جمعه سیاه این بار کالاها را در ازای رمزارز می فروشد

با روی کارآمدن رمزارزها بسیاری از خرده فروش ها برای فروش کالاهای خود و همچنین به دست آوردن رمزارز پیشنهادهای تازه ای را مطرح می کنند. در همین راستا مشتریانی که برای خرید از رمزارز استفاده می کنند از تخفیف ها و پیشنهادهای وسوسه کننده ای برخوردار می شوند.

پذیرش رمزارز در جهان به آرامی صورت می گیرد. اما آنچه مسلم است این ارز راه خود را به شرکت هایی مانند پی پل گشوده است. امروز امکان انجام معاملات از طریق رمزارز به وسیله پی پل نیز امکان پذیر است. به این ترتیب نباید متعجب شوید اگر بشنوید برخی از دارندگان رمزارز مشتاق هستند با دارایی خود خرید کنند.

خرید با رمزارز

 بر اساس اخباری که از Forrester  به گوش می رسد، کسانی که به وضوح رمزارز را به عنوان یک دارایی پذیرفته اند بیش از سایرین از خرید با این ارز ها استقبال می کنند. بر اساس مصاحبه ای که با BitPay  انجام شده است، به نظر می رسد کاربران رمزارز سفارش هایی به ارزش ۴۵۰ میلیون دلار را برای خرید در جمعه سیاه ثبت کرده اند. این درحالی است که تعداد سفارش های ثبت شده برای کاربرانی که از ارزهای بدون پشتوانه استفاده می کنند ۴۵۰ میلیون دلار است.

مریک تئوبلد(Merrick Theobald) مدیر بازاریابی BitPay در پاسخ به کوین تلگراف گفته است، در اغلب موارد افزایش قیمت بیت کوین مصادف با افزایش حجم تراکنش هایی است که در بازار رمزارز انجام می شود:

«در کنار تعطیلات و مناسبت های ویژه، به نظر می رسد جمعه سیاه و دوشنبه سایبری بهترین فرصت برای خرید به وسیله بیت کوین است.»

به گفته وی تعدادی از فروشندگان پیشنهادهای ویژه ای را برای خریدارانی که بیت کوین می پردازند در نظر گرفته اند. او در ادامه افزود که کالاهایی از قبیل جواهرات، لوازم الکترونیکی و دیگر صنایع همواره با کلاهبرداری هایی روبه رو هستند. این قبیل تجارت ها برای خرید به وسیله رمزارز تخفیف هایی را در نظر گرفته اند.

بسیاری از خرده فروش ها امکان پرداخت هزینه به وسیله BitPay را امکان پذیر کرده است. به عنوان مثال شرکت Muft Electric Bikes  با کد «HODL» تخفیف۲۰ درصدی را در نظر گرفته است.

 بیت کوین های خود را پس بگیرید

در کنار خرده فروش هایی که با BitPay همکاری دارند پلتفرم های تازه ای نیز روی کارآمده اند. Lolli یکی از جدید ترین فروشگاه های آنلاین است که امکان خرید و فروش با بیت کوین را میسر کرده است. افزونه این پلفترم در کروم جوایزی بالغ بر ۳۰ درصد تخیفیف در صورت خرید با بیت کوین را در بر دارد. الکس ادلمن (Alex Adelman) رییس این پلفترم در گفتگو با کوین تلگراف اعلام کرده است چندین خرده فروش میزان پاداش خرید با رمزارز را افزایش داده اند.

به عنوان مقال Groupon 12.5 درصد تخفیف را پیشنهاد داده است. سایت Booking.com نیز تخفیف ۷ درصدی را در نظر گرفته است. شرکت Chewy که در زمینه تولید غذای سگ فعالیت دارد نیز تخفیف ۷ درصدی را اعمال کرده است.

 به نظر می رسد Lolli بالاترین نرخ بیت کوین را برای فصل تعطیلات پیشنهاد داده است. این پلتفرم به تازگی ۲۵۰ خرده فروش خریده است. ادلمند علت توسعه لولی را افزایش قیمت بیت کوین اعلام کرده است. این بازار در مقایسه با سال گذشته سه برابر افزایش داشته است. این امر نشان دهنده افزایش پذیریش این ارز است.

شرکت Church’s Chicken Venezuela جمعه سیاه Dash  می پذیرد

لازم به ذکر است که رستوارن های رنجیره ای Church’s Chicken Venezuela برای خرید روز جمعه سیاه پیشنهادهایی را برای خریداران در نظر گرفته است. البته این پیشنهاد تنها برای خریدارنی است که به وسیله دش خرید می کنند. این رستوران های زنجیره ای نخستین بازاری بودند که پرداخت در قالب رمزارز را امکان پذیر کرد. آنها از سال ۲۰۱۸ سرویس خود را در ازای دریافت رمزارز در اختیار مشتریان قرار می دهند. این رستواران ها در کنار دریافت دش، بیت کوین و اتریوم را نیز می پذیرند.

والت های رمزارز نیز پرداخت به وسیله رمزارز را برای جمعه سیاه ممکن کرده است

در صورت استفاده از والت های سخت افزاری  Nano Xو Nano S تخفیف ۴۰ درصدی را در اختیار دارید. سخنگوی والت Ledger در گفتگو با Cointelegraph اعلام کرده همگام با افزایش قیمت رمزارز نیاز به تامین امنیت کاربران نیز بیشتر شده است. میزان خرید از طریق والت آنلاین این شرکت ۳۳ درصد افزایش داشته است.

 موضوع به همین جا ختم نمی شوند و بازار بیت کوین در آستانه جمعه سیاه در انتظار رویدادهای متفاوتی است. این نکته را به یاد داشته باشید که Cointelegraph تخفیف ۵۰ درصدی را برای کالاهای NFT  در پی خواهد داشت.

 به این ترتیب اینبار خرید با رمزارز تجربه ای متفاوت برای کاربران رمزارز در پی دارد. برای خرید کالاهای مورد نظر خود در جمعه سیاه از رمزارز استفاده کنید. از تخفیف های شگفت انگیز این بازار لذت ببرید. این بازار بیش از هر زمان دیگری با استقبال خریداران مواجه شده است. پلتفرم های متفاوتی پیشنهاد فوق العاده ای را برای خرید با رمزارز در نظر گرفته اند.

 بنابراین اگر تا کنون برای خرید از این پلتفرم وارد عمل نشده اید، بهتر است هرچه زودتر برای اینکار وارد عمل شوید. برای خرید و فروش بیت کوین باید آخرین قیمت بیت کوین را بدانید. به این ترتیب با آمادگی کامل در این بازار حضور پیدا خواهید کرد.

منبع

https://cointelegraph.com/news/hodl-or-spend-retailers-offer-black-friday-deals-for-those-paying-with-cryptocurrency

Comments (0)
Add Comment