چرا بیت کوین ۲۰ هزار دلاری به واقعیت تبدیل نشد

گویا بیت کوین ۲۰ هزار دلاری به این سادگی ها روی نمی دهد. این رمزارز برای عبور از این بازه با مقاومت زیادی روبه رو است. تحلیل گران همچنان در انتظار بازیابی روند قیمت ها هستند.

بیت کوین پس از مدت ها موفق شد به رکورد تاریخی خود نزدیک شود اما نتوانست این رکورد را ازآن خود کند. تحلیل گران بر این باور هستند که فروش دارایی توسط نهنگ ها و ماینرهای بازار در کنار یکدیگر قیمت این ارز را به شدت کاهش داده است.

بیت کوین ۲۰ هزار دلاری

چرا نهنگ ها و ماینرها دارایی خود را فروختند؟

نقدینگی برای نهنگ ها و سرمایه گذارهای بزرگ از همه چیز مهمتر است. معمولا بهترین زمان برای فروش دارایی زمانی است که قیمت به بالاترین حد خود رسیده است. دراین زمان میزان تقاضا از سوی خریداران نیز بیشتر خواهد بود. همین امر به آن ها اجازه می دهد که به سادگی دارایی خود را به فروش برسانند و نوسانات بسیاری را در بازار ایجاد کنند.

زمانی که قیمت بیت کوین رسما افزایش پیدا کرد، احساس بازار به این مسئله مثبت بود. پس از مدتی نهنگ ها آماده فروش دارایی شده و باعث افزایش میزان نقدینگی در بازار شدند. مادامی که بیت کوین های نهنگ ها در بازار است، تقاضا برای خرید بیشتر خواهد شد. آنها زمانی دارایی خود را وارد بازار می کنند که قصد فروش آن را داشته باشند.

 آیا می توان به بهبودی قیمت بیت کوین دل بست؟

قیمت بیت کوین پس از کاهش به ۱۸۲۰۰ و در عرض چند ساعت به ۱۹۴۰۰ دلار رسید. در بازه زمانی کوتاه مدت بیت کوین باید در انتظار یکی از این سناریوها باشد. نخست آنکه این ارز می تواند بالاتر از ۱۹ هزار دلار به ثبات برسد، دوم اینکه انی ارز می تواند بر خلاف انتظار سرمایه گذاران پس از رسیدن به رکورد خود روند نزولی را پیش می گیرد.

به نظر می رسد که سطح حمایتی بعدی برای بیت کوین ۱۸.۲۰۰ یا ۱۷۷۰۰ دلار خواهدبود. همچنان گروه های بزرگی از نهنگ ها در بازار حضور دارند. همین می تواند خریداران را تحریک کند.

 خرید و فروش بیت کوین بازار داغی است که این روز ها در دست سرمایه گذارهای بزرگ دیده می شود. برای خرید این رمزارز وارد عمل شوید و دارایی خود را افزایش دهید. این نکته رابه یاد داشته باشید که سرمایه گذاری در بیت کوین تلاشی برای حفظ ارزش دارایی های شما در برابر تورم است. با ما در رمزارز مارکت همراه باشید و به طلای دیجیتال آینده را از آن خود کنید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/3-reasons-why-bitcoin-price-violently-rejected-near-20-000

Comments (0)
Add Comment