بررسی Ledger Nano X + همه نکاتی که لازم است بدانید

Ledger Nano X یک کیف پول رمزارزی سخت افزاری است که از طریق گوشی همراه نیز به وسیله‌ی bluetooth قابل استفاده است. در این مقاله به بررسی Ledger Nano X و مقایسه آن با برخی از هم نوعانش می‌پردازیم.

Ledger Nano X، امنیت در دستان شما

تمامی سری کیف پول‌های Ledger Nano، از درجه امنیت بالایی برخودار هستند که البته جای تعجبی هم ندارد. با توجه به کارکرد این کیف پول‌های رمزارزی، امنیت پایین یعنی نابودی شهرت. اما کار به اینجا ختم نمی‌شود. سری X این برند شناخته شده، با توجه به تعداد بالای رمزارزی که پشتیبانی می‌کند، از سیستم عاملی استفاده می‌کند که بر روی خود تراشه اصلی داخلی این دستگاه تعبیه شده است و تراشه مجزا، مسئول کنترل تراکنش‌هاست. این ترکیب بی‌همتا، Ledger Nano X را به دژی غیرقابل نفوذ تبدیل کرده است.

پشتیبانی بی حد و مرز

تقریبا تمامی رمزارز‌های موجود در حال حاضر بر روی این کیف پول، پشتیبانی می‌شود و از این نظر Ledger Nano X کاملا بی رقیب است، زیرا اکثر کیف پول‌های رمزارزی دیگر از این قابلیت برخوردار نیستند و این خود به تنهایی، این محصول را در صدر بازار قرار می‌دهد. چنانچه شما با رمزارزهای متعددی کار می‌کنید، این محصول قطعا بهترین انتخاب برای شماست.

بیشتر بخوانید

چرا Ledger Nano X؟

از جمله امکانات این دستگاه می‌توان به صفحه‌ی بزرگتر برای راحتی کاربران، سیستم عامل کاربردی بهینه از نظر سرعت و راحتی استفاده، پشتیبانی از اندروید و iOS، فضای داخلی بالا که اجازه نصب بیش از ۱۰۰ها اپلیکشن برای استفاده از رمزارزها را می‌دهد و همچنین باتری شارژی برای سهولت استفاده بیشتر را نام برد. اکثر قابلیت‌های ذکر شده مختص این بند و این سری است که نتیجتا امکانات این دستگاه را از برندهای مشابه بسیار بیشتر می‌کند.

قیمیت بالا، کیفیت بی نظیر

لازم است در این بررسی Ledger Nano X اشاره کنیم که داخل جعبه‌ی این دستگاه بی‌نظیر جدای از خود Ledger Nano X، یک عدد شارژر USB، یک دفترچه راهنما، سه برگه بازیابی اطلاعات برای آسیب‌های احتمالی یا فراموشی رمز و یک دسته کلید برند Ledger نیز قرار دارد. البته ناگفته نماند که تمام این امکانات و ویژگی‌ها باعث بالا بودن قیمت این دستگاه نیز شده است.

شما میتوانید این محصول را به قیمت ۱۱۹ دلار آمریکا از آمازون تهیه کنید.

سخن پایانی

Ledger Nano X یک محصول با امکانات فوق‌العاده برای استفاده کنندگان رمزارزهاست. امکانات بی‌همتا و بسیار مفید این دستگاه آن را از برندهای دیگر متمایز می‌کند، اما تنها امکانات آن باعث وجه تمایز آن نیست، بلکه قیمت تقریبا دو برابری آن نسبت به سایر هم‌نوعانش نیز بیانگوی این تمایز است. چنانچه شما به طور روزمره استفاده‌ی زیادی از رمزارزها دارید و تنها به دنبال بهترین هستید قطعا این دستگاه برای شماست.

مطالب دیگر را بخوانید

Comments (0)
Add Comment