اتریوم رکورد تازه ای ثبت کرد

به دنبال هارد فورکی که برای اتریوم انجام شد، میزان کارمزد این ارز تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. اتریوم روز سه شنبه بالاترین رکورد خود را به ثبت رساند. اتریوم رکورد تازه خود را در حالی به ثبت رساند که روز چهارشنبه بهینه سازی هایی در این ارز انجام می شود.

قیمت این ارز روز سه شنبه ۲۲۲۸ دلار رسید. این قیمت بالاترین قیمت اتریوم از زمان راه اندازی آن بوده است. ارزش کل بازار اتریوم برای اولین بار به بیش از ۲۵۰ میلیارد دلار رسیده است. برای درک بهتر موضوع باید بدانید که ارزش کل بازار بیت کوین ۶ ماه قبل در اکتبر ۲۰۲۰ به همین اندازه بود.

 نگرانی از بابت کارمزد های بالا

با وجود نگرانی هایی که در مورد کارمزد بالای اتریوم وجود داشت، این رمز ارز در سال گذشته ۱۳۲۸ درصد افزایش داشته است. کارمزد اتریوم به طور متوسط در ماه فوریه به۳۸.۲۱ دلار رسید. این موضوع اتریوم را تاحدی به عنوان ارزی برای انجام تراکنش ها نامناسب جلوه می داد.

اما سرمایه گذاران نسبت به بهینه سازی هایی که در راه بود امیدوار بودند. با تغییراتی که در راه است کارمزد اتریوم تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می کند. به روز رسانی هایی که در ماه تابستان در این رمز ارز انجام خواهد شد تا حد زیادی از کارمزد شبکه اتریوم می کاهد.

اتریوم رکورد تازه ای را در ادامه ثبت می کند

انتظار می رود به روزرسانی برلین که در روز چهارشنبه انجام می شود در بازه زمانی کوتاه مدت تاثیر چندانی روی قیمت و کارمزد اتریوم نداشته باشد. اما مسیر را برای به روز رسانی بعدی و چهار تغییر اساسی که در راه است هموار می کند. تغییرات بسیاری برای کاهش هزینه و کارمزد تراکنش های شبکه اتریوم در دست انجام است. در آینده امکان انجام طرح چند تراکنش در قالب یک تراکنش امکان پذیر خواهد بود.

اتریوم تنها رمز ازرز نبوده است که در روز سه شنبه بالاترین رکورد خود را به ثبت رساند. بیت کوین نیز در این روز از ۶۳ هزار دلار افزایش پیدا کرد. رمز ارزهای دیگر از نظر ارزش کل بازار پس از بیت کوین و اتریوم بایننس کوین و ریپل هستند. این رمز ارزها نیز در ۲۴ ساعت گذشته رکوردهای تازه ای را به ثبت رسانده اند. 

اتریوم رکورد تازه و افزایش پذیرش

 بازار رمز ارز در مسیر صعودی توجه سرمایه گذاران بسیاری را به خود جلب کرد. با وجود ثبات قیمت بیت کوین برای یک بازه زمانی طولانی، چیز از علاقه سرمایه گذاران کاسته نشد. در کنار بیت کوین دیگر رمز ارز هایی مانند اتریوم، ریپل و بایننس کوین به مسیر صعودی ادامه دادند.

 روز سه شنبه در کنار رکورد شکنی بیت کوین، شاهد رکوردشکنی دیگر رمز ارزها نیز بودیم. اتریوم رکورد تازه ای را به ثبت رسانده است. به نظر می رسد به روزرسانی هایی که در آینده در خصوص کارمزدها انجام می شود توجه سرمایه گذاران بیشتری را به این بازار جلب کند. آیا تاکنون به سرمایه گذاری در اتریوم فکر کرده اید؟ برای خرید اتریوم و دیگر رمز ارزها با ما در رمزارز ماکت در تماس باشید.

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/ether-hits-new-all-time-high-above-2-200-hours-ahead-of-berlin-hard-fork

ethereum
Comments (0)
Add Comment