نحوه و روش خرید بیت کوین با گیفت کارت والمارت

امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که نام بیت کوین را نشنیده باشد و یا حتی به فکر سرمایه گذاری و یا خرید و فروش آن را در سر نپرورانده باشد. این رمزارز مرموز که همچنان بنیان گذار اصلی آن نامعلوم است به سرعت رشد چشم گیری داشت و در چند سال اخیر  توجه تمام بازارهای جهان را به خود جلب نمود.  از این رو در این مقاله به نحوه و مزایای خرید بیت کوین با گیفت کارت والمارت می‌پردازیم.

مزایای خرید و استفاده از بیت کوین

این رمزارز در تمامی دنیا شناخته شده است، سیستم‌های زیادی از آن پشتیبانی می‌کنند و همچنین قیمت رو به رشدی دارد. هزینه کم، تراکنش و حجم نا محدود جابه جایی این رمزارز از جمله مزیت‌های دیگر این رمزارز است. از طرفی بطور کلی تمامی بلاکچین‌ها از نظر امنیت و سرعت بالایی که در جابه جایی دارند، این ارزهای نوین را به یک روش مناسب جایگزین برای ارزهای فیات بدل ساخته است. مطالب مرتبط را بخوانید.

نحوه خرید و فروش بین کوین در والمارت

والمارت در حال انجام انتقال پول در سراسر جهان با پشتیبانی MoneyGram است.

اما (Walmart2Walmart) یک سرویس کاملاً جداگانه به کمک پلتفرم تراکنش Ria است. با استفاده از این سرویس شما می‌توانید از طریق (Walmart2Walmart) پول را از یک شعبه به شعبه دیگر والمارت انتقال دهید.

در این روش شما باید فروشنده ای را پیدا کنید که قصد فروش بیت کوین را دارد. اگر فروشنده علاقه مند به انتقال پول (Walmart2Walmart) است، پول خود را به فروشنده در والمارت به (فقط بیت کوین bitcoin only) تغییر و سپس آن را به فروشنده بیت کوین منتقل کنید. مبلغ واریزی باید طی کمتر از ۲ ساعت به حساب شما واریز شود.

مزایای خرید بیت کوین با گیفت کارت والمارت

چنانچه شما کارت هدیه والمارت دارید، می‌توانید آنها را در ازای دریافت BTC بفرشید.

با اینکه سرویس‌های زیادی از این قابلیت برخوردارند، اما معتبرین گزینه آن استفاده از سرویس Paxful است که جامعه‌ بزرگی را در بر می‌گیرد.

با استفاده از این سرویس شما می‌توانید بیت کوین خود را با کارت های هدیه والمارت بلافاصله و ایمن در Paxful خرید و فروش کنید. مراحل اینکار بسیار ساده است.

  • ثبت نام کنید.
  • بین پیشنهاد‌های موجود گزینه مورد نظر را انتخاب می‌کنید.
  • شروع به معامله می‌کنید و اندکی بعد بیت کوین خود را دریافت می‌کنید.

خرید بیت کوین با گیفت کارت والمارت در حال حاضر یکی از ساده‌ترین و همچنین پر طرفدارترین راه‌های مبادله بیت کوین است. بیشتر بدانید.

Comments (0)
Add Comment