بازار بیت کوین به زودی گوی سبقت را از طلا می رباید

 دو قلوهای Winklevoss در فستیوال Fintech  سنگاپور شرکت کرده اند. هدف از حضور در این جشنواره افزایش دامنه اطلاعات آنها از بازار بیت کوین بوده است. آنها پیش بینی کرده اند که قیمت بیت کوین به زودی از طلا پیش می گیرد.

 این دو برادر طی صحبت های خود در این جشنواره دوباره به این موضوع اشاره کردند که قیمت بیت کوین به زودی از ۵۰۰ هزار دلار نیز پیشی می گیرد. آنها روز ۷ دسامبر در این جشنواره شرکت کرده و بار دیگر از ارزش بالای بیت کوین در آینده صحبت کردند. به نظر می رسد که ارزش بازار بیت کوین در آینده ای نه چندان دور ۴۰ برابر از ارزش بازار طلا بیشتر خواهد شد.

ارز بازار طلا در شرایط فعلی برابر با ۹ تریلیون دلار است. این دو برادر در ادامه صحبت های خود به این مسئله اشاره کردند که چاپ بیش از اندازه دلار و دیگر ارزهای بدون پشتوانه در کنار افزایش تورم سبب شده است که هر روز بر تعداد کسانی که به بازار طلا و بیت کوین اضافه می شوند نیز افزوده شود.

جذابیت های بازار رمزارز

 بازار رمزارز به دلیل دور بودن از خطر تورم و همینطور عدم حضور قدرت مرکزی تجارت های بسیاری را از سراسر جهان گرد خود جمع کرده است. علاوه براین به زودی تمام کشور های دنیا به بیت کوین دسترسی خواهند داشت. این امر برای کشور هایی که به سیستم مالی ایمنی دسترسی ندارند، بسیار جذاب است.

 هر روز بر تعداد استارت هایی که این ارز را به کار می گیرند نیز افزوده می شود. کمرون یکی از این دو برادر در ادامه صحبت های خود گفت، اپل فعالیت خود را از گاراژی در سیلیکون ولی آغاز کرده است. به گمانم فیس بوک هم در اتاقی در خوابگاه دانشجویی متولد شد. اما در این روزگار کمتر کسی دست به نوآوری می زند.

 برادر دیگر نیز گفته است:

«اگر می خواهید بیت کوین بخرید، باید بدانید که ارزش واقعی این ارز در رمزنگاری شدن آن نهفته نشده است. بلکه جدید بودن، فاکتوری است که بر ارزش این ارز می افزاید. حال برای کسب سود بیشتر باید راه ارتباطی مناسبی میان بیت کوین و برندهای تجاری ایجاد شود. برای ایجاد چنین ارتباط به بانک ها نیاز دارید.»

آینده از آن بیت کوین است

با وجود اینکه بازار بیت کوین در سال جاری روند مطلوبی داشته است، این ارز همچنان در ابتدای مسیر است. این دو برادر مدعی شده اند که مردم باید همواره دانش خود را در خصوص بیت کوین و بازار رمزارز افزایش دهند.

آنها باید بازار رمزارز را زیر نظر داشته باشند. چرا که این ارز از زمان پیدایش اینترنت بزرگترین نوآوری جهان بوده است. این ارز در آینده بیش از هر زمان دیگری توجه عموم را به خود جلب می کند. دنیای آینده با حضور بیت کوین متحول می شود. تمام چیزی که تاکنون از این ارز مشاهده کرده اید تنها بخش کوچکی از شگفتی های این ارز بوده است.

 برای خرید و فروش بیت کوین وارد عمل شوید و به جمع سرمایه گذاران این ارز بپیوندید. با ما در رمزارز مارکت همراه باشید و دانش خود را در زمینه این ارز ها افزایش دهید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/carpe-diem-lawsuit-threatened-over-facebook-s-libra-rebrand-plan

Comments (0)
Add Comment