افزایش نوسانات قیمت بیت کوین و خروج بیت کوین های از چرخه

افزایش درگیری میان قانون گذاران و ارزهای دیجیتال چیزی از سرعت این ارز کم نکرده است. افزایش نوسانات قیمت بیت کوین عامل تازه ای است که در بازار دیده می شود.

 در دوران تعطیلات به سر می بریم و رمزارز قصد ندارد حتی یک روز فعالیت خود را متوقف کند. بازار با قدرت به عملکرد خود ادامه می دهد. بیت کوین و رمزارزهایی مانند اتریوم  حتی پس از مخالفت کمسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا با ریپل، با قدرت به روند خود ادامه داده اند. تعدادی از بازارهای رمزارز مانند کوین بیس (Coinbase)، کربپتو دات کام (Crpto.com) و فالکون ایکس (FalconX) دست از انجام معاملات با استفاده از ریپل برداشته اند.

 آخرین یافته های Santiment که در کوین تلگراف منتشر شده است نشان می دهد که این ارز در این شرایطی که میزان بیت کوین هایی که در والت ها نگهداری می شوند بیش از هر زمان دیگری به گردش درآمده اند. از تاریخ ۱۳ دسامبر تا تاریخ ۲۰ دسامبر بیش از ۱۴۶.۶۲۰ بیت کوین به ارزش ۳.۹ میلیارد دلار که برای یک سال در والت نگهداری شده بودند وارد شبکه بلاک چین شده اند. همین امر باعث افزایش حجم معاملات بازار از جولای ۲۰۱۹ است.

 نگهداری طولانی مدت بیت کوین

سرمایه گذارانی که برای مدت بسیار زیادی در بازار حضور داشته اند، آنها ترجیح می دهند که بر اساس تحلیل های گسترده و افزایش دانش خود از بازار وراد معامله شوند. همین امر سبب شده است که بر تعداد بیت کوین هایی که در والت ها نگهداری می شوند نیز افزوده شود. این امر باعث شده است که شرایط در بازار منجر به افزایش نوسانات قیمت بیت کوین شود.

 با این حال با وجود افزایش سود موجود در بازار کوین بیس، میزان خرید موسسات سرمایه گذار در بازار نیز به شدت افزایش پیدا کرده است. بنابراین غیر منطقی نیست اگر انتظار داشته باشیم که روند بیت کوین در سال آتی نیز به روند صعودی ادامه دهد. بسیاری از سرمایه گذاران بازار بیت کوین احتمال افزایش قیمت بیت کوین به دنبال کریسمس را دارند. بسیاری از این قراردادهای آپشن بیت کوین با رسیدن به کریسمس به تاریخ انقضای خود نزدیک می شوند. ارزش کل این قراردادها برابر با ۲.۳ میلیارد دلار است. با در نظر گرفتن این مسئله، بسیاری از سرمایه گذاران به ادامه روند صعودی در سال ۲۰۲۱ نیز امیدوار هستند.

 آگاهی از اخبار روز

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازار رمزارز آخرین اخبار این ارز را با ما دنبال کنید. این نکته راب ه اید داشته باشید که مشاهده نمودارها و نشانه های موجود در بازار شما را در پیش بینی ادامه مسیر یاری می کند.

 با ما در رمزارز مارکت از تازه های دنیای خبر بیت کوین آگاه شوید. بهترین زمان را برای خرید بیت کوین انتخاب کنید. و به جمع کسانی بپیوندید که این فرصت طلایی را برای سرمایه گذاری عنیمت شمرده اند. این ارز می تواند آینده شما را به کلی متحول کنید. نظر شما در مورد ادامه روند فعلی بیت کوین چیست؟ آیا تصور می کنید که بیت کوین در سال ۲۰۲۱ نیز به روند صعودی خود ادامه می دهد؟ با ما همراه باشید و آخرین اخبار را مطالعه کنید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/cointelegraph-consulting-dormant-bitcoin-on-the-move-as-price-volatility-rises

Comments (0)
Add Comment