعی است که بیت کوین فاقد ارزش مالی قابل لمس است. این سرمایه گذار شناخته شده و مدیر شرکت Schiff Gold است. شیف همان چهره ای است که مدیریت بانک Europacific Capital در پورتوریکو را در برعهده دارد. این بانک خدمات ویژه ای را در اختیار مشتریان خاص خود قرار می دهد. این بانک به تازگی به دلیل بررسی های دقیق در خصوص پرداخت مالیات زیر نظر است. به نظر می رسد که پرونده کلاهبرداری مالیاتی مورد بررسی در تاریخ امریکا بی سابقه است.

شاید بهتر بود که خود او نیز کمی بیشتر از رمزارز برای سرمایه گذاری استفاده می کرد. اگر شما نیز به دنبال خرید بیت کوین هستید، بهتر است برای آگاهی از قیمت بیت کوین از سایت رمزارز مارکت بازدید کنید و تصمیم خود را در خصوص خرید یا فروش بیت کوین بگیرید. اگر به مشاوره نیاز دارید، ما در خدمت شما هستیم.

منبع

https://cryptopotato.com/peter-schiff-bitcoin-worst-bubble-ever/

Comments (0)
Add Comment