افزایش توان استخراج بیت کوین تا ۴۲ درصد

به نظر می رسد که کوچ سالانه ماینرهای چینی به پایان رسیده است. چرا که هش ریت بیت کوین به شدت در حال افزایش است. توان استخراج بیت کوین در شبکه ظرف مدت ۲ دو روز ۴۰ درصد افزایش داشته است.

طی ۲۴ ساعت گذشته هش ریت بیت کوین ۳۰ درصد افزایش داشته است. اگر این روند ادامه پیدا کند، میزان دشواری شبکه نیز به زودی دستخوش تغییر می شود.

آمار چه می گوید؟

بر اساس اطلاعات به دست آمده از Coinwarz توان استخراج بیت کوین در حال حاضر برابر با ۱۵۷.۵ اگزاهش در ثانیه است. به زودی شاهد افزایش این میزان از مرز ۱۶۰ ET/s خواهیم بود. در زمان نگارش این مقاله هش ریت بیت کوین طی دو روز گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته است.

روند صعودی هش ریت

افزایش این معیار اواخر اکتبر کاهش شدیدی را تجربه کرده است. بسیاری از کارشناسان استخراج ماینرها به دلیل پایان فصل بارانی را دلیل این کاهش ناگهانی اعلام کرده اند.

آنچه مسلم است این است که هزینه های پایین تامین انرژی ۸۰ درصد ماینرهای چینی را در طول فصل بارانی به سیچوهان فرا می خواند. در ماه دسامبر ۵۴ درصد ماینرهای جهان در این منطقه حضور داشته اند.

جیسون دین (Jason Deane) پیش بینی کرده است که افزایش هش ریت بیت کوین نشانه ای از اتمام مهاجرت ماینرهای چینی از سیچوهان است. در شرایط فعلی ماینرها در دیگر مناطق کشور مستقر شده اند.

«هش ریت بیت کوین طی ۱۰ساعت ۲۹.۷ درصد افزایش داشته است. تعداد زیادی از دکل های استخراج د مناطق دیگر مستقر شده اند. این امر می تواند نشان دهنده جابه جایی ماینرهای سیچوهان باشد.»

افزایش ناگهانی حجم استخراج در شبکه نشان می دهد که باید در انتظار ثبت یک رکورد جدید برای میزان دشواری شبکه باشیم.

در جریان مهاجرت ماینرها میزان دشواری شبکه ۱۶ درصد کاهش پیدا کرده بود؛ چراکه حجم استخراج نیز به۹ شدت پایین آمده بود.

 اوایل این هفته بزرگترین ژنراتور هیدروالکتریکی جهان از بخش خصوصی کشور روسیه با نام شرکت En+ Group اعلام کرده است که این شرکت ضمن همکاری با شرکت بومی BitRiver استخراج عظیمی را آغاز می کند.

منبع

https://cointelegraph.com/news/big-mining-move-bitcoin-s-hash-power-increases-42-in-two-days

Comments (1)
Add Comment