اوضاع گاوی یا خرسی فرقی نمی کند؛ برای خرید فروش بیت کوین استراتژی های بقا را بشناسید

حرفه ای های بازار رمز ارز برای خرید بیت کوین یا فروش بیت کوین صرف نظر از قیمت بیت کوین و روندی که بازار در پیش گرفته است، سه استراتژی برنده را به کار می گیرند.

تازه کار ها تصور می کنند حرفه ای ها تمام زمان خود را در بازار رمز ارز سپری می کنند. احتمالا گمان می کنند که آنها چشم از نمودار قیمت بیت کوین برنمی دارند. اما این تصورات از واقعیت به دور است.

اگر گمان می کنید تفاوت اصلی حرفه ای ها با تازه کارها، در چشم های تیزشان است، سخت در اشتباه هستید.

واقعیت این است که حرفه ای ها راهکارهایی را می شناسند که در گذر زمان امتحان خود را پس داده اند و در درازمدت حاشیه سود مثبتی را برای آنها در پی دارند.

همه چیز در گرو استفاده آگاهانه از سه استراتژی برنده است.  

استراتژی بدون جهت

بازار رمزارز و قیمت بیت کوین همواره در حال تغییر و تحول است. بسیاری از دارایی های موجود در این بازار ظرف مدت یک ساعت تا ۲۴ ساعت تغییراتی تا ۲ یا ۳ رقم اعشار را تجربه می کند.

بنابراین معامله گر برای کاهش استرس های ناشی از این تغییرات حاشیه سود مشخصی را برای خود در نظر می گیرد. البته برخی نیز با تعیین تاریخی معین زمانی را برای فروش بیت کوین های خود انتخاب می کنند. برای تعیین این تاریخ از شاخص های متفاوتی استفاده می شود.

استراتژی اختیار خرید

در این حالت معامله گر از قراردادهای هوشمند و تاریخ انقضاهای متفاوتی استفاده می کند. شرایط متفاوتی برای فروش یا خرید بیت کوین در نظر گرفته می شود که در قراردادهای هوشمند به اجرا گذاشته می شود.

سفارش حد ضرر

 در این حالت معامله گر بازه مشخصی را برای قیمت بیت کوین مشخص می کند. باقی کارها بر عهده کارگزاری یا قرارداد هوشمندی است که به کار گرفته شده است. در این حالت زمانی که قیمت به پایین ترین حد که با نام حد ضرر تعیین شده برسد، دارایی فروخته خواهد شد.

 البته این روزها تکنیک دیگری نیز در خرید بیت کوین در بازه ای مشخص به کار گرفته می شود. در این حالت خرید بیت کوین با رسیدن به قیمتی مشخص انجام می شود.

منبع

https://cointelegraph.com/news/bull-or-bear-pros-don-t-care-here-s-3-strategies-every-trader-should-know

Comments (0)
Add Comment