افزایش قیمت و حجم معاملات بیت کوین به نفع اتریوم نیست

این روزها اگر در بازار رمزارز باشید، به احتمال زیاد متوجه افزایش قیمت و حجم معاملات بیت کوین شده اید. بیت کوین خط مقاومت ۱۳۰۰۰ دلاری را پشت سر گذاشته است. این بدان معناست که اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال باید چند ماه منتظر بمانند تا فرصتی برای رشد به دست آورند.

بیت کوین با قدرت تمام حاضران دنیای رمزارز را به خود جذب کرده و رو به جلو در حرکت است. همین امر سبب شده است که شرایط برای خرید و فروش دیگر ارزهای دیجیتال چندان مهیا نباشد. میزان تقاضا برای خرید اتریوم و دیگر ارزها به حداقل ممکن رسیده است.

در تاریخ ۳۰ اکتبر sentiment اعلام کرد که افزایش تقاضا برای خرید بیت کوین اتر (ETH) و بایننس کوین (BNB) را با مشکلاتی روبه رو کرده است.  او در این رابطه گفت:

«سیطره بیت کوین بر بازار رمزارز به‌تازگی خود را نشان می دهد. قدرت این ارز را می توان از حجم معاملاتی که در این بازار انجام می شود، احساس کرد. کافی است به عملکرد دیگر بلاک چین ها طی چند روز گذشته نگاهی بیندازید و متوجه شوید که برخلاف دیگر ارزها این رمزارز به خوبی به روند صعودی ادامه داده است.»

تاثیر بیت کوین بر دیگر آلت کوین ها

آلت کوین ها چه زمانی به روند عادی باز می گردند؟

تاریخ نشان می دهد که در بازار گاوی بازار رمزارز ابتدا شاهد افزایش سریع قیمت بیت کوین است سپس
هنگامی که بیت کوین به بالاترین بازه خود رسید یا بالاترین رکورد خود را ثبت کرد، آلت کوین ها نیز

سرمایه گذاران نیز در انتظار چنین رویدادی هستند. اما آنها باید منتظر باشند که بیت کوین در بازه ای ثابت به روند صعودی خود خاتمه دهد.

بهتر است بیت کوین کمی آرام بگیرد

 تا زمانی که بیت کوین به روند صعودی خود ادامه می دهد، شانسی برای افزایش قیمت دیگر آلت کوین ها وجود نخواهد داشت.

 اگر تاکنون برای حضور در بازار رمزارز اقدامی نکرده اید، بهتر است هرچه سریعتر اقدامات لازم را برای ورود به این بازار انجام دهید. به این ترتیب شما نیز با روند صعودی بازار بیت کوین همراه خواهید بود. برای مشاوره در خصوص خرید و فروش بیت کوین بهتر است با ما در رمز ارز مارکت تماس بگیرید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/why-bitcoin-price-and-volume-rising-together-is-bad-news-for-ethereum-altseason

Comments (1)
Add Comment