نحوه سرمایه گذاری در بیت کوین

این روزها موسسات سرمایه گذاری بیشتری از این بازار استقبال کرده اند. اما آیا می توانید حضور این افراد را به عنوان نشانه ای از امنیت بازار در نظر بگیریم؟ بیت کوین دارایی ارزشمندی است اما آیا به اندازه کافی مطمئن است.

بیت کوین طلای دیجیتال در قرن ۲۱ است. بسیاری این ارز را به عنوان یک دارایی ایمن معرفی کرده اند، اما آیا این ارز واقعا به آن اندازه که تصور می کنید مطئمن است؟ بسیاری از موسسات مالی اعلام کرده اند که بیت کوین دارایی بسیار خوبی برای محافظت از دارایی در برابر تورم است. شرکت میکرواستراتژی به تنهایی چیزی در حدود ۱ میلیارد دلار را در این بازار سرمایه گذاری کرده است.

شرکت Grayscale نیز ۶۴۸ هزار بیت کوین به ارزش ۲۰ میلیارد دلار را در خود جای داده است. شرکت های سرمایه گذاری بیشتری این شرکت ها را سرلوحه قرار داده و در بازار بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند.

 نظرات در حال تغییر است

احساسات متفاوتی در بازار مشاهده شده است. به نظرمی رسد که انفجار بیت کوین در حال حاضر به دلیل حمایت بیش از اندازه موسسات مالی روی داده است. نظر عموم در باره بیت کوین تغییر کرده است. آنها به دنبال سرمایه گذاری در موسساتی هستند که امکان سرمایه گذاری در بیت کوین را برای آنها میسر می کنند.

 قیمت بیت کوین همچنان سه برابر از قیمت شاخص S&P500 بیشتر است. این ارز به دنبال شیوع ویروس کرونا روزهای درخشانی را پشت سرگذاشته است. اما مهترین عاملی که منجر به افزایش قیمت این ارز شده است ،کاهش موجود و ظرفیت محدود این ارز است. اما آیا بیت کوین و دیگر رمزارز ها دارایی مناسبی برای آینده هستند.

 به نظر می رسد که بیت کوین دورنمای خوبی را برای آینده به تصویر کشیده باشد. وهمین مسئله توجه موسسات مالی را به این ارز جلب کرده باشد. مشارکت این شرکت ها در این بازار ادامه خواهد داشت و به ادامه روند صعودی بیت کوین کمک می کند. در سال ۲۰۱۷ تنها کسانی که از ادامه روند صعودی حمایت می کردند مردم عادی بودند اما این روزها بزرگترین شرکت ها و سرمایه گذارهای جهان به بیت کوین روی آورده اند.

نقش قانون گذاری

با افزایش استفاده از بیت کوین وسرمایه گذاری در این ارز دولت ها لزوم قانون گذاری برای این ارز را بیش از هر زمان دیگری احساس می کنند. این امر می تواند تاثیر به سزایی روی قیمت این ارز داشته باشد. همه ما می دانیم که هر سرمایه گذاری صرف نظر از منافعی که به همراه دارد ، خطراتی را نیز در بر دارد. اما به نظر می رسد که نظر عموم افراد جامعه نسبت به بیت کوین مثبت شده است. با این وجود تصور این که دولت ها و بانک های مرکزی به این ارز اجازه بدهند که آزادانه به روند خود ادامه دهد بسیار بعید است.

چرا که این ارز به مراتب از ارزهای سنتی بهتر است و آنها را از میدان رقابت خارج می کند. به همین دلیل دولت های بسیاری برای استفاده از این ارزها قوانینی را صادر کرده اند. درواقع در سال ۲۰۲۰ شاهد قانون گذاری های بسیاری در این حوزه بوده ایم. به یاد داشته باشید که رمزارز با وجود تمام فراز و نشیب هایی که پشت سرگذاشته است همچنان در عنفوان کودکی به سر می رود. هنوز زمان زیادی را محبوبیت و اطمینان کامل به این ارز ها باقی مانده است.

 با خرید بیت کوین خود را برای آینده آماده می کنید. آینده ای که بدون استفاده از رمزارز ها امکان پذیر نخواهد بود. با ما در رمزارز مارکت همراه باشید و بخشی از دارایی خود را به بیت کوین یا دیگر رمزارزها تبدیل کنید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/risk-it-for-the-bitcoin-has-btc-matured-to-be-a-safe-investment-play

VIP
Comments (0)
Add Comment