افزایش قیمت توکن سوایپ تا ۳۰% را از دست ندهید

افزایش قیمت توکن سوایپ (SXP) اخیرا اتفاق افتاد. پس از آنکه صرافی بایننس گفت که آن‌ها باقی‌مانده سهام معوق ارز سواپ را می‌خرند، قیمت این توکن ۳۰% افزایش یافت.

افزایش قیمت توکن سوایپ

صرافی ارز دیجیتال بایننس (Binance) به‌دنبال خریدن تمام سهام باقی‌مانده ارز سوایپ (Swipe) است. صرافی بایننس در روز پنجشنبه اعلام کرد که این صرافی تمام سهام باقی‌مانده ارز سوایپ را می‌خرد. سوایپ نیز شرکتی است که ارزهای دیجیتال را به تجارت و سیستم بانکداری استاندارد آورد. صرافی بایننس در پست بلاگ رسمی خود نوشت:

«بایننس در جولای سال ۲۰۲۰ سهام عمده‌ای از شرکت سوایپ را خریداری کرد. هدف این صرافی نیز از این خرید آن بود که پذیرش جریان اصلی ارزهای دیجیتال را افزایش دهد. بایننس قصد داشت که این کار را با پل زدن میان شکاف بین دارایی‌های فیات و ارز دیجیتال انجام دهد؛ به‌ویژه پرداخت‌ها و خریدهای ارز دیجیتال از طریق سیستم‌های مالی مرسوم. بایننس و سوایپ با نهادهای مجاز و تنظیم‌شده‌ای کار می‌کنند تا کارت‌های ویزا را صادر کنند. در این روند، سوایپ به‌عنوان مدیر برنامه کارت بایننس و پلتفرم فناوری عمل می‌کند. سوایپ همچنین با شرکای استراتژیک نیز کار می‌کند تا کارت‌ها را در مناطق و بازارهای مجاز صادر کند.»

حالا افزایش قیمت توکن سوایپ نیز به‌دلیل آن است که بایننس قصد خرید آن را دارد. بایننس بعدتر گفت به محض آنکه خرید سهام باقی‌مانده را انجام دهد، «جوزلیتو لیزاروندو»، مدیرعامل سوایپ، ترک این پلتفرم و بازنشستگی خود را اعلام خواهد کرد. سوایپ (SXP) پلتفرمی است که پلی ارتباطی را میان دنیاهای ارز دیجیتال و فیات می‌سازد. این پلتفرم، چنین کاری را از طریق APIهای خود انجام می‌دهد. این APIها طراحی شده‌اند تا کارت‌های پرداخت جهانی را بسازند که با توکن محلی SXP سوایپ، بودجه‌رسانی می‌شود.

قیمت توکن سوایپ و افزایش بی‌سابقه آن

قیمت توکن سوایپ (SXP) در واکنش به این خبر تا ۳۱% افزایش یافت و به ۲.۰۸ دلار رسید. حجم معاملاتی ۲۴ ساعته آن نیز ۱,۲۰۲,۷۳۹,۱۲۰ USD بوده که از جلسه معاملاتی پیشین خود، ۱۲۴۷.۰۴% بیشتر است. سوایپ در حال حاضر ۱۵۶امین ارز دیجیتال بزرگ در جهان است و ارزش بازار زنده‌ای معادل با ۴۰۰,۴۸۷,۸۵۰.۴۳ دلار دارد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/31/swipe-sxp-token-price-skyrocketed-30-after-binance-said-they-will-acquire-remaining-outstanding-shares-of-swipe/

Comments (0)
Add Comment