تعداد نودهای اتریوم از تعداد نودهای بیت کوین پیشی گرفته اند

تعداد تایید کنندگان اتریوم دو که مدت ها منتظر پیوستن به این بازار بوده اند، اکنون به اتریوم افزوده شده اند. به این ترتیب تعداد نودهای این رمزارز از تعداد نودهای بیت کوین نیز پیشی گرفته است. در حال حاضر تعداد نودهای اتریوم در بازار برابر با۱۱۲۵۹ عدد است. این تعداد ۱۰۰ عدد از تعداد نودهای موجود در بیت کوین نیز بیشتر است.

حامیان اتریوم ۲.۰ تعداد نودهای موجود در این بازار را به شدت افزایش داده اند. به نظر می رسد که تعداد نودهای اتریوم از بیت کوین نیز بیشتر شده است. تعداد نودهای اتریوم در شرایط فعلی برابر با ۱۱۲۵۹ و تعداد نودهای بیت کوین برابر با ۱۱۱۳۶ است. به این ترتیب تعداد نودها ETH 1 درصد از تعداد نودهای موجود در شبکه بیت کوین پیشی گرفته اند.

تعداد نودها، کامپیوتر یا تاییدکننده های ETH طی دو هفته گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته است. تعداد تاییدکننده های این رمزارز در تاریخ ۵ نوامبر ۸۰۸۶ بوده است. این در حالی است که ۱۱ روز بعد این تعداد به شدت افزایش پیدا کرد.

اتریوم و بیت کوین

شاخص Flippening

شاخص Flippening برای تعیین قدرت شبکه اتریوم در مقایسه با بیت کوین از سوی  Blockchain Center   صادر می شود. این شاخص نشان می دهد که تعداد نودهای شبکه طی ماه نوامبر ۵۰.۵ تا ۶۲.۴ درصد افزایش داشته است.

شاخص افزایش تایید کننده

این شاخص سومین معیاری است که نشان می دهد تعداد نودهای اتریوم در مقایسه با بیت  کوین افزایش پیدا کرده است. این شاخص در کنار تعداد تراکنش ها و همینطور کارمزد تراکنش ها این امر را ثابت می کنند.

Etherscan تخمین زده است که در ۲۴ ساعت گذشته تعداد تراکنش های پردازش شده در بازار اتریوم به بیش از ۱.۲ میلیون تراکنش رسیده است. تعداد تراکنش های انجام شده بیت کوین در همین بازه زمانی برابر با ۳۰۰ هزار تراکنش بوده است. این در حالی است که ارزش اتریوم هایی که در این بازه زمانی خرید و فروش شده اند برابر با ۳.۶ میلیون دلار بوده است. این در حالی است که ارزش تراکنش های بیت کوین در این بازه زمانی برابر با ۱.۴ میلیون دلار بود.

شاخص Flippening نشان می دهد که شاخص قدرت نسبی اتریوم با ۶۷.۶۸ درصد افزیش به بالاترین میزان در دو سال گذشته رسیده است. علت این امر نیز انفجار تکنولوژی DeFi در فصل سوم سال بوده است.

 بلاک اول اتریوم ۲.۰ ظرف چند ساعت آینده ثبت می شود. اتریوم با تمام قوا آماده آغاز دوره ای تازه است. تمام این اطلاعات نشان می دهد که بیت کوین تنها ارزی نیست که باید در سرمایه گذاری های خود در نظر بگیرید. این نکته را فراموش نکنید که افزایش قیمت بیت کوین تاثیر زیادی روی بازار دیگر آلت کوین ها گذاشته است. اتریوم نیز از آن دسته ارزهایی است که عملکرد خوبی را از خود بر جای گذاشته است.

 با مشاهده قیمت بیت کوین و اتریوم در سایت رمزارز مارکت آماده ورود به بازار رمزارز شوید. بهتر است پیش از آنکه روند صعودی مسیر خود را از سر بگیرید، برای ورود به این بازار و خرید و فروش بیت کوین وارد عمل شوید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/ethereum-flips-bitcoin-s-node-count

Comments (0)
Add Comment