بایننس از فوربس و دو روزنامه نگار بازار رمزارز شکایت کرد

بازار معاملاتی بایننس مدعی شده است که به دنبال انتشار مقاله ای دورغین وگمراه کننده میلیون های دلار را از دست داده است.

این بازار معاملاتی صاحب نام در ادامه در ایالت نیوجرسی از رسانه فوربس (Forbes) و دو تن از روزنامه نگاران آن شکایت کرد. این بازار معاملاتی شکایت خود را اینگونه طرح کرده است که این دو روزنامه نگار با انتشار مقاله ای که پرده از اسرار این بازار برداشته است و خسارت زیادی را به این بازار وارد کرده است.

 مقاله مذکور در تاریخ ۲۹ اکتبر در سایت فوربس منتشر شده است. در این مقاله به این نکته اشاره شده است که این بازار به عمد قانونگذاران فریب داده است. فوربس این اتهام را رد کرده است.

طرح شکایت

 شکایت مورد نظر روز چهارشنبه در دادگاه منطقه نیوجرسی مطرح شد. بایننس مدعی شده است که این مقاله حاوی اطلاعات نادرست متعددی بوده و اظهارات گمراه کننده در خصوص این بازار را در خود جای داده بوده است.

 بایننس همچنین گفته است که شکایت خود را به گوش فوربس رسانده و از آنها خواسته است که مقاله را از سایت برداشته و از این بازار عذر خواهی کند. اما هیچ اقدامی در راستای حذف مقاله صورت نگرفته است. و در ادامه یادداشت ویراستاری مبنی بر این که هری ژو (Harry Zhou) یکی از همکاران بایننس بوده است را منتشر کرد. این درحالی است که بایننس اعلام کرده است که این فرد هرگز با این بازار همکاری نداشته است. 

 همین امر سبب شده است که باننس بر دروغین بودن ادعاهای فوربس تاکیید کند. فوربس در گفتگو با کوین تلگراف گفته است که از نظر خود بازنمی گردد.

 بایننس یکی از بزرگترین بازارهای رمزارز در سراسر جهاین است. از این رو انتشار کوچکترین خبری می تواند تاثیر مخربی بر عملکرد این بازار خواهد داشت. با رمزارز مارکت همراه باشید و آخرین اخبار مربوط به شکایت باننس از فوربس را مطالعه کنید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/binance-files-us-lawsuit-against-forbes-and-two-cryptocurrency-journalists

Comments (0)
Add Comment