تحلیل قیمت اتریوم، بیت کوین، ریپل، لایت کوین، بیت کوین کش

با نگاهی به تحلیل قیمت اتریوم و دیگر رمزارز ها به نظر می رسد که قیمت بیت کوین در ادامه با عبور از ۳۰ هزار دلار به مسیر خود ادامه دهد. این مقاومتی که در سطح های حیاتی قیمت ایجاد شده قیمت دیگر الت کوین ها را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

اطلاعات به دست آمده از شبکه نشان می دهد که افرادی که بیشتری دارایی را در اختیار دارند همچنان مشتاق به خرید بیت کوین هستند.  تقاضا برای خرید بیت کوین پس از کریسمس نیز ادامه داشته است. تحلیل گران در Santiment اعلام کرده اند معامله گران خرد در بازار چیزی در حدود ۶۴۷ میلیون دلار بیت کوین را به فروش رسانده اند. به نظر می رسد که نهنگ ها بیت کوین هایی فرخته شده را خریداری کرده اند.

این اطلاعات همچنین از این حقیقت پرده بر می دارند که تعداد زیادی از سرمایه گذاران بیت کوین را خریداری و دارایی خود را در تمام سال ۲۰۲۰ حفظ کرده اند. آنها به دنبال تثبیت سود نبوده اند. بر اساس اطلاعات به دست آمده از Glassnode  انی مسئله باعث شده است که تعداد بیت کوین هایی که در گردش هستند به میزان ۱ میلیون عدد کاهش پیدا کند.

 موجودی بیت کوین و تحلیل قیمت اتریوم

 این بدان معناست که از کل موجودی فعلی بیت کوین در بازار ، ۱۴.۵ میلیون بیت کوین نقد شده است. تحلیل گران Glassnode دراین باره گفته اند که به این ترتیب در شرایط فعلی تعداد بیت کوین هایی که در گردش است به ۴.۲ میلیون می رسد. در ادامه میزان تقاضا برای خرید بیت کوین افزایش پیدا می کند. این امر در ادامه منجر به افزایش قیمت بیت کوین می شود. چرا که موجودی بیت کوین های موجود در بازار به شدت کاهش پیدا کرده است.

 با این حال همه ما می دانیم که قیمت بیت کوین در ادامه با اصلاحاتی روبه رو می شود. بنابراین سرمایه گذاران پیش از ورود به این بازار باید ریسک سرمایه گذاری در بازار بیت کوین را در نظر داشته باشند. چرا که هر لحظه باید در انتظار کاهش قیمت این رمز ارز باشیم. در ادامه با ما همراه باشید. می خواهیم به بررسی عواقب اصلاح قیمت بیت کوین برای دیگر رمزارز ها بپردازیم.

جفت ارز دلار و بیت کوین

پیش از تحلیل قیمت اتریوم باید به بررسی بیت کوین بپردازیم. نمودار شمعی دوجی در تاریخ ۲۷ دسامبر تشکیل شده است. اما به نظر می رسد که خرس ها نتوانستند قیمت را برای مدت زیادی پایین نگه دارند. خرس ها در تاریخ ۲۹ دسامبر تلاش خود را برای کاهش قیمت ها به کار گرفتند اما حجم بالای خرید در بازار مانع از بروز چنین اتفاقی شد.

دلار و بیت کوین

گاوها قیمت جفت ارز بیت کوین و دلار را به بالاترین نرخ خود رسانده اند. امروز قیمت این ارز برابر با ۲۹ هزار دلار است. این امر نشان می دهد که قیمت این ارز با قدرت به روند خود ادامه می دهد. در ادامه باید منتظر فتح قیمت ۲۰ هزار دلاری برای این ارز باشیم.

شاخص RSI

 افزایش میانگین متحرک این ارز خبر خوبی برای گاوهاست، شاخص قدرت نسبی RSI نیز وارد محدوده خرید به ارزش بیش از ارزش واقعی شده است. این امر نشان می دهد که در اینده نه چندان دور باید در انتظار اصلاح قیمت ها باشیم. خرید یک دارایی به بهایی بیش از ارزش واقعی خود در ابتدای یک روند صعودی میتواند به معنای آن باشد که افراد بیشتری برای خرید دارایی مورد نیاز وارد عمل شده اند.

اما پس از اینکه روند صعودی به بلوغ رسیده و به مسیر خود ادامه داد، رسیدن RSI به بیش از ۰ به معنای آن است که افراد بیشتری برای خرید وارد بازار شده اند. اما آنچه این افراد را به سمت بازار کشانده است ایمان به سودآوری دارایی نیست، بلکه ترس جا ماندن از غافله یا FOMO آنها را به این بازار کشانده است. بنابراین باید در انتظار اصلاح قیمت ها باشیم.

دراین بازه باید بیش از هر زمان دیگری مراقب سرمایه گذاری های خود باشید. هرلحظه باید در انتظار تغییر روند قیمت باشیم. حد ضرری را برای خود انتخاب کنید.

تحلیل قیمت اتریوم اتریوم و دلار

 در تحلیل قیمت اتریوم باید به این نکته اشاره کنیم که این ارز در تاریخ ۲۹ دسامبر نمودار شمعی دوجی مانندی را شکل داده است. این امر نشان می دهدکه خرس ها با تمام قوا تلاش می کنند که قیمت را از بازه  های فعلی کاهش دهند. اما گاوها در این میان خرید های موجود در بازار را به خود اختصاص داده است. این امر باعث ادامه روند بازیابی قیمت ها شده است.

ارزش اتریوم

گاوها در حال حاضر در تلاش هستند که قیمت این ارز را از ۷۵۰ دلار افزایش دهند. اما به نظر می رسد که خرس ها و گاوها هنوز برای ادامه مسیر سیاسی مشخصی را در نظر نگرفته اند.

اگر قیمت اتریوم همچنان به این وضعیت ادامه دهد و شاخص RSI نیز همچنان در بازه ای که نشان دهنده فروش به ارزش بیش از ارزش واقعی است باقی بماند، گاوها به روند خود ادامه می دهند.

شاخص RSI

 با این حال اگر گاوها موفق به افزایش قیمت نشوند، این جفت ارز توجه معامله گرانی که به دنبال سود کوتاه مدت هستند را به خود جلب می کنند. اگر خرس ها بتوانند قیمت را از ۶۸۰ دلار پایین تر بیاورند، قیمت ها به روند نزولی ادامه می دهند. در ادامه باید در انتظار رسیدن قیمت به ۶۴۵ دلار باشیم.

 اگر میانگین متوسط متحرک قیمت ها به روند خود ادامه دهد باید بدانید که احساسات بازار گاوی مانده است. در این حالت معامله گران با کاهش قیمت ها به خرید این ارز ادامه می دهند. از سوی دیگر کاهش قیمت ها از میانگین متحرک نشان دهنده ادامه اصلاحات و کاهش قیمت این ارز است.

جفت ارز ریپل و دلار آمریکا

ریپل روند خود را با قدرت تمام در مسیر نزولی ادامه داده است، هر گونه تلاشی برای بازیابی روند صعودی با مقامت شدید خرس ها همراه بوده است. خرس ها با مشاهده این تلاش ها با فروش بیشتر از بروز چنین رویدادی جلوگیری کرده اند. قیمت این آلت کوین در تاریخ ۲۹ دسامبر به ۰.۱۷۲۵۳۶ دلار رسید. اما به نظر می رسد که گاو ها تمام تلاش خود را برای حفظ این سطح به کار می گیرند.

تحلیل قیمت ها

چنین روندی در بازه ۳۸.۲ درصد از دنباله فیبوناچی قیمت ۰.۳۵۸۲۰۲ دلار را تجربه می کند. اگر قمیت ها در این مسیر بازگردند و مسیر صعودی را در پیش بگیرند، خرس ها وارد عمل می شوند. کاهش قیمت از ۰.۱۷۲۵۳۶ دلار می تواند منجر به کاهش ۰.۱۰ دلاری شود.

با این حال اگر خرس ها از سطح حمایت ۰.۱۶۹ دلار حمایت کنند، جفت ارز ریپل و دلار برای چند روز در یک بازه قیمتی کوچک ثابت می ماند. در ادامه نیز روند تازه ای را در پیش می گیرد.

جفت ارز لایت کوین و دلار آمریکا

گاوها موفق شده اند که قیمت این ارز را بالاتر از ۱۲۴.۱۲۷۸ دلار نگه دارند. در روزهای گذشته قیمت این ارز روی این بازه باقی مانده است. اما این ارز موفق نشده است که روند صعودی را ادامه دهد؛ چرا که میزان تقاضا برای خرید این ارز چندان که باید نیست.

ارزش لایت کوین

زمانی که قیمت این ارز موفق به ادامه مسیر صعودی نشود، میزان فروش در بازار این ارز افزایش پیدا می کند. این امر می تواند میانگین متحرک قیمت های این ارز را به شدت کاهش دهد.

 اگر این ارز بتواند سطح حمایت قبلی را حفظ کند، گاوها برای ادامه مسیر صعودی وارد عمل می شوند. اگر آنها موفق شوند که قیمت را از ۱۴۰ دلار نیز بالاتر ببرند، این جفت ارز قیمت ۱۶۰ دلار را نیز مشاهده می کند.

 با این حال شاخص RSI وارد بازه منفی شده است. این امر نشان می دهد که ضرب آهنگ موجود در بازار ضعیف شده است. این امر منجر به کاهش قیمت ها و پایین آمدن آن از ۹۵.۴۰ دلار می شود.

جفت ارز بیت کوین کش و دلار

 بیت کوین کش (BCH) برای رسیدن به ۳۷۰ دلار در تقلاست. این ارز کاهش چندانی را تجربه نکرده است. این نشان می دهد که معامله گران به سطعت جایگاه ایجاد شده خود را می بندند.

بیت کوین کش به دلار

میانگین متحرک این ارز در حال افزایش است. شاخص RSI به ۶۰ رسیده است. این امر نشان می دهد که این ارز در روند صعودی است. اگر گاوها بتوانند قمیت این ارز را از ۳۷۰ دلار افزایش دهند باید در انتظار قیمت ۴۳۰ و ۵۰۰ دلاری برای این ارز باشیم.

تصمیم با شماست

همانطور که مشاهده می کنید تحلیل قیمت اتریوم و دیگر رمزارزها نشان می دهد که اوضاع در کنترل گاوهاست. احتمال ادامه روند صعودی نیز وجود دارد. اما همه چیز به اصلاح قیمت بیت کوین بستگی دارد. اگر به دنبال فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در رمزارز هستید، بهتر است زمان مناسبی برای این کار در نظر بگیرید.

 با ما در رمزارز مارکت از آخرین قیمت ها و اخبار دنیای رمزارز مطلع شوید و برای سرمایه گذاری وارد عمل شوید. ما در تمام طول مسیر در کنار شما خواهیم بود. اطلاعات خود را افزایش دهید و تحلیل قیمت بازار را مطالعه کنید. توصیه ما به شما این است که هرگز بدون آگاهی کافی وارد بازار رمزارز نشوید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-12-30-btc-eth-xrp-ltc-bch-dot-ada-bnb-link-bsv

Comments (0)
Add Comment