آینده سبز در انتظار استخراج بیت کوین و آلت کوین ها


نقشه ارزان ترین کشور های دنیا برای ماین یا استخراج بیت کوین

آینده سبز در انتظار استخراج و ماین بیت کوین و همچنین استخراج آلت کوین ها

چین به تازگی اعلام کرده است که یک برنامه بزرگ و بلند مدت را برای ایجاد انرژی پاک و عاری از سوخت کربنی در کشور دارد . تا از آلودگی های زیست محیطی خود بکاهد. چین قبلا نیز این برنامه های بزرگ را به نمایش گذاشته است. همه میدانند که وقتی چین همچین برنامه های عظیمی را با یک برنامه ریزی بلند مدت معرفی میکند، حتما آن را عملی خواهد کرد.

با توجه به اینکه بیشترین استخراج بیت کوین جهان در چین انجام میگیرد و سهم آن از این تولید ۶۵% است، و همینطور آینده انرژی در این کشور دستخوش تغییراتی است، آینده بیت کوین نیز تغییرات بزرگی را تجربه خواهد کرد. در ادامه با رمز ارز مارکت همراه باشید تا آینده بیت کوین و استخراج آن را مورد بررسی قرار دهیم.

استخراج بیت کوین،دیگرکوین ها، روسیه شانس بالایی در این میدان دارد

همانطور که در بخش قبلی گفته شد بیشترین سهم استخراج بیت کوین با ۶۵ درصد در اختیار چین است. همینطور این کشور برنامه بلند مدت را برای پاک کردن انرژی مورد استفاده در چین تا سال ۲۰۶۵ ارائه کرده است. انرژی پاک و عاری از سوخت های کربنی بسیار خوب و مفید است. اما مشکلی را برای استخراج کنندگان چینی ایجاد میکند.

آینده سبز در انتظار بیت کوین

آینده بیت استخراج بیت کوین

“قیمت انرژی” و بالا بودن آن در انرژی پاک برای مسوری مانند چین یکی از حساس ترین موارد است. این موضوع برای آینده بیت کوین و استخراج آن در چین همواره یک معضل بوده است. به طوری که قیمت انرژی باعث میشد تا استخراج کنندگان در فصل های پربارش به شمال استان سیچوان مهاجرت کرده، و در فصل های کم بارش به بخش مغولستان حرکت کنند. حال در نظر بگیرید که انرژی پاک با قیمت یکسان در کل این کشور عرضه گردد. این استخراج کنندگان گزینه های متفاوتی را دارند که انتخاب مهاجرت به کشور هایی مانند قزاقستان و روسیه بسیار بیشتر از ماندن در چین محتمل است.

آینده بیت کوین در قزاقستان نیز چشم انداز آنچنان روشنی ندارد. این کشور با سوخت های فسیلی می تواند انرژی ارزانی را تولید کند، اما قابلیت اطمینان زیادی ندارد. پیش بینی می شود بنا به رابطه حسنه دولت های چین و روسیه، امکاناتی برای مهاجرت استخراج کنندگان چینی به روسیه مهیا گردد.

آینده استخراج بیت کوین

آینده ماین بیت کوین و آلت کوین ها میتواند با این تغییرات و مالیات هایی که آمریکا برای روسیه بسته است. همینطور شرایط پیچیده تجاری و سیاسی دنیا، مورد تغییرات فراوانی قرار گیرد. چین، آمریکا روسیه و قزاقستان، چهار استخراج کننده اول جهان در بیت کوین هستند و آینده بیت کوین نمی تواند برای آنها مهم نباشد. رونق خرید بیت کوین و فروش بیت کوین مسئله ای خواهد بود که آینده روابط این کشور های بزرگ را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

فراموش نکنید بهترین قیمت و مطمعن خرید و فروش بیت کوین در ایران توسط رمز ارز مارکت ارایه می شود. این شرکت توانایی خرید و فروش هر مقدار بیت کوین و بقیه آلت کوین های شما را داراست.

Comments (0)
Add Comment