خرید بیت کوین در ۲۰۲۰ ، آیا خرید بیت کوین در سال جاری منطقی است؟

با ورود ارزش بیت کوین به کانال ۲۰ هزار دلاری در سال ۲۰۱۷ سوال بسیاری از مردم این بود که آیا من نیز باید وارد تجارت بیت کوین شوم یا خیر، کمی بعد‌تر شکل این سوال کمی تغییر کرد و مردم به دنبال این سوال بودن که آیا برای ورود به بازار بیت کوین دیر است یا هنوز هم می‌توان وارد این تجارت شد. اگر این سوال برای شما هم صدق می‌کند، این مطلب توصیه‌ای برای خرید بیت کوین در ۲۰۲۰ است.

آیا باید بیت کوین بخرم؟

احتمالا شما هم در مورد بیت کوین در ابتدای ورودش به بازار شنیده‌اید، اما به آن توجه‌ای نکردید، اما بعد از دیدن صعود باورنکردنی ارزش آن در سال‌های گذشته، فهمیدید که باید آن زمان خرید می‌کردید و امروز شما یک فرد ثروتمند بودید. این FOMO یا ترس از دست دادن نامیده می‌شود و شما تنها کسی نیستید که تحت تأثیر این مسئله قرار می‌گیرد.

از طرف دیگر، اگر بیت کوین را در اوج ارزش خود خریداری نکردی ، ممکن است فکر کنید که اکنون زمان مناسبی برای خریداری بیت کوین است

خرید بیت کوین در سال ۲۰۲۰

پیش از هر چیزی، شما باید درک کنید که سرمایه‌گذاری در بیت کوین کمی شبیه بازی لاتاری است. هیچ تضمینی وجود ندارد که یک شبه ثروتمند شوید. با این حال، سرمایه گذاری در مبلغی که در صورت از دست دادن آن، ضرر بزرگی متحمل نخواهید شد ممکن است راهی برای ایجاد انگیزه در پیگیری بازار و دانستن اینکه چه خبر است باشد.

اما آیا خرید بیت کوین در ۲۰۲۰  تصمیم درستی خواهد بود؟ به طور خلاصه نمی‌دانیم حتی اگر کسی ادعا کند که می‌داند، صحت آن کاملاً تضمینی نیست. فقط نگاهی به دامنه پیش‌بینی‌های مختلف بیندازید. حتی اگر کسی در گذشته حق داشت، به این معنی نیست که دوباره حق با او خواهد بود.

به طور خلاصه سرمایه‌گذاری در بیت کوین می‌تواند ریسک بزرگی باشد و حتی ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید، اگرچه این موضوع بعید به نظر می‌رسد اما باید همه احتمالات را در نظر گرفته و سرمایه‌گذاری را به شکل منطقی انجام دهید. همانطور که می‌دانید بیت کوین کاملا بی‌ثبات است و هیچ کس نمی‌داند بازار این رمز ارز در آینده چکونه خواهد بود. بیت کوین در ابتدای راه خود است و تضمینی برای موفیت آن وجود ندارد.

در هر صورت فراموش نکنید، قبل از تصمیم گیری نهایی، هرگز بیش از توانایی خود سرمایه گذاری نکنید و تحقیقات خود را انجام دهید.

بیشتر بخوانید

Comments (0)
Add Comment