بیت کویین چیست و چگونه خرید و فروش بیت کوین را شروع کنیم


۱-اطلاعات خود را بیشتر کنید

بلاک چین مهم ترین مفهموم بیت کوین

بیت کویین چیست و چگونه خرید و فروش بیت کوین را شروع کنیم

بیت‌کوین با آنچه که می دانید و هر روز بکار می برید، متفاوت است. پیش از شروع کار با بیت‌کوین، لازم است مواردی مهم در مورد آن را بدانید تا متضرر نشود و با امنیت از آن استفاده کنید.

۲-کیف پول خود را انتخاب کنید

حالا که می دانید بیت کویین چیست ، شما می‌توانید یک کیف پول بیت‌کوینی را به کمک تلفن همراهتان، به زندگی روزمره خود بیاورید و یا می توانید یک کیف پول روی کامپیوترتان داشته باشید.

متوجه باشید انتخاب کیف پول بسیار مهم است چرا که اشتباه در انتخاب و نگهداری از آن میتواند به از دست رفتن تمام دارای هایتان تبدیل شود.

به طور کلی پیشنهاد ما ، کیف های سخت افزار لدجر هست که مدل اورجینال آن رو میتوانید از رمز ارز ماکت تهیه فرمایید.چیزی که شما برای خرید بیت کوین وفروش بیت کویین حتما لازم دارید.

لدجر نانو اس و نانو اکس

۳- تهیه بیت‌کوین

قبل از هر چیز باید بدانید بیت کوین ارزشمند است. بنابراین اگر کسی به شما گفت در قبال دو تا کلیک روی یک سایت یا یک کارساده به شما بیت کوین میدهد به آن شک کنید.

اگر تازه کار هستین باید برای آشنایی با آن مقدار کمی بیت کوین بخرید .برای خرید صرافی های زیاد ایرانی و خارجی هستن ولی ما به شما برای شروع ، رمز ارزمارکت را پیشنهاد میکنم ، صرافی ایرانی که قیمت های مناسبی دارد و مورد اعتماد است.

۴- خرج کردن بیت‌کوین

پرداخت با بیت کوین

تعداد شرکتهای خدماتی و معامله گرانی که بیت کوین را می پذیرند، در سراسر جهان روز به روز در حال افزایش است. می توانید از بیت کوین برای پرداخت به آنها استفاده کرده و یا اقدام به فروش بیت کوین خود بنمایید .فقط مواظب باشید پرداخت های بیت کوین قابل بازگردادن نیستند و بنابراین اگر بیت کوین خود را فقط به سایت های بسیار معتبر بدهید.

برای فروش بیت کوین، میتوانید آن را به صرافی های داخلی یا خارجی بفروشین. ما برای این کار رمز ارز مارکت را به شما پیشنهاد میکنیم. همواره قیمت هایی منصفانه دارد و مشکلات تحریم و بلوکه شدن بیت کوین برای شما پیش نمی آید.

۴- سرمایه گذاری با بیت کویین

کسب درآمد با بیت کوین

قیمت بیت کوین در طی روز بالا و پایین میشود و مبنای مقایسه اصلی آن با دلار آمریکا است. قیمت آن در روزگاری نه چندان دور حدود ۱۰ سال پیش(سال ۲۰۱۰)  0.003 دلار بوده و بعد در سال ۲۰۱۳ حدود ۱۰۰ دلار شد یعنی چیزی ۳۳ هزار برابر ! ودر ابتدای سال ۲۰۱۵ به ۱۵۰۰ دلار رسید و در سال ۲۰۱۷ به قیمت رویایی حدودا ۰۰۰/۲۰ دلار رسید .

این یعنی اگر شما در سال ۲۰۱۰ مقداری ۱۰۰۰ بیت کوین به قیمت ۳ دلار خریده بودین در سال ۲۰۱۷ دارایی شما حدود ۲۰ میلیون دلار شده بود. یعنی بیش از ۶.۵ میلیون برابر !! بله ۶.۵ میلیون برابر.

البته داستان به قشنگی هم نبوده و قیمت همواره بالا و پایین شده

بیت کوین در سال ۲۰۱۸ به ۳۳۰۰ دلار هم رسید و هم اکنون در زمان نوشتن این مقاله قیمت آن حدود ۱۱ هزار دلار است .

پس اگر میخواهید وارد این دنیا شوید باید صبور باشید و اصول خرید و فروش رو بدانید و روی قیمت های مختلف اقدام به خرید بکنید تا میانگین خرید مناسبی داشته باشید.

اگر هم ریسک پذیر نیستید به هیچ عنوان وارد این بازار نشید.

اگر احساس میکنید نیاز به مشاوره و راهنمایی دارین با ما در رمز ارز مارکت تماس بگیرین  

Comments (2)
Add Comment