کمبود بیت کوین حقیقت دارد و پی پل در آن دست دارد.

کاهش میزان موجودی بیت کوین به شدت روی قیمت بیت کوین تاثیرگذار خواهد بود. پانترا کپیتال (Pantera Capital) کمبود بیت کوین را زیر سر پی پل می داند.

 گویا ورود پی پل به بازار رمزارز تاثیر زیادی روی قیمت این ارز داشته است. در آخرین گزارش های منتشر شده می خوانیم که کمبود بیت کوین مهمترین عامل افزایش قیمت این ارز بوده است. از طرفی بخش اعظم سکه هایی که به تازگی استخراج شده اند نیز در اختیار پی پل قرار دارد.

روی کارآمدن خدمات رمزارز پی پل تاثیر زیادی روی قیمت این ارز داشته است. این شرکت نزدیک به ۷۰ درصد سکه هایی که به تازگی استخراج می شوند را در اختیار دارد.

 اینطور که به نظر می رسد پی پل و کش اپ (Cash App) تمام سکه هایی که استخراج می شوند را خریداری می کنند.

برنامه ریزی مالی بیت کوین به گونه ای بوده است که قیمت این ارز به مرور زمان کاهش پیدا کند. با وجود پذیرش بالای این ارز از سوی سرمایه گذاران قدرت خرید بازار افزایش پیدا کرده است و با کمبود بیت کوین نیز مواجه شده ایم.

پی پل وارد میدان می شود

پی پل ماه گذشته خدمات رمزارز خود را در نیویورک آغاز کرد. به این ترتیب کابران تا سقف ۲۰۰۰ بیت کوین را در هفته جابه جا خواهند کرد. این پلتفرم اویل سال ۲۰۲۱ در سراسر جهان به اجرا گذاشته می شود.

این سرویس خدماتی بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر را گرد هم آورده است. به همین دلیل پیوستن این شرکت به بازار رمزارز می تواند به شکل بی سابقه ای میزان پذیرش بیت کوین را افزایش دهد.

پانترا می گوید اکنون خرید بیت کوین از هر زمان دیگری ساده تر شده است. در کنار پی پل شرکت های خدماتی بیشتری برای انجام امور رمزارز روی کارآمده است.

افزایش پذیرش به این معناست که احتمال افزایش قیمت رمزارز بیش از هر زمان دیگری احساس می شود. با وجود اینکه بیت کوین همچنان دچار نوسان است، اما به نظر می رسد که در شرایط فعلی این ارز بیش از هر زمان دیگری به ثبات رسیده است.

بهتر است تا شرایط بازار با تغییری ناگهانی روبه رو نشده است خرید و فروش بیت کوین را آغاز کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه خرید بیت کوین با ما در رمزارز مارکت همراه باشید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-shortage-is-real-and-paypal-is-the-cause-pantera-capital-claims

Comments (0)
Add Comment