اخبار بیت کوین در روزنامه وال استریت ژورنال منتشر شده است

 این روزها رمزارز توجه تمام رسانه ها را به خود جلب کرده است. امروز صفحه اول وال استریت ژورنال (Wall Street Journal) نیز به خبر افزایش ۸۰ درصدی بیت کوین اختصاص داده شد. اخبار بیت کوین حاکی از ۵ رقمی شدن قیمت این ارز دارد و این خبر به نوبه خود بسیار بزرگ است.

پس از این که این ارز طی دو ماه ۸۰ درصد افزایش را تجربه کرد، توجه رسانه های بزرگ و کوچک به این رمزارز جلب شد. وال استریت ژورنال نیز در این بین به پذیرش بی سابقه این ارز از سوی موسسات سرمایه گذاری اشاره کرد.

 گزارش های حاکی از آن است که به تازگی میلیاردهای وال استریت نیز به این ارز روی خوش نشان داده اند. سرمایه گذاران بزرگ و شناخته شده وال استریت از بیت کوین سخن می گویند.

روی جلد وال استریت ژورنال از آرامش بیت کوین در آستانه نزدیک شدن به رکورد تازه می خوانیم. وال استریت ژورنال یا  به اختصار  WSJدر کنار Grayscale به افزایش تقاضا از سوی سرمایه دارهای خرد اشاره کرد. این روزها همه به بازاری برای خرید و فروش بیت کوین دسترسی دارند. رمزارز مارکت یکی از این بازارها برای ایرانیان است که امکان خرید بیت کوین را میسر کرده است.

افزایش حجم معاملات بیت کوین

در گزارش این روزنامه می خوانیم حجم بیت کوین های Square cash App درسه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ برابر با ۱.۶ میلیارد دلار بود. این میزان در سال ۲۰۱۹ برابر با ۵۵۵ میلیون دلار بود. میزان فعالیت های ItBit نیز پس از شنیدن خبر ورود پی پل به دنیای رمز به شدت افزایش پیدا کرده است.  اکنون امکان انجام نقل و انتقالات رمزارز در پلتفرم پی پل میسر شده است.

مدیر شرکت پی پل همزمان با خبر پیوستن این شرکت به جامعه رمزارز اعلام کرد:

«با توجه به اینکه پول کاغذی به تدریج از میان برداشته می شود، شیوه انتقال پول نیز به سرعت در حال تغییر و تحول است.»

به این ترتیب باید بدانید که بازار بیت کوین این روزها رویدادهای متفاوتی را تجربه می کند. میزان پذیرش این رمزارز مدام در حال افزایش است. همین امر منجر به افزایش تقاضا برای خرید آن شده است. اگر تا کنون برای خرید بیت کوین وارد عمل نشده اید باید بدانید که رقابت برای خرید این ارز روزبه روز در حال افزایش است. بنابراین بهتر است پیش از هر اقدامی برای حل مسئله وارد عمل شوید و دارایی خود را از خطر تورم نجات دهید.

 با ما در رمزارز مارکت از آخرین قیمت بیت کوین مطلع شوید. خود را برای ورود به این بازار آماده کنید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-hits-the-front-page-of-the-wall-street-journal

Comments (0)
Add Comment