اتریوم در سال ۲۰۲۰ سبقت از بیت کوین را تجربه می کند

چشم ها به بیت کوین دوخته شده است. همه در انتظار ثبت بالاترین رکورد این ارز هستند. برخی از تحلیل گران بر این باور هستند که ماه آینده شاهد قیمت ۴ رقمی اتریوم خواهیم بود. خاطره سبقت از بیت کوین به زودی در تاریخچه اتریوم ثبت می شود.

بیت کوین در مسیر صعودی پیش می رود. اتر نیز در این میان دست از کار نکشیده است. این رمزارز تا این لحظه به بالاترین رکورد خود در سال رسیده است. بیت کوین در تاریخ ۱۶ دسامبر با سود ۱۰ درصدی در روز به بالاتری رکورد خود رسید. این ارز در یک روز از ۱۹۱۴۰ به ۲۱۳۴۰ دلار رسید. در تاریخ ۱۷ دسامبر بیت کوین روند صعودی را با قدرت بیشتری ادامه داد و ۴ درصد افزایش داشت. اکنون بازار به دنبال سطح حمایتی در نزدیکی ۲۱۸۰۰ دلار است.  

اتریوم نیز روز گذشته با ۸.۵ درصد افزایش رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است. قیمت این ارز در بازار BitMEX 656 دلار است. به نظر می رسد که هر روز بر تعداد کاربرانی که اتریوم را به عنوان اندوخته انتخاب می کنند افزوده می شود.

بازار CME قراردادهای آتی خود را بر مبنای بیت کوین راه اندازی کرده است. برخی پیش بینی می کنند که حرکت عظیمی در بازار اتریوم در شرف وقوع است. روند صعودی اتریوم نشان می دهد که این ارز به زودی از مرز ۱۰۰۰ دلار عبور می کند. در این صورت باید شاهد ثبت قیمت های تازه ای برای این ارز باشیم.

افزایش قیمت اتریوم

نگاه تحلیل گران به سبقت از بیت کوین

به عقیده برخی از تحلیل گران اتریوم در ابتدای مسیر است. در حقیقت این ارز در سال جاری ۱۸۵ درصد از بیت کوین عملکرد بهتری داشته است. آنتونی ساسانو (Anthoony Sassano) در مقایسه روند پیشرفت اتریوم این ارز را با قیمت آن در سال ۲۰۱۷ مقایسه کرده است. در آن زمان قیمت اتریوم ۵۰۰ دلار است. در این مقایسه مشخص شده است که این ارز از نظر تعداد برنامه نویسان فعال از آن زمان تا کنون ۹۰۰ درصد افزایش داشته است. از این گذشته تعداد تراکنش هایی که در هر ۲۴ ساعت انجام می شود نیز ۸۰ درصد افزایش داشته است. تعداد آدرس های فعال شبکه نیز ۶۰ درصد افزایش داشته است. هش ریت کل شبکه نیز ۱۵۰ درصد افزایش داشته است.

مقایسه روند اتریوم

کمیزان فروش جفت ارز بیت کوین و اتریوم در حال حاضر در کمترین حالت ممکن است. به نظر می رسد که بازار در انتظار افزایش قیمت اتریوم است. این جفت ارز در حال  حاضر در بالاترین حد خود قرار دارند. این رکورد از سال ۲۰۱۸ مشاهده نشده است.

اگر تا به این لحظه خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارز های دیجیتال را تجربه نکرده اید ،اکنون زمان آن است که با خرید بیت کوین به این بازار بپیوندید. اما اگر سرمایه گذاری در این بخش را در نظر گرفته اید، بهتر است ارزش و آینده اتریوم را نادیده نگیرید. این ارز به زودی با عملکرد فوق العاده خود همه را حیرت زده خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت بیت کوین و قیمت اتریوم با ما در رمزارز مارکت همراه باشید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/ether-hits-yearly-highs-as-bitcoin-tops-22k

Comments (0)
Add Comment