همه چیز درباره ماینینگ و کلود ماینینگ دوج کوین

دوج کوین یکی از سکه‌های شناخته شده بازار است و با توجه به خواستار زیادی که روش کلود ماینینگ دوج کوین دارد، در این مقاله به بررسی این روش و نکات اصلی مربوط به آن می‌پردازیم. هرچند با توجه به اسم این رمزارز و همچنین نماد آن (سگی از نژاد شیبا) بسیاری اکثر بر این باور بودند که این رمزارز یک شوخی است. اما با رسیدن ارزش کلی این رمزارز به مرز ۶۰ میلیون دلار، همه می‌دانستند که این رمزارز نه تنها یک شوخی نیست، بلکه از توکن‌های ثابت مبادلات روز خواهد ماند.

نحوه کارکرد و کاربرد دوج کوین چیست؟

از آنجایی که این رمزارز در شبکه‌های اجتماعی برای مقاصدی چون جمع‌آوری بودجه، کمک به خیریه و پشتیبانی مالی ورزشی استفاده می‌شود، یکی از بهترین راه‌های بدست آوردن آن همکاری با شبکه‌هایی است که از این توکن برای پاداش استفاده می‌کنند. هرچند همواره یکی از محبوبترین روش‌های بدست آوردن توکن‌ها روش ماینینگ است و دوج کوین نیز از این قانون مستثنا نیست. رمزارز دوج کوین یکی از قدیمی‌ترین کریپتو‌های موجود است و بسیاری از صرافی‌های معتبر جهانی از این سکه پشتیبانی می‌کنند.

تعداد توکن در حال گردش این رمزارز در حال حاضر ۱۲۷ میلیارد سکه است و از این رو استفاده از سیستم‌های کامپیوتری و کارت گرافیک، کار بصرفه‌ای نیست. یکی از بهترین روش‌‌های موجود در حال حاضر خرید سخت افزارهای مخصوص ماینینگ است هرچند روش دیگری نیز وجود دارد. مطالب مرتبط را بخوانید.

 

کلود ماینینگ دوج کوین و روش‌های آن

بطور کلی کلود ماینینگ، به اجاره مجازی سیستم‌های ماینینگ برای مدت زمان معینی گفته می‌شود. برای کلود ماینینگ دوج کوین شما می‌توانید از ابزارهای متفاوتی استفاده کنید که تقریبا همگی آن‌ها به صورت آنلاین و مجازی قابل استفاده هستند. از معروف ترین این سایت‌ها می‌توان به IQmining اشاره کرد. در این سایت‌ها شما بعد از ثبت نام دستگاه و رمزارز مورد نظر را انتخاب کرده و پس از واریز هزینه، تنها از وارد شدن توکن‌ها به والت خود لذت می‌برید هرچند حتما قوانین و همینطور هزینه برق، که به صورت جداگانه دریافت می‌شود، را با دقت مورد بررسی قرار دهید. بیشتر بدانید.

ماینینگ دوج کوین سود ده یا زیان آور؟ نتیجه گیری:

برای پاسخ به این سوال ابتدا باید عوامل تاثیر گذار بر آن را بشناسید. برای محاسبه سود دهی هر توکن شما باید سودآوری کلی این رمزارز، هزینه برق، قدرت هش (Hash power) دستگاه شما،  و همینطور قیمت روز این رمزارز را بدانید. خوشبختانه ماشین‌ حساب‌های زیادی برای محاسبه سود دهی شما وجود دارند از جمله این ماشین حساب‌ها می‌توان به What to mine و همینطور Miner stat اشاره کرد.

Comments (0)
Add Comment