بنیانگذار شبکه سولانا از ایده خصومت آن با اتریوم می‌گوید

بنیانگذار شبکه سولانا اخیرا در رابطه با ایده خصومت این شبکه با ارز دیجیتال و شبکه اتریوم صحبت کرده است. او می‌گوید که سولانا هیچ هدفی مبنی بر آن ندارد که اتریوم را از دور خارج کرده و یا اصطلاحا آن را حذف کند.

بنیانگذار شبکه سولانا

عده بسیاری ارز دیجیتال سولانا و شبکه آن را «قاتل اتریوم» می‌نامند. با وجود این، بر اساس گفته‌های اخیر بنیانگذار آزمایشگاه‌های سولانا «راج گوکال»، این پروژه هیچ هدفی از این نظر ندارد و قاتل اتریوم نیست.

«گوکال» صحبت‌های خود را با بحثی در شبکه اجتماعی توییتر بیان کرده است:

«مردم از اصطلاحاتی استفاده می‌کنند که انگار ما با ارز دیجیتال اتریوم دشمنی داریم و می‌خواهیم آن را از میان برداریم. در صورتی که ارز دیجیتال اتریوم غیرقابل نابودی است و همچنان نیروی بسیار خوب و خیری در جهان به‌شمار می‌رود. این ارز دیجیتال به میلیون‌ها نفر را ثروتمند کرده و میلیاردها دلار ثروت به وجود آورده است. ارز دیجیتال بیت کوین نیز به‌وضوح به همین صورت است. ساختن دشمنی و مبارزه در میان مال را بس کنید.»

رشته توییت‌های بنیانگذار شبکه سولانا به شرح زیر است:

«این‌ها اصلا حرف‌های قشنگی نیستند. واقعا نیازی نیست که یک جنگ باشد. جفت‌های اصلی بیشتر، بهتر هم هستند. با وجود جفت‌هایی این چنینی، کاربران قادر خواهند بود که در صورت اثبات و یا عدم اثبات این پلتفرم‌ها در طول زمان، آن‌ها را عوض کنند. TAM در حقیقت هر انسانی با یک کامپیوتر است و ما همه باید در تلاش باشیم تا آن‌ها را به وب ۳.۰ برسانیم.

این اصطلاحات خصمانه نشان‌گر آن است که ما در تلاشیم تا اتریوم را از میان برداریم. بهتر است بدانید که اتریوم غیرقابل نابودی است.»

حرف‌های دیگر بنیان‌گذاران درباره سولانا و اتریوم

«کریس برنیسکه» بنیان‌گذار شرکت سرمایه خطرپذیر Placeholder نیز اشاره کرد که با وجود «حرف‌های خوب» هر بلاک چین ردیف یکی علاقه دارد تنها یکی از این دو پلتفرم را در بازار نگه دارد. وی توییت کرد:

«با وجود تمام حرف‌های خوب، اما چاقوهای لایه یک همچنان بیرون هستند. معمولا مردم در دنیای ارزهای دیجیتال می‌خواهند طرف بزرگ آن‌ها برنده شود. این قضیه تقریبا بر تمام ارتباطات تأثیر می‌گذارد. پس هرچه را می‌بینید و می‌شنوید باور نکنید. همه افراد که شامل من هم می‌شوند، نگاهی جانبدارانه داشته و طرف یک شبکه را می‌گیرد.»

شبکه سولانا در حال حاضر از لحاظ سرمایه، رتبه ۵ام را در رتبه‌بندی CoinMarketCap دارد. کوین SOL در طول سال ۱۱,۷۴۲% افزایش یافته است و حالا با قیمت ۲۳۷ دلار، معامله می‌شود.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/11/12/solana-cofounder-on-the-idea-that-sol-is-knifes-out-against-eth-solana-has-no-goal-to-kill-ethereum/

Comments (0)
Add Comment