بیت کوین روند صعودی را در پیش گرفته و به سمت ۲۰ هزار دلار می تازد

قیمت بیت کوین در روندی هفته گذشته و با رسیدن به روزهای آخر هفته سطح مقاومت را شکسته است. بیت کوین روند صعودی را آغاز کرده است. این نکته را به یاد داشته باشید که پس از اینکه سبد سرمایه بیت کوین در شرکت MassMutual از مرز ۱۰۰ میلیون دلار گذشته است. این امر در کنار فشار ناشی از خرید در شرایط فعلی، امیدهایی را در بازار سرمایه ایجاد کرده است. سرمایه گذاران در انتظار عبور قیمت از ۲۰ هزار دلار است.

این درحالی است که در هفته گذشته شاهد اصلاحاتی در قیمت این رمزارز بوده ایم. قیمت بیت کوین به بیش از ۱۸۶۰۰ دلار رسید. این رمزارز در حال حاضر روند صعودی را با قدرت در پیش گرفته است. با این حال از آنجایی که روزهای آخر هفته شاهد ثبت رکورد تازه ای در بازار بیت کوین بودیم، یکی از نگرانی های عمده ای که در بین سرمایه گذاران مشاهده می شود، حجم پایین جهش قیمت ها در روزهای آخر هفته است.

ادامه روند صعودی

نمودار ۴ ساعته همه چیز را درباره تغییرات بیت کوین نشان می دهد. در آغاز قیمت بیت کوین از سطح حمایت کاهش پیدا کرده و به ۱۸۵۰۰ دلار رسیده است. این ارز در ادامه به سمت سطح حمایت ۱۷۶۰۰ دلار کاهش پیدا می کند. محدوده حمایت نقش حمایت را بر عهده دارد و سطح مقاومت روی ۱۸۵۰۰ دلار است.  این مرز به سرعت شکسته شد. این روند در ادامه به ۱۹۵۰۰ دلار رسید.
آیا بیت کوین روند گذشته را دنبال می کند؟

این درونما به شما اجازه می دهد که دورنمای قیمت بیت کوین را تخمین بزنید. بیت کوین در سال جاری قیمت های متفاوتی را تجربه کرده است. هر بار که قیمت تغییر کرده است بازار بیت کوین روند صعودی را ادامه داده است.

 سرمایه گذاران در انتظار ثبت قیمت ۲۱ هزار دلاری بیت کوین هستند. در ادامه ارز باید به ۱۹۵۰۰ دلار برسد. این بدان معناست که این ناحیه نقش حمایت را برعهده دارد. اگر این اتفاق روی ندهد، تاریخ تکرار می شود. در ادامه بیت کوین سطح ۱۴ هزار و ۱۶ هزار دلار را تجربه می کند.

سطح حیاتی برای مشاهده میزان نوسانات

افزایش قیمت بیت کوین

 شناسایی سطح قیمت حیاتی کار ساده ای است. سطح مقاومت در بازه ۱۹۴۰۰ و ۱۹۶۰۰ دلار می شکند. این بالاترین سطح مقاومت تاریخ بیت کوین است. در نهایت بیت کوین روند بهبودی را از سر می گیرد.

اگرچه عبور از این بازه ادامه بیت کوین روند صعودی را تضمین نمی کند. سطح مقاومت برای حمایت از ادامه روند صعودی حیاتی است. از سوی دیگر ناحیه ۱۸۵۰۰ و ۱۸۶۰۰ دلاری باید آماده آزمون باشند. اگر این قیمت ها با موفقیت از آزمون خارج نشوند، امکان دارد قیمت ۱۶ و ۱۴ هزار دلار دوباره روی میز قرار بگیرد.

 خرید و فروش بیت کوین در بازار رمزارز با فراز و نشیب های زیادی همراه بوده است. اما آنچه که باید در نظر داشته باشید این است که این ارز هنوز در ابتدای مسیر است. راه زیادی تا رسیدن به اوج باقی مانده است. همین امروز به این روند بپیوندید. قیمت بیت کوین را از ما بپرسید و برای افزایش دارایی های خود با ما همراه باشید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-suddenly-regains-bullish-momentum-with-20k-in-sight

Comments (0)
Add Comment