اهداف و وجه تمایز Alpha Finance Lab چیست؟

یکی دیگر از سیستم‌های تراکنش، سرمایه گذاری و کیف پول رمزارز  Alpha Finance Lab نام دارد. این پلتفرم در واقع زیرشاخه یک شرکت بزرگتر به نام Alpha Homora است. شاید با این سوال مواجه شویم که هدف Alpha Finance Lab چیست؟ Alpha Finance Lab برای ایجاد افزایش راه‌های درآمدی، افزایش سود بازگشتی در حالت سرمایه گذاری و همچنین هزینه تراکنش پایین‌تر برای مشتریان و من‌جمله مزرعه داران بلاکچین طراحی شده است.

یکی از قویترین مزایای این سیستم، قابلیت استفاده از سرمایه گذاری ضریبی (Margin) است، که با استفاده از سرمایه مزرعه داران بزرگتر انجام می‌شود. همچنین این سیستم از بلاکچین اتریوم استفاده می‌کند و ارز واحد آن نیز ETH است.

قدرت اصلی Alpha Finance Lab چیست؟

این سیستم که در حال حاظر بالاترین نرخ سود دهی در بین تمامی پلتفرم‌های مشابه را دارد، سرمایه گذاران و معامله گران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. این سیستم که از طریق روش ضریبی به افزایش سود معامله گران کوچک و سرمایه داران بزرگ کمک می‌کند، مورد علاقه بسیاری از معامه‌گران رمزارزهاست. توکن اصلی این پلتفرم با علامت اختصاری RTH بر پایه اتریوم ساخته شده است. یکی از مشخصه‌های قابل توجه این سیستم، توانایی افزایش درصد سود با استفاده از سرمایه گذاری است.

روش مارجین یا روش معامله با سرمایه ثانویه

در این سیستم، که در واقع عمر آن به قبل از رمزارزها می‌رسد و عمق پیشرفت این سیستم و محبوبیتش برای استفاده در بازارهای فارکس است، شما با استفاده از پول سرمایه گذاری شده به شکل ضریبی از سرمایه وارده خود، شروع به سرمایه گذاری می‌کنید. این روش در بین معامله گران جفت رمزارزی یا ارزهای فیات بسیار محبوب است زیرا به آنها اجازه می‌دهد با استفاده از حجم پایین‌تری از سرمایه، پتانسیل بیشتری برای سرمایه گذاری داشته باشند.

قیمت روز Alpha Finance Lab و بهترین صرافی‌های آن:

قیمت روز Alpha Finance Lab هم مانند دیگر پلتفرم‌ها، با تحولات بازار تغییر می‌کند اما در حال حاضر قیمت آن چیزی در حدود ۰.۲۵۱۸۹۲  دلار امریکا است. حجم معاملات Alpha Finance Lab در هر ۲۴ ساعت حدود ۲۳,۷۰۶,۶۳۸  دلار است و این پلتفرم در رتبه بندی جهانی CoinMarketCap در جایگاه ۲۷۵ قرار دارد.

بیشتر بخوانید

بهترین صرافی‌های  Alpha Finance Lab در حال حاضر عبارتند از: Binance، VCC Exchange، Hotbit، Dcoin و Bilaxy.

بررسی اجمالی:

در بین تعداد کثیری از پلتفرم‌های موجود در زمینه سرمایه گذاری رمزارزها و یا معاملات مارجینی آن‌ها، Alpha Finance Lab بیشترین سود دهی را دارد. این سیستم بر خلاف اکثر رقبای خود که بر پایه بلاکچین بیت کوین سوار است، از اتریوم برای واحد پایه خود استفاده می‌کند. اگر شما نیز به دنبال فرصتی برای معامله جفت رمزارزها و یا سرمایه‌گذاری هستید، حتما از این پلتفرم بازدید کنید.

مطالب دیگر را بخوانید

Comments (0)
Add Comment