توکن Floki Inu چیست؟ اطلاعات مربوط به آن را از دست ندهید

توکن Floki Inu و اطلاعات مربوط به این موضوع از مواردی است که توانست در مدت حضور کوتاه خود توجه طیف گسترده‌ای از کاربران را به خود جلب کند. در ماه سپتامبر سال جاری بود که ایلان ماسک توییتی جنجالی در زمینه ارزهای دیجیتال منتشر کرد. نام سگ ایلون ماسک شیبا اینو بود. او در توییتر خود در پیامی خبر از رسیدن فلوکی داد. او با توییتی به مضمون “فلوکی رسیده است” خبر از ایجاد و راه اندازی یک ارز دیجیتال جدید داد. خبری که توانست سر و صدای بسیار زیادی در بازار رمز ارزها به پا کند.

 توکن Floki Inu چگونه کار می‌کند؟

در ماه ژوییه سال جاری بود که ایلون ماسک در توییتی اعلام کرد نام شیبا اینو او از این به بعد فلوکی خواهد بود. از آن توییت به بعد زمزمه ایجاد توکن Floki به گوش رسید. همین عامل باعث شد تا قیمت ارز Floki Inu بیش از ۱۲۰ برابر افزایش قیمت را تجربه کند. جدا از افزایش قیمت، ارزش این توکن به سمت جامعه Floki Vikings در شبکه‌های اجتماعی روانه شد. توکن فلوکی بر روی بلاک چین اتریوم راه اندازی شده و در حال حاضر در زنجیره هوشمند بایننس نیز قرار دارد. نکته جالب درباره سیستم ساختاری این توکن آن است که می‌توان Floki Inu را جزو معدود پروژه‌های فعال در حیطه ارزهای دیجیتال دانست که از پروتکل‌های چند زنجیره‌ای برخوردار است. 

وجود این پروتکل باعث می‌شود تا سیستم پردازش این توکن به میزان بسیار زیادی سریعتر شود. همانطور که می‌دانید، جامعه آنلاین فلوکی وایکینگز توانسته نقش مثبتی بر عملکرد و فعالیت این ارز دیجیتال داشته باشد. جامعه Floki Vikings توانسته به این سیستم کمک کند تا بتواند در لیست ۱۰ ارز برتر در LunarCRUSH قرار بگیرد. LunarCRUSH نوعی پلتفرم در زمینه آنالیز و بررسی ارزهای دیجیتال است. برای عملکرد بهتر و فعالیت توکن فلوکی اینو، چندین تیم در هسته مرکزی این رمز ارز مشغول فعالیت هستند.

در ابتدا می‌توان به توسعه دهنگانی همانند BPeta، Byte Capital، Sabre، MrBrown Whale و Jackie Xu اشاره کرد. اکثر این کمپانی‌ها باعث می‌شوند تا بتوانید به وسیله توکن Floki Inu به راحتی از آن‌ها خرید کنید. از این کمپانی‌ها می‌توان به EPay اشاره کرد. این پلتفرم به دارندگان ارز فلوکی اینو اجازه می‌دهد تا به وسیله این رمز ارز خرید انجام دهند.

اهداف رمز ارز Floki Inu

بر اساس آخرین اطلاعات و آمار، فاز اول این توکن بدون هیچ باگ و مشکلی مورد تست و ارزیابی قرار گرفت. این توکن در BSC راه اندازی شد. همچنین این توکن در لیست CMC نیز قرار گرفت.

فاز دوم از راه اندازی و فعالیت توکن فلوکی اینو نیز تا حدود بسیار زیادی تکمیل شده است. این فرایند پس از آن که تعداد دارندگان این توکن به بیش از ۹۰.۰۰۰ نفر رسید، در فاز نهایی قرار گرفت. این اتفاق پس از توییت ایلان ماسک افتاد.

اگر بخواهیم درباره فاز سوم و چهارم توکن Floki Inu صحبت کنیم، می‌توانیم به اهداف این ارز دیجیتال در زمینه‌هایی نظیر طراحی و ساخت برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز اشاره کرد. همچنین برگزاری دوره‌های مختلف با هدایای بسیار زیاد، اهدای ۱۰۰.۰۰۰ دلار به دارندگان سگ و همچنین رسیدن به ۱۵۰.۰۰۰ نفر دارنده این توکن اشاره کرد. اهداف متنوع و بلند مدت بسیار زیادی برا این ارز دیجیتال وجود دارد که به زودی به همه آن‌ها رسیده می‌شود.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد توکن Floki Inu

 توکن Floki Inu به واسطه وجود مشخصه‌های مثبت مختلف در خود می‌تواند در آینده به رشد و موفقیت بسیار زیادی دست پیدا کند. از اصلی‌ترین ویژگی‌های این توکن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

وجود پروتکل چند زنجیره‌ای

همانطور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، ارز دیجیتال فلوکی اینو بر روی زنجیره‌های هوشمند اتریوم و بایننس راه اندازی و اجرا شده است. همین عامل باعث می‌شود تا دارندگان این رمز ارز دسترسی راحت به زنجیره هوشمند اتریوم و بایننس داشته باشند. حرکت و انتقال در میان زنجیره‌های اتریوم و بایننس برای دارندگان توکن فلوکی اینو امکان پذیر است. نکته جالب در این زمینه این است که هزینه و مالیات تراکنش برای فرایند انتقال در میان این زنجیره‌ها اعمال نمی‌شود.

فعالیت در راستای ارتقا سیستم و پروژه فلوکی اینو از طریق مارکتینگ

نکته جالب درباره سیستم ساختاری این رمز ارز این است که هیچگونه هزینه اضافی به منظور انجام تراکنش‌ از دارندگان توکن‌های خود دریافت نمی‌کند. با این حال هزینه کمی از کاربران به منظور انجام تراکنش‌ها دریافت می‌شود. خوبی دریافت این هزینه، استفاده از آن به منظور ارتقا سیستم و پروژه‌های در حال اتمام در پروتکل فلوکی اینو است.

جدا از این موارد، این هزینه‌های تراکنش برای پرداخت هزینه به واینرهای فعال در پلتفرم‌های اجتماعی مانند یوتیوب و اینستاگرام به منظور تبلیغ و اطلاع رسانی توکن Floki Inu استفاده می‌شود. همچنین فراهم کردن بودجه لازم برای اهدای جوایز و پرداختی به قید قرعه به کاربران را می‌توان یکی دیگر از استفاده‌های مفید از این سرمایه جذب شده از پرداخت هزینه تراکنش در توکن فلوکی اینو نام برد. البته نباید این موضوع را فراموش کرد که حجم زیادی از این سرمایه برای ارتقا سیستم و به روز رسانی‌های لازم در اکوسیستم این رمز ارز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پروژه این رمز ارز چیزی بیش از دو میلیون دلار در ماه درآمد دارد. از این هزینه می‌توان استفاده‌های متعدد و مفیدی داشت. از این کارایی‌ها می‌توان به استفاده از آن‌ها در مارکتینگ و تبلیغات در سطح کلان شهرهای بزرگ و معروف در سرتاسر جهان اشاره کرد. به عنوان مثال این امکان وجود دارد تا با این هزینه حدود ۳۰۰ اتوبوس را در لندن را با نصب لوگو فلوکی اینو به مردم این شهر به مدت سه هفته معرفی کرد. همچنین می‌توان با نصب بیلبورد و یا لوگو بر روی اتوبوس و یا نصب بیلبورد در میدان Times در شهر لس آنجلس به مدت سه ماه و نیم این ارز را به عموم معرفی کرد.

پورتال NFT ارز فلوکی

یکی دیگر از نکات مثبت خریداری توکن Floki Inu، برخورداری از چندین نوع NFT در پورتال و اکوسیستم آن است. از NFTهای موجود در این اکوسیستم می‌توان به پورتال Floki Diamonds-Hands NFT، Floki Inu Ruby NFT Portal و یا Flokitar اشاره کرد. این NFTها را می‌توان به راحتی با اتصال کیف پول خود به اکوسیستم فلوکی و دادن درخواست در این زمینه خریداری کنید.

نکته جالب در این پورتال این است که یک NFT فعال در حوزه متاورس گیمینگ نیز وجود دارد که با نام Valhalla شناخته می‌شود. همچنین یک NFT دیگر در زمینه بازار و صنعت به نام FlokiPlaces در این اکوسیستم وجود دارد. هر دو این NFTها در فاز توسعه و قرارگیری نهایی قرار دارند. در نهایت به لطف این سیستم افراد می‌توانند به راحتی و بدون بروز هیچگونه مشکلی NFTهای مد نظر خود را خریداری کنند.

دادن پاداش به واسطه هلد کردن توکن Floki

یکی دیگر از مشخصه‌های مثبت موجود در اکوسیستم فلوکی اینو، امکان دریافت پاداش به واسطه هلد کردن توکن‌های این رمز ارز است. حدود چهار درصد از پاداش‌ها برای هلدرهای Floki در بلاکچین‌های زنجیره هوشمند بایننس و اتریوم اختصاص داده می‌شود. البته باید به این موضوع اشاره کرد که این میزان پاداش ممکن است بر اساس آپدیت‌های پیش رو این اکوسیستم متغیر باشد.

یک نکته مثبت دیگری که باید به آن اشاره کرد، افزایشی بودن میزان پاداش‌های این اکوسیستم است. هرچه میزان سوزاندن کیف پول زیاد باشد، افزایش پاداش بیشتری برای دارندگان فلوکی امکان پذیر خواهد بود. این موضوع را نباید فراموش کرد که کاهش گردش توکن Floki Inu نیز باعث افزایش تقاضا و درنهایت ارزش این رمز ارز خواهد شد.

کاربرد و استفاده از توکن Floki Inu در دنیای حقیقی

بر خلاف طیف گسترده‌ای از توکن‌های meme، توکن فلوکی کارایی و استفاده را نه تنها به صورت دیجیتال بلکه به صورت حقیقی نیز دارد. به لطف همکاری این رمز ارز با CryptoCart یا همان CC، این امکان برای دارندگان فلوکی اینو وجود دارد تا بتوانند به راحتی از بیش از ۱۵۰۰ فروشگاه خریدهای خود را انجام دهند. این همکاری دست دارندگان توکن فلوکی اینو را برای استفاده بیشتر و راحت‌تر باز گذاشته است. جدا از این همکاری‌های موثر و کاربردی برای کاربران، اکوسیستم فلوکی اینو همچنان درصدد است تا همکاری‌های گسترده و مفید بیشتری را با درگاه‌های بین المللی و بزرگ در زمینه خرید و فروش اجناس داشته باشد. از این موارد می‌توان به پلتفرم XCUR اشاره کرد. این پلتفرم فرصت کافی را برای شما به وجود می‌آورد تا بتوانید به راحتی اجناس خود را خریداری کنید.

از دیگر کارایی‌های مفید این توکن می‌توان به دیگر حوزه‌ها اشاره کرد. مواردی مانند خرید NFT، گیمینگ و یا خرید و فروش اجناس و یا مایحتاج زندگی اشاره کرد.

چگونه و کجا می‌توان FLOKI خرید؟

خرید توکن فلوکی اینو همانند سایر ارزهای دیجیتال سخت نیست. تنها با چند کلیک و یک آشنایی جزیی با Uniswap و یا PancakeSwap می‌توانید بدون هیچگونه وقفه و یا مشکلی خرید توکن خود را به اتمام برسانید. با بررسی اقدامات مختلف به منظور خرید توکن فلوکی می‌توانید خرید خود را تکمیل کنید.

  1. به لینک https://app.uniswap.org/%23/swap?outputCurrency=0x43f11c02439e2736800433b4594994Bd43Cd066D&use=V2 بروید
  2. کیف پول Metatask خود را متصل کنید. برای متصل کردن باید در ابتدا بر روی قسمت Metatask کلیک کرده و پس از وارد کردن رمز عبور خود، قفل را باز کنید.
  3. میزان ارزی که با آن قصد دارید توکن Floki Inu را خریداری کنید و سپس گزینه Swap را انتخاب کنید.
  4. پس از انتخاب گزینه Swap انجام دادن اقدامات می‌توان فرایند مربوط به Swap را به اتمام رساند. حتما سعی کنید حد ضرر مد نظر خود را انتخاب کنید تا از ضرر و زیان احتمالی جلوگیری کنید.
  5. پس از آن تایید عملیات Swap را انتخاب کنید.

تبریک می‌گوییم! حالا شما نیز یک دارنده توکن فلوکی هستید. در حال حاضر میزان حجم توکن فلوکی در بازار ۱۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ عدد است. میزان توکن در چرخش نیز ۹.۴۱۳.۵۳۴ میلیارد عدد است.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال فلوکی اینو

شاید اصلی‌ترین دلیل وجود ارز دیجیتال فلوکی اینو در پورتفولیو بسیاری از تریدرهای ارزهای دیجیتال، ایلان ماسک باشد. وی به عنوان پدر دوج کوین در بازار ارزهای دیجیتال شناخته شده است. حتی قیمت ارز فلوکی اینو نیز پس از توییت و قرار گرفتن عکس سگ ایلون ماسک در توییتر رکورد خود را زد. این امکان وجود دارد که هر زمان که ایلان ماسک توییتی درباره فلوکی اینو بزند، قیمت این رمز ارز سقف تاریخی خود را بشکند.

همانطور که در متن امروز نیز به آن اشاره شد، قیمت فلوکی اینو می‌تواند بر اساس مقیاس‌های مختلفی مانند کاهش میزان توکن‌های در گردش به لطف سوزاندن آن تاثیرگذار باشد. این موضوع می‌تواند قیمت توکن Floki Inu را تا یک دلار نیز ببرد. تمامی بررسی‌های صورت گرفته در بازار ارزهای دیجیتال نشان‌دهنده افزایش قیمت و ارزش فلوکی اینو در آینده‌ای نه چندان دور است.

منبع: https://coinmarketcap.com/alexandria/article/what-is-floki-inu-floki-features-tokenomics-and-price-prediction

shiba-inuاتریوم
Comments (0)
Add Comment