پیش بینی مدیران پلت فرم سلسیوس

الکس ماشینسکی (Alex Mashinski) از مدیران ارشد پلت فرم سلسیوس می گوید: احتمال صعود ارزش بیت کوین جدی است. هرچند قیمت بیت کوین همچنان در حوالی ۳۰۰۰۰ دلار باقی مانده است. متخصصان پیش بینی می کنند که بازار گاوی طولانی مدتی در پیش است.

ماشینسکی مدیر ارشد اجرایی و یکی از موسسان پلت فرم سلسیوس (Celsius) معتقد است که: قیمت بیت کوین امسال تا ۱۶۰۰۰۰ دلار بالا می رود. او می گوید صعود قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۱ در راه است. او همچنین معتقد است که اصلاح قیمت ها در بازار ارزهای دیجیتال بعد از صعود ارزش بیت کوین به قیمت ۶۳۰۰۰ دلار اجتناب ناپذیر بود. او اضافه کرده است:

«وقتی قیمت ها خیلی سریع و ناگهانی بالا می روند اصلاح قیمت ها اجتناب ناپذیر است. شما می توانید توئیت های مرا در ماه های مارس و فوریه بازنگری کنید. در آن توئیت ها من پیش بینی کرده بودم که یک سقوط در بازار در راه است. من حتی قیمت ۳۰۰۰۰ دلار را هم پیش بینی کرده بودم».

دخالت ایلان ماسک در بازار

علاوه بر قیمت بیت کوین ماشینسکی به توئیت های اخیر ماسک هم اشاره کرده است. او بیان کرده است که: این صحبت های ایلان ماسک به جامعه ارزهای دیجیتال هیچ کمکی نخواهد کرد». او گفته است: «ماسک در دنیای ارزهای دیجیتال بیشتر نقش یک توریست را دارد. و این صحبت های وی بیشتر دخالت در بازار محسوب می شود. حتی پذیرش بیت کوین توسط تسلا به نفع خود ایلان ماسک است».

ماشینسکی اضافه کرد: «اگر ثروتمند ترین مرد جهان یک خودروی تسلا را با یک بیت کوین معاوضه می کند چه کسی بیشتر نفع می برد؟ همان لحظه که شما خودروی تسلا را خریداری می کنید از قیمتش کاسته می شود. در حالی که بیت کوین به رشد قیمتش ادامه می دهد. بنابراین این معامله فقط به نفع صاحب تسلاست نه به نفع شما».

پلت فرم سلسیوس کسب و کارش را به آمریکا منتقل می کند

رانی کوهن پاون (Roni Cohen Poven) مدیر ارشد پلت فرم سلسیوس از جابجایی این شرکت خبر داد. او اعلام کرد که ظرف چند ماه آینده این شرکت از کشور انگلیس به ایالات متحده آمریکا نقل مکان خواهد کرد.

کوهن دلیل این نقل مکان به آمریکا را قانون گذاری های سخت گیرانه انگلستان برای شرکت های رمزارز اعلام کرد. وی می گوید:

«ما به این نتیجه رسیدیم که انگلستان بهترین محل برای رشد کسب و کارمان از لحاظ قانون گذاری نیست. همچنین ماندن در انگلستان از نظر ژئوپلتیک نیز چندان منطقی به نظر نمی رسد.»

این پلت فرم از سال ۲۰۱۹ در آمریکا دارای دفتر کار بوده است. ولی از امسال قرار است که این شرکت به شرکتی با مسئولیت محدود (LLC) تبدیل شود.

او اضافه کرد:

«هیچ تغییری در خدماتی که ارائه می دهیم ایجاد نشده است. این نقل مکان تا اواسط آگوست نهایی خواهد شد. فقط بجای Celsius Network Limited به عنوان شرکتی با مسئولیت محدود خواهیم داشت».

سخن آخر

یکی از فعالان عرصه رمزارز از احتمال صعود بیت کوین در سال جاری تا ۱۶۰۰۰۰ دلار خبر داد. این مدیر ارشد پلت فرم سلسیوس گفته است که سقوط ارزش بیت کوین امری طبیعی بوده است. او اظهارات ایلان ماسک را هم چندان جدی تلقی نمی کند. گفتنی است پلت فرم سلسیوس به منظور افزایش آزادی های قانونی اش در حال جابجا کردن دفتر مرکزی خود از انگلیس به آمریکاست.

به نظر شما قیمت بیت صعود خواهد کرد؟

انتشار اخبار این گونه پیش بینی ها چه تاثیری بر خرید و فروش رمزارز ها خواهد داشت؟

در رمزارز مارکت قیمت لحظه ای بیت کوین را رصد کنید.

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-will-go-all-the-way-to-160-000-this-year-says-celsius-ceo

Comments (0)
Add Comment