توکن تراست والت و تمام نکات مهم آن

در دنیای ارزهای دیجیتال، کیف پول‌ها و توکن‌های بسیاری تولید می‌شوند. تنها برخی از این توکن و کیف پول‌ها می‌توانند به محبوبیت دست یابند. کیف پول تراست والت نیز یکی از این کیف پول‌ها و توکن آن نیز از این دسته توکن‌هاست. با ما همراه باشید تا امروز افزایش قیمت این کیف پول و توکن آن (TWT) را بررسی کنیم.

توکن تراست والت

صرافی برتر ارزهای دیجیتال، بایننس ‌(Binance) اخیرا اعلام کرد که تراست والت توکن (TWT) را نیز به لیست توکن‌های تحت پشتیبانی خود، افزوده است. قیمت TWT نیز به‌دلیل تأثیر اعلامیه صرافی بایننس افزایش یافت. این قیمت امروز به ۰.۴۴ دلار آمریکا و به اوج قیمت تمام طول فعالیت خود رسید. بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا از نظر حجم معاملاتی است. این صرافی امروز تراست والت توکن را نیز به لیست توکن‌هایی که از آن‌ها پشتیبانی می‌کند، افزود.

بر اساس اعلامیه‌ای که از سوی صرافی بایننس منتشر شد، TWT در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۲۱ به‌عنوان بخشی از منطقه نوآوری (Innovation Zone) در این صرافی درج شده است. از این تاریخ، کاربران این صرافی می‌توانند توکن تراست والت را در جفت‌های معاملاتی TWT/BTC، TWT/BUSD و TWT/USDT، معامله کنند.

زمانی که صرافی بایننس اعلام کرد که TWT را نیز به لیست توکن‌های خود اضافه کرده است، این توکن تنها در عرض یک روز، بیش از ۷۰% افزایش یافت و به رکورد جدیدی رسید. این توکن در روز ۲۸ ژانویه سال ۲۰۲۱، به اوج قیمت خود دست یافت. قیمت این توکن، بدین ترتیب تنها در یک ماه، بیش از ۱۰۰% افزایش داشته است.

تراست والت و توکن تراست والت چیست؟

کیف پول تراست والت (Trust Wallet)، کیف پول ارزهای دیجیتالی از صرافی بایننس است. این کیف پول به کاربران اجازه می‌دهد تا ارزهای دیجیتال را خریداری، ذخیره، معامله کرده و یا به‌دست آورند. تراست والت با دادن دسترسی آسان به ارزهای دیجیتال، از ارزهایی همچون: بیت کوین (BTC)، لایت کوین (LTC)، اتریوم (ETH)، بایننس کوین (BnB)، ریپل (XRP)، استلار (XLM)، دش (DASH)، ترون (TRX)، پولکادات (DOT)، تزوس (XTZ)، کاسماس (ATOM)، کاوا (KAVA) و دوج کوین (DOGE)، پشتیبانی می‌کند.

به‌غیر از پشتیبانی از چنین ارزهای دیجیتالی، این کیف پول می‌تواند تمام توکن‌های ERC20، BEP-2 و BEP 20 را نیز به‌راحتی ذخیره کند. تراست والت به کاربران خود اجازه می‌دهد تا سود و پاداش سهام بسیار خوبی را بر روی ارزهای دیجیتال ذخیره‌شده در این کیف پول، به‌دست آورند.

توکن تراست والت (TWT) نیز ارز دیجیتال همین کیف پول و بر اساس BEP-20 و BEP-2 زنجیره هوشمند بایننس (Binance Smart Chain) است. این توکن، یک توکن ERC20 نیست. عرضه در گردش آن نیز ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن است. توکن TWT نیز همچون توکن BNB، برنامه سوزاندن توکن پرقدرتی برای آینده دارد. آن‌ها متعهد شده‌اند تا توکن‌هایی را با ارزش میلیون‌ها دلار بسوزانند تا عرضه در گردش را در گذر زمان، کاهش دهند.

پیش‌بینی قیمت توکن تراست والت

این توکن در آوریل سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد. قیمت آن در زمان راه‌اندازی حدود ۰.۰۰۶۵ دلار بود. مهم‌ترین عاملی که موجب افزایش قیمت بالای این توکن شد، آن بود که بایننس، صرافی پیشروی جهان، تراست والت را به‌کار گرفته است. تراست والت حالا محصولی از صرافی بایننس است. به‌دلیل چنین مالکیتی و همچنین درج این توکن در صرافی ارز دیجیتال بایننس، قیمت توکن TWT به‌طور چشمگیری تا ۰.۴۴ دلار آمریکا افزایش یافت. این توکن ، توانست در ۲۸ام ژانویه سال ۲۰۲۰، به اوج قیمت تمام تاریخ خود برسد.

این یک سود دیوانه‌کننده برای دارندگان توکن تراست والت تنها در عرض چند ماه است. از آنجایی که تراست والت از محصولات صرافی بایننس است، شما می‌توانید تصور کنید که بایننس همچنان به آوردن نوآوری‌های خبری برای تراست والت ادامه خواهد داد. به‌ دلیل نام بایننس پشت تراست والت، میلیون‌ها کاربر به آن اعتماد می‌کنند. به‌علاوه استفاده از آن یکبار دیگر زمانی که مقبولیت ارزهای دیجیتال در آینده بیشتر شود نیز افزایش خواهد یافت.

دیگر نقطه قابل ملاحظه که به افزایش قیمت TWT کمک می‌کند نیز سوزاندن این توکن‌هاست. بایننس همیشه موظف است تا قیمت توکن BNB خود را افزایش دهد. آن‌ها هزاران همکاری و شراکت را راه‌اندازی کرده‌اند که موجب اجرای صدها طرح برای افزایش استفاده از توکن BNB شده است. پس می‌توان گفت که ارزش توکن BNB قطعا در گذر زمان، افزایش می‌یابد.

ما امیدواریم که قیمت بایننس نیز مانند قیمت توکن TWT بالا رود. آن‌ها نیز همچنان طرح سوزاندن توکن‌های TWT را برای کاهش عرضه در گردش این توکن در گذر زمان دارند. اگر تقاضای یک توکن ثابت باقی بماند، هرچه عرضه کمتر باشد، قیمت نیز بالاتر می‌رود.

پیش‌بینی ما از قیمت این توکن:

  • پیش‌بینی ما از قیمت تراست والت توکن برای سال ۲۰۲۱ حدودا ۰.۵۰ تا ۱.۲۰ دلار است
  • پیش‌بینی قیمت توکن تراست والت ما برای سال ۲۰۲۲ نیز بین ۱.۵۰ تا ۲.۵۰ دلار است
  • پیش‌بینی ما برای قیمت این توکن در سال ۲۰۲۵ نیز حدود ۴.۲۵ تا ۵.۵۰ دلار است

به یاد داشته باشید که این پیش‌بینی‌ها تنها پیش‌بینی ما از قیمت کوین TWT است. ما مشاوران مالی نیستیم. شما باید حتما پیش از خرید هر ابزار مالی، تحقیقات خود را انجام دهید.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/01/28/what-is-trust-wallet-token-twt-trust-wallet-token-price-prediction/

Comments (0)
Add Comment