ارز IOEN در MEXC درج می‌شود

ارز IOEN در MEXC خبر داغ جدید است. در حقیقت، ارز دیجیتال IOEN اعلام کرده است که در صرافی MXC یا ام ایکس سی، درج می‌شود.

ارز IOEN در MEXC

امروز، شبکه اینترنت انرژی (IOEN) مفتخر است اعلام کند که به‌تازگی در صرافی متمرکز MEXC درج شده است که یکی از برترین صرافی‌های دنیاست. این توکن در روز سه شنبه، ۱۵ام مارس رأس ساعت ۰۳:۰۰ به وقت UTC به این صرافی اضافه می‌شود. جفت معاملاتی ابتدایی آن نیز IOEN/USDT خواهد بود. درج IOEN در این صرافی به‌دنبال اضافه شدن آن به صرافی گیت (Gate.io) چند ماه پیش بود. البته این ارز در چندین صرافی غیرمتمرکز دیگر هم درج شده است.

IOEN پیش از افتتاح معاملات خود، در رویداد MEXC Kickstarter شرکت می‌کند. کاربران می‌توانند در این رویداد، با استفاده از توکنی به‌عنوان بخشی از IOEN برای حمایت از درج این ارز، رأی بدهند. این توکن‌های IOEN نیز پس از آنکه به تمام اهداف رأی‌گیری رسیدند، ایردراپ می‌شود. استخر پاداش نیز ۵ میلیون IOEN ارزش دارد. رأی‌گیری در ۱۴ام مارس ۲۰۲۲ رأس ساعت ۰۳:۰۰ به وقت UTC باز شده و ۱۴ام مارس ۲۰۲۲ در ساعت ۱۰:۵۰ به وقت UTC بسته می‌شود.

«کانر گمبل» رئیس عملیات، درباره ارز IOEN در MEXC می‌گوید که «اضافه شدن به دومین صرافی بزرگ، جای پای IOEN را در فضای ارز دیجیتال تکنولوژی پاک، محکم می‌کند. هرچه این تیم، مأموریت خود را بیشتر پیش می‌برد، حامیان حال حاضر و آینده آن باید هیجان‌زده‌تر شوند.» این تیم علاوه بر درج در صرافی، به‌تازگی پروتکل IOEN خود را با نسخه V.01 منتشر کرد. هدف این پروتکل نیز آن است که یک اکوسیستم انرژی تجدیدپذیر قدرتمند را بسازد تا تراکنش‌های ارزش انرژی را در اقتصاد محلی سرتاسر جهان، تسهیل بخشد.

درباره IOEN

IOEN یک شبکه جامعه‌محور است که ارتباط و مبادله ارزش را در بین هر بازار، کاربر و یا دستگاه انرژی، امکان‌پذیر می‌سازد. این شبکه، نسل بعدی فناوری بهینه‌سازی و مدیریت انرژی دیجیتال است.

فناوری IOEN یک سیستم به‌هم پیوسته از ریزشبکه‌های مجازی را فعال می‌کند که تراکنش در داخل و بین اکوسیستم‌های انرژی محلی را تسهیل می‌بخشد؛ از سطح دستگاه بگیر تا مصرف، ذخیره و تولید انرژی، همه و همه بسیار آسان‌تر انجام می‌شود. ما ستون فقرات اکوسیستم انرژی توکنیزه‌شده جدید هستیم که اکوسیستم انرژی پاک جهانی را در هرکجا که باشید و دستگاه به دستگاه، می‌سازیم.

درباره صرافی MEXC Global

از آنجایی که ارز IOEN در MEXC اضافه می‌شود، پس باید این صرافی را هم بشناسیم. MEXC Global در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد و به‌عنوان یک صرافی با عملکرد بالا و فناوری تطابق تراکنش بزرگ، شناخته می‌شود. تیم صرافی MEXC Global از برخی از اولین‌ها و پیشگامان فناوری بلاک چین و امورمالی تشکیل شده است.

در حال حاضر، این صرافی به بیش از ۶ میلیون کاربر از بیش از ۷۰ کشور در سرتاسر جهان خدمت‌رسانی می‌کند و این تازه آغاز کار آن است. این دستاورد چشمگیر، نقطه عطف به‌شدت قابل‌توجهی است. MEXC Global هدف دارد تا هرچه در سفر مالی خود پیش می‌روند، پلتفرم قابل‌اعتماد و برتری هم برای سرمایه‌گذاران باتجربه و هم برای تریدرهای تازه‌وارد بشود.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/03/11/ioen-announces-exchange-listing-on-mexc/

Comments (0)
Add Comment